Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

Våra lektioner blir bara mer och mer oseriösa för varje dag som gå, det är som att lärarna börjar skit i oss när vi ska börja på en ny skola till våren.

Tyskaläraren kommer ALLTID minst 10 min försent och har bara gett os en enda läxa hela läsåret och vi har kollat film på 2/3 av alla lektioner, bra för mig som hatar tyska.. De flesta musiklektioner blir bara inställda av anledningar som vi inte får veta. har bara två seriösa lärare

Exakt samma här. Vi har haft typ 3 olika lärare i varje ämne under högstadiet -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt designprojekt är snart klart. Fyfan vilken helvetisk väg det har varit.

Jag och tre andra fick i uppdrag att göra interiören till Restaurant Voltaire i Sickla med themat fransk bistro. Vi fick mäta hela restaurangen fem gånger för det blev fel varje gång. Ritningarna och designen av borden klarade jag av galant medans modellbygget var ett helvete med klagovisor, ingen kordination i gruppen och förjävligt byggmaterial. Det blev fel om och om igen och när en del var klar säger någon 'men nej, det ser inte bra ut' så då får man göra om. Nu blev den klar i alla fall. Förutom att vi har plats för 16 personer och minimikravet var 150. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt designprojekt är snart klart. Fyfan vilken helvetisk väg det har varit.

Jag och tre andra fick i uppdrag att göra interiören till Restaurant Voltaire i Sickla med themat fransk bistro. Vi fick mäta hela restaurangen fem gånger för det blev fel varje gång. Ritningarna och designen av borden klarade jag av galant medans modellbygget var ett helvete med klagovisor, ingen kordination i gruppen och förjävligt byggmaterial. Det blev fel om och om igen och när en del var klar säger någon 'men nej, det ser inte bra ut' så då får man göra om. Nu blev den klar i alla fall. Förutom att vi har plats för 16 personer och minimikravet var 150. :mellow:

Lät lite intressant. Bilder? :confused:

Åh, tråkigt att det inte gick bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg tjock ut på skolfotot, ståendes mellan två killar som agerar bögar. Känn på den :confused:

Imorgon sista dagen, sen LOV !

Idag körde vi andra matchen i fotbollsturneringen. Vi förlorade med 5-4 mot förra årets finallag som bara består av 89:or och i stort sett så var det skollaget på plan. Vi gjorde en sjuhelvetes bra insats och ledde i halvtid. Men men, det gick som det gick. Lite snöpligt, men om vi vinner de två återstående matcherna har vi en mycket minimal chans att gå vidare, så vi är postitiva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar verkligen tröttna på den här jävla linjen har...

Jag har inte lärt mig ett skit i de vanliga ämnen förutom å jobba upp mig på ett vg i matte a, sen har jag inte lärt mig något mer. skit skoj

Hur länge har du vart där då?

En linje jag gick som var ny, gjorde vi inget på en termin. Hela klassen skolkade i princip.

Schysst linje! :rolleyes:

"Ah, nu ska ni se vem som skolkat mest" En får papper han skolkat 50 % av allting

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag började förra året, går alltså 2an..

Det är 3 st som är något motiverad i min klass jag är en av dem...

Alltså 3 som vill lära sig något de andra bara sitter på lektionerna å verkar inte bry sig om det lär sig eller inte.

Dock är det en skit skön klass, men det mesta med skolan är väl att man ska lära sig..

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor