Renard Skrivet 20 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2010 Jag ska börja läsa International Relations nästa onsdag. Jag vet att jag är bra på engelska, och känner att jag skulle vilja få en liten utmaning, så vi får väl se hur det går. Läraren är tydligen engelsman så allt kommer garanterat hållas på engelska. Ovanligt och skitkul imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2010 Mottagningstider på KTH! Hur går det spajdermän-n0llan? ) Jag och några till var och tjuvkikade på Samhällsbyggnads aktiviteter idag. De är kända för att ha en löjligt fet budget till sin mottagning vilket bevittnades - medan alla n0llan stod ute på en gräsplätt nära KTH kom två helikoptrar flygandes med en av deras phösargrupper som lämnade över några dokument med uppdrag och sen flög iväg igen... Vi repade även inför utdelningen av våra n0lleuppdrag... men det är allt för hemligt för att ta här! Det går bra och jag har sjukt kul Välkomstgasquen igår var helt olik allt jag tidigare medverkat vid och om än svettig och trång, bajsrolig! Fedt laddad till stuggasquen och nOllepubrundan. Tror förresten jag såg dig på borggården igår vid lunchtid. Ni har frackar, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2010 (redigerad) Det går bra och jag har sjukt kul Välkomstgasquen igår var helt olik allt jag tidigare medverkat vid och om än svettig och trång, bajsrolig! Fedt laddad till stuggasquen och nOllepubrundan. Tror förresten jag såg dig på borggården igår vid lunchtid. Ni har frackar, right? Härligt att höra! Oh yes, frack är det som gäller och jag hängde nog där vid lunchtid så det kan mycket väl varit så. Redigerad 21 augusti, 2010 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 21 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2010 börjar fordon på måndag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2010 inte ett dugg pepp inför skolstarten på tisdag. 3an kommer bli ett helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 inte ett dugg pepp inför skolstarten på tisdag. 3an kommer bli ett helvete! Det kanske det kommer bli, men tänk på hur jävla skoj man kan ha i skolan också! Det är ju inte alla uppgifter man får som suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 (redigerad) Jag kommer läsa Medie och Kommunikationsvetenskap ett år nu på LiU verkar det som... Vilka är det som går där? Henkibojj.. någon mer? Redigerad 22 augusti, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 Jag kommer läsa Medie och Kommunikationsvetenskap ett år nu på LiU verkar det som... Vilka är det som går där? Henkibojj.. någon mer? I Norrköping? Jag ska läsa basår i Linköping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 Bullshit. Börjar på tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 Jag kommer läsa Medie och Kommunikationsvetenskap ett år nu på LiU verkar det som... Vilka är det som går där? Henkibojj.. någon mer? Min bror ska gå Kulturvetenskap där. Jag börjar gymnasiet om några timmar. Spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 (redigerad) I Norrköping? Jag ska läsa basår i Linköping. Nej, i Linköping. Mitt shema är ganska skonsamt mot folk som pendlar. Det är även den enda kursen jag läser så.. Redigerad 22 augusti, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 (redigerad) Mottagningstider på KTH! This! Phew, sjukt myket att stå i. Jag fotar, redigerar bilder, ritar, gör spel, jobbar med tidningen. Hinner nästan inte träffa nØllan. Men ack så kul - allt uppspelar sig från förra året, men nu från andra sidan! Redigerad 23 augusti, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 KTH verkar ha ett bra studentliv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Mysigt att börja 8.00 tre dar i veckan, får ta buss 7.15. Å andra sidan slutar jag tidigt på onsdagar och fredagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Alldeles för kluriga scheman killar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Efter att ha gått ut gymnasiet med ett gäng IG:n så ska jag nu läsa en termin på komvux. Rätt trevligt faktiskt. Måndag: Engelska 09.55 - 11.00 Tisdag: Engelska 08.45 - 10.10 Historia 10.20 - 11.50 Onsdag: Engelska 8.45 - 10.15 Religion 14.05 - 16.05 Torsdag: Historia 11.50 - 13.20 Fredag: LEDIG Läser även Webdesign och Desktop på distans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Jag ska nog prova på att läsa lite Ekonomisk Historia med inriktning på Företag och Samhälle på Göteborgs Universitet i vinter. Kursen lät ganska intressant, så jag tackar ja och går ett tag för att se ifall den verkar passa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Håltimmar suger kuk. Bullshit. Börjar på tisdag. Alltså wtf, vad är det där för scheman egentligen? Går ni 5 år eller något? Ni har ju knappt några lektioner. --- Jag hade min första dag på IAA idag, det flöt väl på fint. Mest bara babbel. Vi är väl cirka 65 killar och 15 tjejer som började... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Alldeles för kluriga scheman killar! Vad går du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Vad går du? NTI i Lund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts