n00dles Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Våra lektioner blir bara mer och mer oseriösa för varje dag som gå, det är som att lärarna börjar skit i oss när vi ska börja på en ny skola till våren. Tyskaläraren kommer ALLTID minst 10 min försent och har bara gett os en enda läxa hela läsåret och vi har kollat film på 2/3 av alla lektioner, bra för mig som hatar tyska.. De flesta musiklektioner blir bara inställda av anledningar som vi inte får veta. har bara två seriösa lärare Exakt samma här. Vi har haft typ 3 olika lärare i varje ämne under högstadiet -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Mitt designprojekt är snart klart. Fyfan vilken helvetisk väg det har varit. Jag och tre andra fick i uppdrag att göra interiören till Restaurant Voltaire i Sickla med themat fransk bistro. Vi fick mäta hela restaurangen fem gånger för det blev fel varje gång. Ritningarna och designen av borden klarade jag av galant medans modellbygget var ett helvete med klagovisor, ingen kordination i gruppen och förjävligt byggmaterial. Det blev fel om och om igen och när en del var klar säger någon 'men nej, det ser inte bra ut' så då får man göra om. Nu blev den klar i alla fall. Förutom att vi har plats för 16 personer och minimikravet var 150. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Mitt designprojekt är snart klart. Fyfan vilken helvetisk väg det har varit. Jag och tre andra fick i uppdrag att göra interiören till Restaurant Voltaire i Sickla med themat fransk bistro. Vi fick mäta hela restaurangen fem gånger för det blev fel varje gång. Ritningarna och designen av borden klarade jag av galant medans modellbygget var ett helvete med klagovisor, ingen kordination i gruppen och förjävligt byggmaterial. Det blev fel om och om igen och när en del var klar säger någon 'men nej, det ser inte bra ut' så då får man göra om. Nu blev den klar i alla fall. Förutom att vi har plats för 16 personer och minimikravet var 150. Lät lite intressant. Bilder? Åh, tråkigt att det inte gick bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Lät lite intressant. Bilder? Åh, tråkigt att det inte gick bra. Kan ta några imorgon och ladda upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Fick skolkatalogerna idag. Jag ser verkligen ut som en jätte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) Fick skolkatalogerna idag. Jag ser verkligen ut som en jätte! Så fort? Vi har inte ens fått någon som helst information om skolkatalogerna än. Anyhow, jag har lov nu. Redigerad 25 oktober, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Fort? Det var ju för fasen flera månader sedan bilderna togs. Jag har också lov. Typ. Imorgon ska jag kolla på fotbollsturnering i två timmar, sen åker jag hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Fått skolfotot. Blev helt okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Haha, fan vad hemsk jag såg ut på skolkortet! Främst på porträttet, men även på gruppbilden. På porträttet såg jag riktigt psykopatisk ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Jag såg tjock ut på skolfotot, ståendes mellan två killar som agerar bögar. Känn på den Imorgon sista dagen, sen LOV ! Idag körde vi andra matchen i fotbollsturneringen. Vi förlorade med 5-4 mot förra årets finallag som bara består av 89:or och i stort sett så var det skollaget på plan. Vi gjorde en sjuhelvetes bra insats och ledde i halvtid. Men men, det gick som det gick. Lite snöpligt, men om vi vinner de två återstående matcherna har vi en mycket minimal chans att gå vidare, så vi är postitiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Tog porträttfoton idag (sent, jag vet). Blev ganska bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Det värsta skolfotot i mitt liv so far. Dels för att jag ser helt retarded ut i allmänhet och dels för att mina ögon och min kroppshållning lyckades fucka upp sig något så fruktansvärt. Allvarligt, jag undrar vilka droger jag tog innan fotot togs, för jag ser verkligen helt borta ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Mitt skolfoto blev ganska snyggt. Men det togs innan jag hade klippt mig så jag har ganska långt hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Mitt blev också rätt bra, tog det dagen innan jag klippte mig, och hade en rätt ful glugg i tänderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Jag har inte fått mitt skolfoto än :/ Får nöja mig med mitt Skol-IDkort för tillfället. Men det fick jag veckan jag började, så jag har liksom börjat tröttna på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Jag var inte med på skolfoto, lal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Jag var inte med på skolfoto, lal. Får jag ta på ditt infekterade könsorgan? Börjar verkligen tröttna på den här jävla linjen har... Jag har inte lärt mig ett skit i de vanliga ämnen förutom å jobba upp mig på ett vg i matte a, sen har jag inte lärt mig något mer. skit skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Börjar verkligen tröttna på den här jävla linjen har... Jag har inte lärt mig ett skit i de vanliga ämnen förutom å jobba upp mig på ett vg i matte a, sen har jag inte lärt mig något mer. skit skoj Hur länge har du vart där då? En linje jag gick som var ny, gjorde vi inget på en termin. Hela klassen skolkade i princip. Schysst linje! "Ah, nu ska ni se vem som skolkat mest" En får papper han skolkat 50 % av allting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) Jag började förra året, går alltså 2an.. Det är 3 st som är något motiverad i min klass jag är en av dem... Alltså 3 som vill lära sig något de andra bara sitter på lektionerna å verkar inte bry sig om det lär sig eller inte. Dock är det en skit skön klass, men det mesta med skolan är väl att man ska lära sig.. Redigerad 25 oktober, 2007 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Börjar verkligen tröttna på den här jävla linjen har... Gråt mot någons axel då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts