Tweak Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Varför är inte du ute och festar med dom andra tjurarna då? http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=beffo....E060404_001.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=beffo....E060404_001.mp3 Hahahaha! Du lät ovanligt...glad för att vara i ett sånt läge som du är i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Hahahaha! Du lät ovanligt...glad för att vara i ett sånt läge som du är i Alltså, jag kan ju helt klart se det roliga i situationen Kan visa en grej jag skrev ihop till min bilddagbok ( ) Ni vet, alla fjortisar som inte har någonting att göra och sitter och gör totalt ointressanta test av olika slag som man bara vill spy på. Jag gjorde min egna variant. Tjabba! Jag hittade ett sånt där test om visar hur lycklig man är utifrån typ, om man har dator på sitt rum och om ens föräldrar bor tillsammans (för om de är skilda kan man ju inte vara lycklig), fast lite bättre. Det är anpassat efter vad man har gjort och vad som hänt en de senaste cirka 36 timmarna. Jättegrymt! Så här följer lite statistik Antal saker du har ätit de senaste 36 timmarna: En piggelin Antal gånger du har bajsat de senaste 36 timmarna: 0 Antal halsmandlar fattigare du har blivit: 2 Antal gånger du sagt till läkare att du vill ha mer morfin och fått det: 2 Antal öppna sår som har tillkommit i din hals: 2 Antal gånger du har spytt blod blandat med magsyra och galla på grund av blod från dina öppna sår som runnit ner i magsäcken: 5 Hur mycket äckliga vita beläggningar som har lagt sig runt och på de öppna såren i din hals: Mycket Antal piller du har fått köra upp i rumpan: 4 (och mer kommer, heh) Antal ipods du har fått: 0 ------------------------------------ Åh nej jag är bara 90% lycklig för jag har ingen ipod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Är den som inte pratar svengelska lärare? Läraren syns inte i bild, hon pratar engelska vad jag hör. Varför pratar dom delvis engelska? Engelskalektion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Alltså, jag kan ju helt klart se det roliga i situationen Kan visa en grej jag skrev ihop till min bilddagbok ( ) Ni vet, alla fjortisar som inte har någonting att göra och sitter och gör totalt ointressanta test av olika slag som man bara vill spy på. Jag gjorde min egna variant. Tjabba! Jag hittade ett sånt där test om visar hur lycklig man är utifrån typ, om man har dator på sitt rum och om ens föräldrar bor tillsammans (för om de är skilda kan man ju inte vara lycklig), fast lite bättre. Det är anpassat efter vad man har gjort och vad som hänt en de senaste cirka 36 timmarna. Jättegrymt! Så här följer lite statistik Antal saker du har ätit de senaste 36 timmarna: En piggelin Antal gånger du har bajsat de senaste 36 timmarna: 0 Antal halsmandlar fattigare du har blivit: 2 Antal gånger du sagt till läkare att du vill ha mer morfin och fått det: 2 Antal öppna sår som har tillkommit i din hals: 2 Antal gånger du har spytt blod blandat med magsyra och galla på grund av blod från dina öppna sår som runnit ner i magsäcken: 5 Hur mycket äckliga vita beläggningar som har lagt sig runt och på de öppna såren i din hals: Mycket Antal piller du har fått köra upp i rumpan: 4 (och mer kommer, heh) Antal ipods du har fått: 0 ------------------------------------ Åh nej jag är bara 90% lycklig för jag har ingen ipod. Haha, fy fan vad vidrigt. Back to the topic : Imorgon har jag skola, därför ska jag lägga mig och dra i snodden till lite heta brudar på MTV nu. Godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 De, eller vi då, är lediga imorgon. Det är rugbymatch mellan de två största skolorna, typ största händelsen för Kalmar gymnasieelever och sjukt mycket fester efteråt. Vilken linje går du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Vilken linje går du? Samhälle - Internationell Vadå då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Samhälle - Internationell Vadå då? Jaså, nej då var det inget. Har en tjejkompis som går Media på ett gymnasium i kalmar, och hennes skola var också delaktig i den rugbyturneringen berättade hon idag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Jaså, nej då var det inget. Har en tjejkompis som går Media på ett gymnasium i kalmar, och hennes skola var också delaktig i den rugbyturneringen berättade hon idag . Då går hon på Lars Kagg? Du vill inte säga vad hon heter, jag känner rätt många på Media? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Då går hon på Lars Kagg? Du vill inte säga vad hon heter, jag känner rätt många på Media? Det får bli på Msn isåfall, detta verkar ju intressant. Om du har lust att fortsätta djupdykningen kan du adda mig på Felshoe@hotmail.com . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Visst är det skönt när man kommer till skolan, och ska göra något fast man inte har planerat det alls? Man improviserar och klarar ändå uppgiften minst lika bra som de som planerade hela kvällen igår.. Idag skulle jag hålla i ett boxningspass på idrotten i 5-7 minuter. Det enda jag hade bestämt i förväg var vilken låt jag skulle använda, resten improviserades. Det gick jättebra. Och man kan ju inte låta bli att småskratta åt "äh, jag pallar fan inte stå framför allt folk, jag gör det nästa vecka istället"-idioterna som kommer få det mycket svettigare, eftersom det idag bara var nio personer på lektionen. Och nästa gång bör det vara uppåt tjugo stycken i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Visst är det skönt när man kommer till skolan, och ska göra något fast man inte har planerat det alls? Man improviserar och klarar ändå uppgiften minst lika bra som de som planerade hela kvällen igår.. :wub Jo, men enda problemet när jag gör det är att även om jag får MVG eller VG, så får jag lov att göra om det, även om det blev bra gjort. Bara för det var improviserat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Jo, men enda problemet när jag gör det är att även om jag får MVG eller VG, så får jag lov att göra om det, även om det blev bra gjort. Bara för det var improviserat. Hur kan de veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Hur kan de veta? För oftast frågar de "Hur gick det och vad är du mest nöjd med?" Och idiotisk som jag är svarar jag med att jag improviserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 För oftast frågar de "Hur gick det och vad är du mest nöjd med?" Och idiotisk som jag är svarar jag med att jag improviserade. Ja, då får du ju skylla dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Ja, då får du ju skylla dig själv Fast principen. Jag gjorde ju arbetet, även om det var improviserat. Bättre än vad jag skrev ned som blev kasst så improviserade jag istället. Men så ska jag får göra om det bara för jag råkar kunna tänka under en stressig situation. Kasst skolsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Fast principen. Jag gjorde ju arbetet, även om det var improviserat. Bättre än vad jag skrev ned som blev kasst så improviserade jag istället. Men så ska jag får göra om det bara för jag råkar kunna tänka under en stressig situation. Kasst skolsystem. Det viktiga är väl kvalitén på arbetet? Spelar väl för fan ingen roll om du har improviserat fram något, så länge det är MVG kvalité så ska ju läraren ge MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Det viktiga är väl kvalitén på arbetet? Spelar väl för fan ingen roll om du har improviserat fram något, så länge det är MVG kvalité så ska ju läraren ge MVG. En lärare bedömmer ju inte bara resultatet utan även hur man arbetar. Mordos har ju i de fallen inte arbetat alls och då finns ju inget arbete att sätta betyg på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 En lärare bedömmer ju inte bara resultatet utan även hur man arbetar. Mordos har ju i de fallen inte arbetat alls och då finns ju inget arbete att sätta betyg på. Grejen är den att det är bedömning av tal. Tal som i att stå inför folk och hålla ett tal. Visst, det finns vissa riktlinjer man skulle hålla sig till och sådant, men liksom. Talet jag höll är inget man kan INTE improvisera på. Jag höll ett tal för att hedra min döda mormor. Liksom, ska jag sitta med en lapp i innerfickan med ett tal UTIFALL någon i min familj dör. Det är ju bara absurt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Grejen är den att det är bedömning av tal. Tal som i att stå inför folk och hålla ett tal. Visst, det finns vissa riktlinjer man skulle hålla sig till och sådant, men liksom. Talet jag höll är inget man kan INTE improvisera på. Jag höll ett tal för att hedra min döda mormor. Liksom, ska jag sitta med en lapp i innerfickan med ett tal UTIFALL någon i min familj dör. Det är ju bara absurt. Det där är ju information som du inte spridit tidigare, Kebab (Eller vem det nu var) snackade ju om ett arbete som man skulle ha planerat i förväg (Så som jag uppfattade det) och du sa bara "Ja, men det är jobbigt när man får IG för att man improviserar." Du sa aldrig att det bara var ett tal. Du nämnde också ordet arbete vilket fick mig att tro på att det var just ett arbete ännu mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts