Sniper Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Hur länge har du vart där då? En linje jag gick som var ny, gjorde vi inget på en termin. Hela klassen skolkade i princip. Schysst linje! "Ah, nu ska ni se vem som skolkat mest" En får papper han skolkat 50 % av allting Det slår ju tom en i min klass. Han har skolkat 47%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 En i min klass har varit i skolan 4 skoldagar på hela den här terminen! 8=========================D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) En i min klass har varit i skolan 4 skoldagar på hela den här terminen! 8=========================DHan måste vara en av dom i er klass med MVG i alla ämnen ;)Förresten, han får inte studiebidrag då Redigerad 25 oktober, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Gråt mot någons axel då. Haha, du är ju så jävla efterbliven.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) Haha, du är ju så jävla efterbliven.. Är han efterbliven för att han kommenterade din löjliga kommentar? Redigerad 25 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Haha, du är ju så jävla efterbliven.. Lider jag av cerebral pares? Eller hur menar du med efterbliven? Snälla, förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV Dock förstörde en av mina favoritlärare tillvaron med att meddela att vi ska ha ett prov V.46 på 25 sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV Dock förstörde en av mina favoritlärare tillvaron med att meddela att vi ska ha ett prov V.46 på 25 sidor. ETT PROV PÅ 25 SIDOR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Lov, lov, lov, lov äntligen Lov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Lov, lov, lov, lov äntligen Lov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 LÅÅÅF! Underbart härligt. Kommer bli mycket sova, mycket MacGyver, mycket dator, men ska även försöka träna lite då jag har blivit slö på sistone. Prova att gå på gym lite grann skulle sitta bra. Synd att vi har massa skit efter lovet som ska göras/lämnas in, så jag måste plugga lite också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 LOOOOOOOV !!! ... Fast jag ska packa flyttkartonger en hel del under lovet, så jag kommer för det mesta bara kunna göra det jag vill på förmiddagar och kvällar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 (redigerad) ETT PROV PÅ 25 SIDOR? Oj! Nu gjorde jag bort mig IGEN! Alltså, 25 sidor i boken ska vi plugga på. Du förstog. Glömde nämna att det var tredje gången jag såg Xersize IRL Redigerad 26 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 25 sidor är väl ändå inget att klaga på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 25 sidor är väl ändå inget att klaga på? Nej, men jag är inte så fruktansvärd intresserad av NO så det är inte så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Hehe, nej det är väl aldrig roligt med prov i och för sig. Kicken, kallar ni det NO på gymnasiet med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Hehe, nej det är väl aldrig roligt med prov i och för sig. Kicken, kallar ni det NO på gymnasiet med? För mig heter det naturkunskap. ------- Ganska skönt med lov. Hade bara foto idag från tjugo i nio till fem i tolv, men ändå. Fick kopierat några svartvita kort som var tagna i studion. De blev fina. Hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Hehe, nej det är väl aldrig roligt med prov i och för sig. Kicken, kallar ni det NO på gymnasiet med? På vårat schema står det NO? *tittar efter* NK --- Hur många gånger ska jag göra bort mig egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Pjuuh, jobbig vecka har det varit. Haft 2 prov - svenska och kraftelektronik. Har även haft 3 läxor. Dom var i engelska(2), svenska(1). Vi har väl haft minst 2 saker varje vecka enda sen vi började tvåan. Börjar ta på krafterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 LOV! Och det kunde fan inte ha startat bättre än med att mamma köper ett Ps3 åt mig. Jävlar i min låda vad här ska spelas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts