Martin-123 Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Det schema är fan asbra, ska vi byta? Förresten, vet någon vad ESV betyder? Estetisk verksamhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Det schema är fan asbra, ska vi byta? Förresten, vet någon vad ESV betyder? Chansar på Estetiskt val, men har egentligen ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 (redigerad) Det hoppas jag verkligen inte, etiskt verksamhet är inget för mig och jag tvivlar att El (som jag ska gå) har någon Estetisk verksamhet. Jag antar att det är något med El att göra, typ ElStrömVatt. Redigerad 19 augusti, 2010 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Det hoppas jag verkligen inte, etiskt verksamhet är inget för mig och jag tvivlar att El (som jag ska gå) har någon Estetisk verksamhet. Jag antar att det är något med El att göra, typ ElStrömVatt. Estetisk verksamhet är ett kärnämne, om jag inte misstar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Estetisk verksamhet är ett kärnämne, om jag inte misstar mig. No, don't say its so.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 (redigerad) No, don't say its so.. Varför låter du sådär? Man får ju välja vad man vill ha som estetisk verksamhet. Bara att ta det som låter roligast/slappast, att få välja själv vad man vill göra är ju det bästa inom skolan. Redigerad 19 augusti, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Varför låter du sådär? Man får ju välja vad man vill ha som estetisk verksamhet. Bara att ta det som låter roligast/slappast, att få välja själv vad man vill göra är ju det bästa inom skolan. Jag vet inte, estetisk verksamhet låter otroligt tråkigt men jag antar att det kan vara okej om man kan välja något roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Jag vet inte, estetisk verksamhet låter otroligt tråkigt men jag antar att det kan vara okej om man kan välja något roligt. På den som vi hade i ettan (Gymnasiet) kunde man välja mellan några olika grejer, det fanns kanske 15 olika saker att välja mellan. Så någonting som man tycker verkar roligt bör man väl kunna hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 (redigerad) Jag vet inte, estetisk verksamhet låter otroligt tråkigt men jag antar att det kan vara okej om man kan välja något roligt. Vi lärde oss grunderna i Photoshop på våran estetiska verksamhet, går el! Redigerad 19 augusti, 2010 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 På den som vi hade i ettan (Gymnasiet) kunde man välja mellan några olika grejer, det fanns kanske 15 olika saker att välja mellan. Så någonting som man tycker verkar roligt bör man väl kunna hitta. Vi lärde oss grunderna i Photoshop på våran estetiska verksamhet, går el! Det låter ju inte helt fel. Jag ska också gå datorteknik, så hoppas vi också får hålla på med Photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Det schema är fan asbra, ska vi byta? Förresten, vet någon vad ESV betyder? Nej, håltimmar är inte asbra. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Jag går musik, så på vår estetisk verksamhet höll vi inte på med musik eftersom det var så mycket annars, utan det var nästan den mest bortkastade tiden ever. Vi gick runt och var jävligt konstiga och skulle göra sjuka saker bara.. Alla på skolan hatar kursen. I och för sig kan min förmåga att "klara av att stå på scen" ha förbättrats, så det är jag ju glad över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 (redigerad) Vi fick välja mellan musik, bild, digital bild (Photoshop) och svartvitt foto. Jag valde det sistnämnda där vi använde analoga systemkameror och fotade, framkallade själva i mörkerrum osv. Var skitkul faktiskt. Redigerad 19 augusti, 2010 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 (redigerad) Jag gick El, min estetiska verksamhet bestod i att sitta och fippla med en bas hela tiden, kick ass! Estetiskt verksamhet brukar bestå i Musik eller Bild, på vår skola hade vi nån teater grej som inte var särskilt populär dock. Det varierar på skolorna vad det brukar vara, bild och musik är dock grund grejerna! Redigerad 19 augusti, 2010 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Det låter ju inte helt fel. Jag ska också gå datorteknik, så hoppas vi också får hålla på med Photoshop. Ta inte ut saker i förskott nästa gång då! Väldigt lätt och slapp kurs, se bara till att vara med på genomgångarna så har du resten av lektionen på dig att lurka forumet ;- ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2010 På den som vi hade i ettan (Gymnasiet) kunde man välja mellan några olika grejer, det fanns kanske 15 olika saker att välja mellan. Så någonting som man tycker verkar roligt bör man väl kunna hitta. SERIÖST?!? Vi har bara Bild, musik eller teater att välja på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2010 SERIÖST?!? Vi har bara Bild, musik eller teater att välja på! Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2010 SERIÖST?!? Vi har bara Bild, musik eller teater att välja på! Helt seriös, det fanns både fotografering, digital fotoredigering, skapa i metall, skapa i lera, musik, bild. Ja, det är de jag kommer på såhär fyra år efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zazaza Skrivet 20 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2010 (redigerad) Min nya skola är helt okej.Roligare än min förre skola än så länge.Vi har fått elevens val Mina val: Val 1:musik val 2:böcker och filmer val 3:fotografering Redigerad 20 augusti, 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2010 Mottagningstider på KTH! Hur går det spajdermän-n0llan? ) Jag och några till var och tjuvkikade på Samhällsbyggnads aktiviteter idag. De är kända för att ha en löjligt fet budget till sin mottagning vilket bevittnades - medan alla n0llan stod ute på en gräsplätt nära KTH kom två helikoptrar flygandes med en av deras phösargrupper som lämnade över några dokument med uppdrag och sen flög iväg igen... Vi repade även inför utdelningen av våra n0lleuppdrag... men det är allt för hemligt för att ta här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts