kicken Skrivet 23 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Vafan sitter här i datasalen och bredvid mig sitter Jonte och Petter. Alla har kavaj/kostym på sig, hahaha. Vi ser ut som värsta pimpsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Ja fyfasen.. Igår var hade jag en lektion på morgonen som slutade vid 9.30.. Sen hade jag inte lektion förrens 13.15. Menmen, smällar man får ta, tänkt jag.. Sen när klockan är 13.25 kommer läraren löpandes in i klassrummet och säger att hon sitter i möte och att vi får jobba på egen hand. Ingen närvaro eller någonting. Blev så jävla sur, väntat så länge på ingenting.. Vi lirade lite poker på håltimman i alla fall, det var roligt. Vi började jättelätt med att satsa några kronor åt gången, men självklart ska ju allt spåra ur, så till slut var det både tjugor och en och annan femtiolapp som bettades. Slutade med att jag gick minus 5 kronor, vilket jag förvisso borde vara glad över om man jämför med en god vän som förlorade 120 Idag hade jag utvecklinssamtal med. Fick reda på hur man räknar ut sitt snittbetyg, så det ska jag göra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 (redigerad) Idag hade jag utvecklinssamtal med. Fick reda på hur man räknar ut sitt snittbetyg, så det ska jag göra nu. How to? Edit: Nevermind, denna funkade ju bra den med. Redigerad 24 november, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Precis, orkade inte göra det på egen hand heller, upptäckte jag. Fan, 16,5 hade jag. Trodde på högre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 17.92 bdm-tsch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 17.19. Nu blev jag lite besviken eller, nja. Med tanke på förra året är jag otroligt nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Jag låg på ett snitt nära 20 när jag slutade ettan, men jag gick ut med 16-17 någonting. Alltså, se inte så ljust på det hela redan nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Jag hade 11 tror jag. Gör absolut ingen skillnad när man ska söka jobb. De frågar inte ens om mina betyg. Om jag ska läsa vidare så langar jag bara upp mitt högskoleprov (är inte säker på namnet, vädligt trött och borta). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 (redigerad) Jag låg på ett snitt nära 20 när jag slutade ettan, men jag gick ut med 16-17 någonting. Alltså, se inte så ljust på det hela redan nu! Självklart inte, men det är väl lite roligt ändå? Tror jag har minst 4 MVG att vänta av pågående kurser, men efter att vi bytt lärare i de ämnena kan SH, SV och EN mycket väl landa på G, absolut max VG. G är under vad jag siktar på i alla ämnen. Jag vet att man inte ska klaga på lärare eller skylla sina resultat på de, men det känns verkligen att man ligger sämre till hos dessa. Redigerad 24 november, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Skooooooo000la imorgon! Och jag har ingen lust att gå, men men. Franskan kommer vara avskyvärd. Har nästan tre sidor stenciler som jag måste fylla i och jag kan ingenting. Snart orkar jag inte med franska mer alltså --- Gud vad jag älskar GTAsajten Redigerad 25 november, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Skooooooo000la imorgon! Och jag har ingen lust att gå, men men. Gud vad jag älskar GTAsajten Samma här, funderar på att sätta mig och se lite film nu men då kommer jag vara ordentligt trött imorgon.. Men det spelar väl ingen roll, jag gör ingenting i skolan på måndagar ändå. Redigerad 25 november, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Hemstudier på måndagar is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Men jag har en utredande uppsats som ska vara inlämnad imorgon, som jag inte har skrivit ett ord på. Top that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Brukar ha en supergosig sovmorgon på måndagar, men from imorgon kommer jag börja 0810 istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Men jag har en utredande uppsats som ska vara inlämnad imorgon, som jag inte har skrivit ett ord på. Top that. Det är väl inget att skryta om? Jag har ingen skola på torsdag och fredag. Top that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Det är väl inget att skryta om? Jag har ingen skola på torsdag och fredag. Top that. Jag är ledig den här veckan. Top that. Men jag måste räkna 20 sidor matte också, WOHOO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Jag är ledig den här veckan. Top that. Men jag måste räkna 20 sidor matte också, WOHOO Du ägde just dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Vi har nåt verdammt tyskaförhör imorgon (idag) som jag inte hunnit (läs:orkat) läsa på så jag tar mig friheten och rättigheten som gentleman och tar en liten semesterdag heuete. Reeal smooth like. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Du ägde just dig själv. Hallå, högstadiematte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Hallå, högstadiematte! Oh. ..but still. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts