mr_tobbe Skrivet 20 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2013 Hatkärleken till MATLAB: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2013 Klar med helveteshemtentan! Blir förmodligen underkänd men just nu orkar jag inte bry mig om det. Dricker öl till frukost! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2013 Klar med helveteshemtentan! Blir förmodligen underkänd men just nu orkar jag inte bry mig om det. Dricker öl till frukost! Discoschlampe ikväll på HB, gå för fan. Ta med dig xstreem och alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2013 Discoschlampe ikväll på HB, gå för fan. Ta med dig xstreem och alla andra. Haha, vad är HB? Har fira-tentainlämning-sittning med klassen på Hallands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2013 Haha, vad är HB? Har fira-tentainlämning-sittning med klassen på Hallands. Helsingkrona ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 2 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2013 Var inne på Antagning.nu och såg att min ansökan var behandlad. Är kvalificerad för det jag sökt till, yay. Visste förvisso till 99% att jag hade vad som krävdes, men det känns riktigt skönt att få det bekräftat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2013 Hatkärleken till MATLAB: Fuk dat, äntligen klar... 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2013 Fuk dat, äntligen klar... Formel? Avhandling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2013 Formel? Avhandling? Formel? Projekt värt 2HP i en kurs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2013 Formel? Projekt värt 2HP i en kurs. HP-fördelningen är helt skev på vissa kurser alltså. Här läst kurser som består av 4,5 HP assvår tenta och tre timmeslånga aslökiga seminarium á 1 HP. Jag har också läst kurser innehållande två köttiga seminarium (med tillhörande inlämningsuppgifter) som gav 0 HP trots att de var obligatoriska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2013 (redigerad) Skolåret börjar gå mot sitt slut. Kommer sakna [skolan] som fan. Superlågupplöst urval av saker jag gjort under året! Redigerad 8 maj, 2013 av P-C 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2013 :w000t: :w000t: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2013 Tog mitt CCNA idag och är certifierad nätverkstekniker i tre år framöver. Hurra för mig! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2013 Skickar in mina arbetsprover imorgon!!!! 3 månaders intensivt arbete ligger just nu på mitt vardagsrumsgolv. Blod svett tårar, önska mig fett med lycka till! 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2013 Skickar in mina arbetsprover imorgon!!!! 3 månaders intensivt arbete ligger just nu på mitt vardagsrumsgolv. Blod svett tårar, önska mig fett med lycka till! Coolt! Det här landar du. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2013 Idag klarade jag och min labbpartner av den svåraste labbserien vi haft under hela universitetstiden. Satt från klockan 10 till strax efter 18 utan rast, mat, dricka eller ens toalettpaus. Så värt det! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2013 Har nästan helt säkert kommit in på Militärhögskolan! Ca fem veckor återstår innan jag får ett slutgiltigt besked, men enligt min plutonchef bådar det gott för mig. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 25 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2013 Igår ägde mösspåtagningen rum, det var najs. Om två veckor är det studenten som gäller, och i höst är det sannolikt kemiteknik på Chalmers (civilingenjör) som gäller. Som det ser ut i dagsläget går jag ut med MVG i allt utom Idrott och Hälsa A (VG). Fucking gympa, men men, it ain't no thang. Känns gött! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2013 Lite mer än en vecka kvar till studenten. Känns otroligt skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2013 Landade på ett B i slutbetyg i ENG7 (enda kursen jag läste på komvux) förra veckan. Rätt nöjd även om jag vet att jag hade kunnat fixa ett A om jag bara ansträngt mig lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts