Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

Vissa saker är bättre i Finland, vissa är bättre i Sverige. :naughty:

Koskenskorva perkele! rant_835417_0.gif

Idag pratade jag med matteläraren/rektorn (samma person :P ) om att jag ligger lite efter i matten.. Jag sade helt ärligt att det inte berodde på att jag har problem med det, det är bara att jag inte jobbar så effektivt som jag borde. Men han sade bara att jag låg bra till tidsmässigt i alla fall, med tanke på att jag bara ska läsa till C-kursen.. Så det verkade vara lugnt att jag gör provet lite senare än de andra. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag var första gången på länge som jag var i skolan på en torsdag. Jag hatar torsdagar, och står verkligen inte ut i skolan när det går så segt som det gör just den dagen. Att det är dagen innan fredag gör inte saken lättare heller :P . Måste dock säga att jag hade riktigt roligt idag! Vi hade det helslappt fram till sista lektionen (matte) som i och för sig inte heller krävde några större ansträngningar <---Jobbigt ord

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Torsdagen var så avklarad :cry: ...nu är det helg! :):P

Vi ska välja ett ämne att argumentera för/mot på engelskan, ska bli roligt att få pröva något nytt :P Aldrig haft någon typ av debatt eller liknande, inte ens i svenskan.

Oh, jag missade det men fick det snabbt genomgånget av en polare. Det var ett föredrag om vad våra dator-konton får användas till. De ska tydligen polisanmäla oss om vi är inne på sidor som youtube och bilddagboken. Hej.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Torsdagen var så avklarad :cry: ...nu är det helg! :):P

Vi ska välja ett ämne att argumentera för/mot på engelskan, ska bli roligt att få pröva något nytt :P Aldrig haft någon typ av debatt eller liknande, inte ens i svenskan.

Oh, jag missade det men fick det snabbt genomgånget av en polare. Det var ett föredrag om vad våra dator-konton får användas till. De ska tydligen polisanmäla oss om vi är inne på sidor som youtube och bilddagboken. Hej.

men vad kan polisen göra åt det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och jag tycker du är intressant

The feeling is mutual. :P

Koskenskorva perkele! rant_835417_0.gif

Nu ja ta kniven å komma hälsa på! rant_835417_0.gif

Torsdagen var så avklarad :) ...nu är det helg! :wub::cry:

Aye, nu är det helg! yes_645834_0.gif

Hade ett prov om växthuseffekten :P ("Bara för att det är aktuellt")

Hur som helst. Skrev tre, nästan fyra sidor om det. Då skrev alla andra 1-2 sidor. Snacka om att skriva för mycket :/

Du skrev inte för mycket, det var de andra som skrev för litet.

------

[skryt] Jag är extremt glad och stolt idag eftersom jag fick en femma (dvs högsta vitsordet) i afrikansk politik.

Botswana, land of dreams and possibilities, here I come! [/skryt]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Våran klass är mongo. I förra veckan var våran lärare försenad så vi blev tillsagda att gå in i klassrummet och vänta. Där inne släckte jag ljuset och drog ner alla gardiner. Då började alla låta som djungeldjur, trumma på soptunnor och sjunga djungellåtar. Det var mysigt, men retarded.

HAHAHA! :P Hade betalt mycket för att få se det! :cry:

Jag har varit hemma från skolan hela den här veckan. Jag ligger sjukt mycket efter, för jag har inte orkat jobba någonting alls hemma. Vi har nationella i matte på onsdag nästa vecka :P Jag har mailat min mattelärare och bett om att få reda på mitt provresultat, som de andra i gruppen fick i onsdags, men hon svarar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Våran klass är mongo. I förra veckan var våran lärare försenad så vi blev tillsagda att gå in i klassrummet och vänta. Där inne släckte jag ljuset och drog ner alla gardiner. Då började alla låta som djungeldjur, trumma på soptunnor och sjunga djungellåtar. Det var mysigt, men retarded.

Haha, skönast idag! :P Påminner om när några ur min gamla klass gick in i grannklassrummet och staplade ihop alla möbler i hela klassrummet till en kompakt liten hög. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHA! :P Hade betalt mycket för att få se det! :P

Jag har varit hemma från skolan hela den här veckan. Jag ligger sjukt mycket efter, för jag har inte orkat jobba någonting alls hemma. Vi har nationella i matte på onsdag nästa vecka :) Jag har mailat min mattelärare och bett om att få reda på mitt provresultat, som de andra i gruppen fick i onsdags, men hon svarar inte.

Det var riktigt kul. Halva klassen satt och skrek som apor medans den andra hälften slog på djungeltrummor och sjöng (In the jungle, hakuna matata osv) :cry::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var riktigt kul. Halva klassen satt och skrek som apor medans den andra hälften slog på djungeltrummor och sjöng (In the jungle, hakuna matata osv) :P:cry:

Hahaha, den har vi kört nån gång som snapsvisa. Jag är grym på falsetten. Ärligt talat, det där är exakt min humor, om jag hade gjort en film hade jag haft med den scenen. Så jävla klockrent. Du gjorde min kväll, alla Kalmars ungdomar är ute och festar utom jag :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor