Mordos Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Nej, men jag är inte så fruktansvärd intresserad av NO så det är inte så kul. Gör som mig. Få ett IG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 DAAAH börjar bli riktigt förbannad på min skola nu Först blir jag anklagad för att ha vandaliserat inne i vårat TV-Rum. Sen för att jag har sexuellt trakasserat en annan elev OCH NU MITT UPPE I SKITEN SÅ BLIR JAG KALLAD TILL EVK MÖTE Serri, min skola suger -.-' nuff said Alltså, jag har ju gått om 1 år redan, och jag har pluggat som ett jävla äckel, jag har skrivit allt ifrån G till MVG på alla prov Så vad i helvete har jag gjort för fel för att förtjäna detta? Äckel skola -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Sen för att jag har sexuellt trakasserat en annan elev Har du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Har du det? Tänk efter, förmodligen nånstans djupt inne i din bakskalle ligger svaret Nej det har jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 På vårat schema står det NO? *tittar efter* NK --- Hur många gånger ska jag göra bort mig egentligen? 25 sidor att plugga på för Nk-prov är inte mycket alls!?! Vi hade vårat första Nk-prov för några veckor sedan; 52 sidor att plugga på, på engelska Sidenote; fick MVG på det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Tänk efter, förmodligen nånstans djupt inne i din bakskalle ligger svaret Nej det har jag inte Varför har jag ett ytterst svagt minne av att du nämt det där nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Varför har jag ett ytterst svagt minne av att du nämt det där nån gång? Du fick också den känslan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Haha najs, försov mig redigt idag, men skönt är det. Hade LinAlg klockan 10, men hänger inte med när föreläsaren snackar på så det var väl lika bra. Sen var det bara en övning i LinAlg klockan 3 kvar på schemat, så jag stannade hemma istället och pluggade. Imorgon har man en föreläsning klockan 13-15, vetefan om man orkar dra iväg för det. Allmänt lugn vecka, fast måndags var rätt jobbigt. Inga föreläsningar fredag, skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 har lov nu men det är fett jobbigt att behöva skriva en praorapport och träna till ett prov Men annars går skolan bra just nu , förutom tyskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 men det är fett jobbigt att behöva skriva en praorapport Du var ju klar? Håller med dig om provet - fan att jag bangade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Varför har jag ett ytterst svagt minne av att du nämt det där nån gång? Déja Vù ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Själv har man en rätt skön skola ^__^ tycker inte att det är så värst mycket läxor alls. Nästan inga prov heller för den delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Själv har man redan klgat till läraren om klassen och en lärare, kom in på det mest berytktade gymnasiet i Malmö, och så får man en förjävligt klass, men nu e det looooooooooooov. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Själv har man redan klgat till läraren om klassen och en lärare, kom in på det mest berytktade gymnasiet i Malmö, och så får man en förjävligt klass, men nu e det looooooooooooov. :D Fan, har du druckit klockan 13 på en onsdag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Fan, har du druckit klockan 13 på en onsdag? Varför skulle han inte ha gjort det! Skolan går bra nuförtiden, tillskillnad mot förra terminen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Varför skulle han inte ha gjort det! Skolan går bra nuförtiden, tillskillnad mot förra terminen... Ja, så kan man ju också se på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Fan, har du druckit klockan 13 på en onsdag? Inte sett denna tråd uppe på några dagar, har varit väldigt lat på sista tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 25 sidor att plugga på för Nk-prov är inte mycket alls!?! Vi hade vårat första Nk-prov för några veckor sedan; 52 sidor att plugga på, på engelska Sidenote; fick MVG på det ^^ What's your book called? ------------------ Så skönt med detta välbehövliga lov. Inga läxor förutom svenskan; Viktor Rydbergs Singoalla. (Nuthin' but gammelsvenska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 What's your book called? ------------------ Så skönt med detta välbehövliga lov. Inga läxor förutom svenskan; Viktor Rydbergs Singoalla. (Nuthin' but gammelsvenska) Hmz. Nu råkar det vara så att jag har boken i väskan, 2 meter från mig. Den heter Collins GCSE Sciences Chemistry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Hmz. Nu råkar det vara så att jag har boken i väskan, 2 meter från mig. Den heter Collins GCSE Sciences Chemistry. Well so do I Nope, vår heter Balanced Science Dock är våra matteböcker från GCSE kursen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts