kicken Skrivet 13 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Har dett gått några kändisar på eran skola? Vilka isåfall ? Medlemmarna i Kent har gått på S.t Eskils där jag går Slår någon det? Dessutom sjunger dom om skolan och omgivningen i Kent - Järnspöken. Det stämmer in exakt. Så fin låt. Kastanjeträdena står fortfarande utanför skolan och grönan är nu gul och kyrkan dom sjunger om är Fors Kyrka som ligger runt 50-60 meter ifrån skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Har dett gått några kändisar på eran skola? Vilka isåfall ? Medlemmarna i Kent har gått på S.t Eskils där jag går Slår någon det? Dessutom sjunger dom om skolan och omgivningen i Kent - Järnspöken. Det stämmer in exakt. Så fin låt. Kastanjeträdena står fortfarande utanför skolan och grönan är nu gul och kyrkan dom sjunger om är Fors Kyrka som ligger runt 50-60 meter ifrån skolan Mina lärare har haft Zlatan Ibrahimovic! Slå det ni! Malmö Borgarskola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Mina lärare har haft Zlatan Ibrahimovic! Slå det ni! Malmö Borgarskola Vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 (redigerad) Har dett gått några kändisar på eran skola? Vilka isåfall ? Medlemmarna i Kent har gått på S.t Eskils där jag går Slår någon det? Dessutom sjunger dom om skolan och omgivningen i Kent - Järnspöken. Det stämmer in exakt. Så fin låt. Kastanjeträdena står fortfarande utanför skolan och grönan är nu gul och kyrkan dom sjunger om är Fors Kyrka som ligger runt 50-60 meter ifrån skolan Carola gick i min grundskola (Borgskolan). När jag gick i typ fyran så pröjsade hon en lekplats och kom dit och sjöng och hade sig. Redigerad 13 november, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 martin suorra (stavning!) som var med i robinson och han är min träslöjdslärare . ganska bra för övrigt. Pratar en himla mycket intressant skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Pratar en himla mycket ointressant skit. Såja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Såja. vadå, det är väl en aning intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Har dett gått några kändisar på eran skola? Vilka isåfall ? Medlemmarna i Kent har gått på S.t Eskils där jag går Slår någon det? Dessutom sjunger dom om skolan och omgivningen i Kent - Järnspöken. Det stämmer in exakt. Så fin låt. Kastanjeträdena står fortfarande utanför skolan och grönan är nu gul och kyrkan dom sjunger om är Fors Kyrka som ligger runt 50-60 meter ifrån skolan Christian Olsson, trestegshopparen gick på mitt gymnasium förr i tiden. Bra knep för att locka till sig folk . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Vem? Viveka Engström och Marga nått har iaf sagt att de har haft Zlatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Fick tillbaka matteprovet. VG+. Nöjd, men inte belåten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Gå natur, gå natur, gå natur. Varför vill du gå Teknik? Glömde svara. Nåväl, jag vet inte riktigt. Det skulle vara rysligt skönt att slippa läsa ett extra språk, på NV är det ju obligatoriskt. Sedan finns det lite mer inriktningar på TE..., men jag är väldigt osäker. Ska på studiebesök imorgon, blir att besöka NV, TE och SP. Får hoppas på att man blir klokare efter det. Idag var det en slapp skoldag, matte, fysik, lunch, musik, SO och svenska. Matten var skön, fysiken var slapp, på musiken kollade vi Dirty Dancing och mös i soffan. SO:n var intressant (WWII) och på svenskan skrev vi lite om ett speciellt ögonblick, ganska lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 (redigerad) 50/50 mellan NV och Teknik just nu. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Sitter och funderar på exakt samma sak. Vill inte gå IT då det verkar suga röv, samtidigt vill jag inte plugga röven av mig. Nördar stör jag mig inte på, så länge deras enda intresse inte är datorer, då detta är otroligt jävla störande (Då det vanligtvis inte går att föra en vettig konversation med sådana personer). Sen vill jag verkligen slippa B-språk, men vad jag vet så kan man välja att plugga ryska/italienska, språk som intresserar mig otroligt mycket mer samt att man slipper högstadieundervisningen. Eller finns det någon annan najs linje där man inte behöver anstränga sig särskilt men ändå har möjlighet till att plugga vidare efter gymnasiet? Media kanske? Redigerad 14 november, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Hmm. Antar att detta har med skolan att göra, heh. Har ni mjukisbyxor på er i skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Hmm. Antar att detta har med skolan att göra, heh. Har ni mjukisbyxor på er i skolan? Varje dag. fast inte dom senaste 6 åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Hmm. Antar att detta har med skolan att göra, heh. Har ni mjukisbyxor på er i skolan? Nej, men tjejerna har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Sitter och funderar på exakt samma sak. Vill inte gå IT då det verkar suga röv, samtidigt vill jag inte plugga röven av mig. Nördar stör jag mig inte på, så länge deras enda intresse inte är datorer, då detta är otroligt jävla störande (Då det vanligtvis inte går att föra en vettig konversation med sådana personer). Sen vill jag verkligen slippa B-språk, men vad jag vet så kan man välja att plugga ryska/italienska, språk som intresserar mig otroligt mycket mer samt att man slipper högstadieundervisningen. Eller finns det någon annan najs linje där man inte behöver anstränga sig särskilt men ändå har möjlighet till att plugga vidare efter gymnasiet? Media kanske? Om jag går NV så är jag lite sugen på att börja läsa spanska, har läst tyska under högstadiet, och jag hatar det. Tweak: Ja, sen 9:an började har jag i princip bara haft mjukisbyxor på mig i skolan. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Nej, men tjejerna har det. Haha! Känns igen. Om jag går NV så är jag lite sugen på att börja läsa spanska, har läst tyska under högstadiet, och jag hatar det. Tweak: Ja, sen 9:an började har jag i princip bara haft mjukisbyxor på mig i skolan. ^^ Aha okej. Spanska är lätt, och kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Om jag går NV så är jag lite sugen på att börja läsa spanska, har läst tyska under högstadiet, och jag hatar det. Får man göra det? Fast Latin skulle ändå vara det bästa. Riktigt manligt språk att kunna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Haha! Känns igen. Vad tänkte du med "undersökningen"? Stoopid: Ja, det får man. Kan inte säga att jag är 100% säker, men läste det i en gymnasieguide vi fick hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Vad tänkte du med "undersökningen"? Stoopid: Ja, det får man. Kan inte säga att jag är 100% säker, men läste det i en gymnasieguide vi fick hem. Vad är du 100% säker på att man får göra? Byta språk? Det gjorde jag, i alla fall Ångrar mig Nej, jag tänkte mest. Har en kompis som har det mest hela tiden. Skulle själv aldrig ta på mig det i skolan. Hände några gånger under högstadiet, men aldrig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts