Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

Varför låter du sådär? Man får ju välja vad man vill ha som estetisk verksamhet. Bara att ta det som låter roligast/slappast, att få välja själv vad man vill göra är ju det bästa inom skolan.

Jag vet inte, estetisk verksamhet låter otroligt tråkigt men jag antar att det kan vara okej om man kan välja något roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte, estetisk verksamhet låter otroligt tråkigt men jag antar att det kan vara okej om man kan välja något roligt.

På den som vi hade i ettan (Gymnasiet) kunde man välja mellan några olika grejer, det fanns kanske 15 olika saker att välja mellan. Så någonting som man tycker verkar roligt bör man väl kunna hitta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På den som vi hade i ettan (Gymnasiet) kunde man välja mellan några olika grejer, det fanns kanske 15 olika saker att välja mellan. Så någonting som man tycker verkar roligt bör man väl kunna hitta.

Vi lärde oss grunderna i Photoshop på våran estetiska verksamhet, går el!

Det låter ju inte helt fel. Jag ska också gå datorteknik, så hoppas vi också får hålla på med Photoshop. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag går musik, så på vår estetisk verksamhet höll vi inte på med musik eftersom det var så mycket annars, utan det var nästan den mest bortkastade tiden ever. Vi gick runt och var jävligt konstiga och skulle göra sjuka saker bara.. Alla på skolan hatar kursen. I och för sig kan min förmåga att "klara av att stå på scen" ha förbättrats, så det är jag ju glad över.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gick El, min estetiska verksamhet bestod i att sitta och fippla med en bas hela tiden, kick ass!

Estetiskt verksamhet brukar bestå i Musik eller Bild, på vår skola hade vi nån teater grej som inte var särskilt populär dock. Det varierar på skolorna vad det brukar vara, bild och musik är dock grund grejerna!

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det låter ju inte helt fel. Jag ska också gå datorteknik, så hoppas vi också får hålla på med Photoshop. :o

Ta inte ut saker i förskott nästa gång då! Väldigt lätt och slapp kurs, se bara till att vara med på genomgångarna så har du resten av lektionen på dig att lurka forumet ;- )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mottagningstider på KTH! Hur går det spajdermän-n0llan? :o )

Jag och några till var och tjuvkikade på Samhällsbyggnads aktiviteter idag. De är kända för att ha en löjligt fet budget till sin mottagning vilket bevittnades - medan alla n0llan stod ute på en gräsplätt nära KTH kom två helikoptrar flygandes med en av deras phösargrupper som lämnade över några dokument med uppdrag och sen flög iväg igen...

Vi repade även inför utdelningen av våra n0lleuppdrag... men det är allt för hemligt för att ta här!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor