Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

Ja fyfasen.. Igår var hade jag en lektion på morgonen som slutade vid 9.30.. Sen hade jag inte lektion förrens 13.15. Menmen, smällar man får ta, tänkt jag.. Sen när klockan är 13.25 kommer läraren löpandes in i klassrummet och säger att hon sitter i möte och att vi får jobba på egen hand. Ingen närvaro eller någonting. >_< Blev så jävla sur, väntat så länge på ingenting..

Vi lirade lite poker på håltimman i alla fall, det var roligt. Vi började jättelätt med att satsa några kronor åt gången, men självklart ska ju allt spåra ur, så till slut var det både tjugor och en och annan femtiolapp som bettades. Slutade med att jag gick minus 5 kronor, vilket jag förvisso borde vara glad över om man jämför med en god vän som förlorade 120 :mf_doof:

Idag hade jag utvecklinssamtal med. Fick reda på hur man räknar ut sitt snittbetyg, så det ska jag göra nu. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag låg på ett snitt nära 20 när jag slutade ettan, men jag gick ut med 16-17 någonting. Alltså, se inte så ljust på det hela redan nu! :confused:

Självklart inte, men det är väl lite roligt ändå? >_<

Tror jag har minst 4 MVG att vänta av pågående kurser, men efter att vi bytt lärare i de ämnena kan SH, SV och EN mycket väl landa på G, absolut max VG. G är under vad jag siktar på i alla ämnen. Jag vet att man inte ska klaga på lärare eller skylla sina resultat på de, men det känns verkligen att man ligger sämre till hos dessa.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skooooooo000la imorgon! Och jag har ingen lust att gå, men men. Franskan kommer vara avskyvärd. Har nästan tre sidor stenciler som jag måste fylla i och jag kan ingenting. Snart orkar jag inte med franska mer alltså :whistling:

---

Gud vad jag älskar GTAsajten :offtopic:

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skooooooo000la imorgon! Och jag har ingen lust att gå, men men.

Gud vad jag älskar GTAsajten ;)

Samma här, funderar på att sätta mig och se lite film nu men då kommer jag vara ordentligt trött imorgon.. Men det spelar väl ingen roll, jag gör ingenting i skolan på måndagar ändå. >_<

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor