Maimstream Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 (redigerad) JaOch du hatar alla i skolan? Alla? Du? Hatar? I? Skolan? Självmord? DÖ!!? BBBBBBBB!1! Edit. Har gymnastik en gång i veckan. Två timmar! Wooh! Då slipper jag oroa mig en massa flera gånger i veckan. Redigerad 3 september, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Och du hatar alla i skolan? Alla? Du? Hatar? I? Skolan? Självmord? DÖ!!? BBBBBBBB!1! Edit. Har gymnastik en gång i veckan. Två timmar! Wooh! Då slipper jag oroa mig en massa flera gånger i veckan. Ha! Jag har också gymnastik en gång i veckan, dock bara på 90min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Vi har gymnastik 1 gång i veckan, 45 minuter. Och jag bryr mig inte om att vara med på det. Sue me. ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Ha! Jag har också gymnastik en gång i veckan, dock bara på 90min Samma här, fast jag vill ha två lektioner Imorgon har jag sovmorgon till 10:00 och sen två lektioner som består av Datorkunskap och Naturkunskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Dom här första veckorna har varit skitdryga...... Vakna 7 för att kunna ta bussen 7.30 för att vara framme vid skolan klockan 9. Sen så sitter man kanske i en halvtimme och lyssnar på vad nån gubbe säger sen får man nåt papper sen bye bye.Kanske rätt så skönt men jag är ingen morgon-människa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Vi har gymnastik 1 gång i veckan, 45 minuter. Och jag bryr mig inte om att vara med på det. Sue me. ;O 90 min. 08.45 - 10.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Dom här första veckorna har varit skitdryga...... Vakna 7 för att kunna ta bussen 7.30 för att vara framme vid skolan klockan 9. Sen så sitter man kanske i en halvtimme och lyssnar på vad nån gubbe säger sen får man nåt papper sen bye bye.Kanske rätt så skönt men jag är ingen morgon-människa Tar det en och en halv timma att åka till din skola? Det måste vara en riktig pina i stjärten . För mig tar det ca 45 minuter, och jag hade tjänat en kvart om det inte är så att jag är så lat att jag tar bussen till spårvagnen istället för att gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Bussjävlarna går ju bara 1 gång i halvtimmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Tänk på mig då, jag har typ 200 meter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 5 minuter med cykeln, 15 med fötter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Tänk på mig då, jag har typ 200 meter! Samma avstånd för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Naawh, så gulligt. Tekniskt sett, om du hatar skolan och tycker alla är idioter som går i skolan, så tycker du att du själv är en idiot. zomg. Jag menar ju inte mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Jag menar ju inte mig själv Men du menar exempelvis lille Kalle som började igår? Du känner honom inte, du har aldrig sett honom men du hatar honom ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Och du hatar alla i skolan? Alla? Du? Hatar? I? Skolan? Självmord? DÖ!!? BBBBBBBB!1! Edit. Lägg ner Vi har gymnastik 1 gång i veckan, 45 minuter. Och jag bryr mig inte om att vara med på det. Sue me. ;O Tuffing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 (redigerad) Jag menar ju inte mig själv Du borde. OT: Imorgon blir det en ganska slapp dag, visserligen börjar vi 8.00, men har ganska enkla lektioner. Jobbig gympa dock, skulle ha någon ju-justu-sak. På eftermiddagen skulle vi få information av karriärsval osv. Tyskaläxa. Sånt är livet. Redigerad 3 september, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Lägg nerHubba... Bubba. Gugga gago, halga, kokki kokkokk, bim. Dibibidi. Dodo! Har förövrigt sovmorgon på måndagar, och slutar halv tolv på fredagar :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 90 min. 08.45 - 10.00. Det var som fan. @T-Bone, Jag har mina anledningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Idrott tre dagar i veckan. Tisdag: 40 min Onsdag: 50 min Torsdag 60 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 90 min. 08.45 - 10.00. Det där blir 75. Eller har jag missat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Det där blir 75. Eller har jag missat något? Tittade på schemat, vi har det till 10.15. 90 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts