Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

Mottagningstider på KTH! Hur går det spajdermän-n0llan? :o )

Jag och några till var och tjuvkikade på Samhällsbyggnads aktiviteter idag. De är kända för att ha en löjligt fet budget till sin mottagning vilket bevittnades - medan alla n0llan stod ute på en gräsplätt nära KTH kom två helikoptrar flygandes med en av deras phösargrupper som lämnade över några dokument med uppdrag och sen flög iväg igen...

Vi repade även inför utdelningen av våra n0lleuppdrag... men det är allt för hemligt för att ta här!

Det går bra och jag har sjukt kul :D Välkomstgasquen igår var helt olik allt jag tidigare medverkat vid och om än svettig och trång, bajsrolig! Fedt laddad till stuggasquen och nOllepubrundan.

Tror förresten jag såg dig på borggården igår vid lunchtid. Ni har frackar, right?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går bra och jag har sjukt kul :o Välkomstgasquen igår var helt olik allt jag tidigare medverkat vid och om än svettig och trång, bajsrolig! Fedt laddad till stuggasquen och nOllepubrundan.

Tror förresten jag såg dig på borggården igår vid lunchtid. Ni har frackar, right?

Härligt att höra!

Oh yes, frack är det som gäller och jag hängde nog där vid lunchtid så det kan mycket väl varit så.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter att ha gått ut gymnasiet med ett gäng IG:n så ska jag nu läsa en termin på komvux.

Rätt trevligt faktiskt. :)

Måndag:

Engelska 09.55 - 11.00

Tisdag:

Engelska 08.45 - 10.10

Historia 10.20 - 11.50

Onsdag:

Engelska 8.45 - 10.15

Religion 14.05 - 16.05

Torsdag:

Historia 11.50 - 13.20

Fredag:

LEDIG

Läser även Webdesign och Desktop på distans. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håltimmar suger kuk. :)

Bullshit. :)

Börjar på tisdag.

Alltså wtf, vad är det där för scheman egentligen? Går ni 5 år eller något? Ni har ju knappt några lektioner.

---

Jag hade min första dag på IAA idag, det flöt väl på fint. Mest bara babbel. Vi är väl cirka 65 killar och 15 tjejer som började... :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor