Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDE-ENTEEEEEEN... FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Ännu en gång, stort grattis till alla andra studenter!

Gick du i Eskilstuna? isåfall vilken skola? var där och glodde på studenten nämligen då min flickvän tog studenten även hon :naughty:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skippade helt sista vecka av skolan så har ingen aning om vad som hände då ^_^. Betygen blev i alla fall bra, var lite orolig över Engelska B och CAD. I engelskan har vi haft vikarie men det hela slutade med ett VG och är jävligt nöjd. CAD så kan jag allting men gjorde inte slutprovet som alla andra i klassen gjorde. Läraren gav mig MVG, helt rätt! Sjukt surt att få sänkt betyg fast man kan allt för att man inte gjort provet.

Har alltså gått ut 2:an för er som är intresserade, Har 4 VG och resten MVG :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På Handels? Jag bor ett stenkast därifrån, men det finns tyvärr inget rum ledigt :mellow:

Hehe ne, har nog inte betygen (16,4 för den som är intresserad) för att komma in på Handels. Det jag kommit in på är en två-årig YH-utbildning. Utbildningslokalerna är på Karlbergsvägen, nära S:t Eriksplan och Karlbergs pendelstation.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...
Hehe ne, har nog inte betygen (16,4 för den som är intresserad) för att komma in på Handels. Det jag kommit in på är en två-årig YH-utbildning. Utbildningslokalerna är på Karlbergsvägen, nära S:t Eriksplan och Karlbergs pendelstation.

Vi är snittbetygskompisar! :lol:

Själv är jag (föga förvånande) antagen till Naturvetenskapligt basår. Gött ändå att vara 100% säker på vad som händer efter sommaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mehe, fick äntligen betygen i tisdags och kunde nog omöjligt vara nöjdare :huh: idag såg jag att antagningsbeskedet hade kommit upp på studera.se så nu blir det tydligen civilingenjör, teknisk fysik på kth till hösten. Supernöjd! :yes:

Nu saknas bara boende. Halp?

Stort! :( Grattis - jag tror du kommer att trivas bra på teknisk fysik. Och lycka till på Stockholms bostadsmarknad - inte för att vara en downer, men bered dig på att du kommer att få leta som ett djur för att hitta något. Står du i SSSB:s kö?

Antagen! \o/

Dags att leta boende i Eksjö då...

Grattis! :lol: Blev det den där "beyond interaktionsdesign"-grejen du skrev om?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor