Mordos Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Äh. Du har ju inte blivit intervjuad och jag tycker du är intressant Nu vågar jag inte fråga mer Jag frågade faktiskt, han hade inte tid då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Vissa saker är bättre i Finland, vissa är bättre i Sverige. Koskenskorva perkele! Idag pratade jag med matteläraren/rektorn (samma person ) om att jag ligger lite efter i matten.. Jag sade helt ärligt att det inte berodde på att jag har problem med det, det är bara att jag inte jobbar så effektivt som jag borde. Men han sade bara att jag låg bra till tidsmässigt i alla fall, med tanke på att jag bara ska läsa till C-kursen.. Så det verkade vara lugnt att jag gör provet lite senare än de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Idag var första gången på länge som jag var i skolan på en torsdag. Jag hatar torsdagar, och står verkligen inte ut i skolan när det går så segt som det gör just den dagen. Att det är dagen innan fredag gör inte saken lättare heller . Måste dock säga att jag hade riktigt roligt idag! Vi hade det helslappt fram till sista lektionen (matte) som i och för sig inte heller krävde några större ansträngningar <---Jobbigt ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 (redigerad) Torsdagen var så avklarad ...nu är det helg! Vi ska välja ett ämne att argumentera för/mot på engelskan, ska bli roligt att få pröva något nytt Aldrig haft någon typ av debatt eller liknande, inte ens i svenskan. Oh, jag missade det men fick det snabbt genomgånget av en polare. Det var ett föredrag om vad våra dator-konton får användas till. De ska tydligen polisanmäla oss om vi är inne på sidor som youtube och bilddagboken. Hej. Redigerad 29 november, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Torsdagen var så avklarad ...nu är det helg! Vi ska välja ett ämne att argumentera för/mot på engelskan, ska bli roligt att få pröva något nytt Aldrig haft någon typ av debatt eller liknande, inte ens i svenskan. Oh, jag missade det men fick det snabbt genomgånget av en polare. Det var ett föredrag om vad våra dator-konton får användas till. De ska tydligen polisanmäla oss om vi är inne på sidor som youtube och bilddagboken. Hej. men vad kan polisen göra åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Hade ett prov om växthuseffekten ("Bara för att det är aktuellt") Hur som helst. Skrev tre, nästan fyra sidor om det. Då skrev alla andra 1-2 sidor. Snacka om att skriva för mycket :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 men vad kan polisen göra åt det? Säg det...antagligen ingenting. Dock sa de så. De tjatar om något löjligt jävla kontrakt vi skrivit på någon gång, hur många har någonsin hållit det? o vem skadar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Hade ett prov om växthuseffekten ("Bara för att det är aktuellt") Hur som helst. Skrev tre, nästan fyra sidor om det. Då skrev alla andra 1-2 sidor. Snacka om att skriva för mycket :/ Hyffsat aktuellt då det möjliggör liv på jorden. Qouad; det är skillnad på lagbrott och avtalsbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 och jag tycker du är intressant The feeling is mutual. Koskenskorva perkele! Nu ja ta kniven å komma hälsa på! Torsdagen var så avklarad ...nu är det helg! Aye, nu är det helg! Hade ett prov om växthuseffekten ("Bara för att det är aktuellt") Hur som helst. Skrev tre, nästan fyra sidor om det. Då skrev alla andra 1-2 sidor. Snacka om att skriva för mycket :/ Du skrev inte för mycket, det var de andra som skrev för litet. ------ [skryt] Jag är extremt glad och stolt idag eftersom jag fick en femma (dvs högsta vitsordet) i afrikansk politik. Botswana, land of dreams and possibilities, here I come! [/skryt] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Våran klass är mongo. I förra veckan var våran lärare försenad så vi blev tillsagda att gå in i klassrummet och vänta. Där inne släckte jag ljuset och drog ner alla gardiner. Då började alla låta som djungeldjur, trumma på soptunnor och sjunga djungellåtar. Det var mysigt, men retarded. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Våran klass är mongo. I förra veckan var våran lärare försenad så vi blev tillsagda att gå in i klassrummet och vänta. Där inne släckte jag ljuset och drog ner alla gardiner. Då började alla låta som djungeldjur, trumma på soptunnor och sjunga djungellåtar. Det var mysigt, men retarded. HAHAHA! Hade betalt mycket för att få se det! Jag har varit hemma från skolan hela den här veckan. Jag ligger sjukt mycket efter, för jag har inte orkat jobba någonting alls hemma. Vi har nationella i matte på onsdag nästa vecka Jag har mailat min mattelärare och bett om att få reda på mitt provresultat, som de andra i gruppen fick i onsdags, men hon svarar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Våran klass är mongo. I förra veckan var våran lärare försenad så vi blev tillsagda att gå in i klassrummet och vänta. Där inne släckte jag ljuset och drog ner alla gardiner. Då började alla låta som djungeldjur, trumma på soptunnor och sjunga djungellåtar. Det var mysigt, men retarded. Haha, skönast idag! Påminner om när några ur min gamla klass gick in i grannklassrummet och staplade ihop alla möbler i hela klassrummet till en kompakt liten hög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 HAHAHA! Hade betalt mycket för att få se det! Jag har varit hemma från skolan hela den här veckan. Jag ligger sjukt mycket efter, för jag har inte orkat jobba någonting alls hemma. Vi har nationella i matte på onsdag nästa vecka Jag har mailat min mattelärare och bett om att få reda på mitt provresultat, som de andra i gruppen fick i onsdags, men hon svarar inte. Det var riktigt kul. Halva klassen satt och skrek som apor medans den andra hälften slog på djungeltrummor och sjöng (In the jungle, hakuna matata osv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Det var riktigt kul. Halva klassen satt och skrek som apor medans den andra hälften slog på djungeltrummor och sjöng (In the jungle, hakuna matata osv) Hahaha, den har vi kört nån gång som snapsvisa. Jag är grym på falsetten. Ärligt talat, det där är exakt min humor, om jag hade gjort en film hade jag haft med den scenen. Så jävla klockrent. Du gjorde min kväll, alla Kalmars ungdomar är ute och festar utom jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Såhär kan en debatt på min skola se ut. Filmat i parallelklassen, dock inte den vi möblerade om hos. http://www.youtube.com/watch?v=M0a7xpcHfJg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Såhär kan en debatt på min skola se ut. Filmat i parallelklassen, dock inte den vi möblerade om hos. http://www.youtube.com/watch?v=M0a7xpcHfJg Är den som inte pratar svengelska lärare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Såhär kan en debatt på min skola se ut. Filmat i parallelklassen, dock inte den vi möblerade om hos. http://www.youtube.com/watch?v=M0a7xpcHfJg Varför pratar dom delvis engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Hahaha, den har vi kört nån gång som snapsvisa. Jag är grym på falsetten. Ärligt talat, det där är exakt min humor, om jag hade gjort en film hade jag haft med den scenen. Så jävla klockrent. Du gjorde min kväll, alla Kalmars ungdomar är ute och festar utom jag På en vanlig sketen Torsdag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 På en vanlig sketen Torsdag? De, eller vi då, är lediga imorgon. Det är rugbymatch mellan de två största skolorna, typ största händelsen för Kalmar gymnasieelever och sjukt mycket fester efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 De, eller vi då, är lediga imorgon. Det är rugbymatch mellan de två största skolorna, typ största händelsen för Kalmar gymnasieelever och sjukt mycket fester efteråt. Varför är inte du ute och festar med dom andra tjurarna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts