Halo Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDE-ENTEEEEEEN... FY FAN VAD JAG ÄR BRA! Ännu en gång, stort grattis till alla andra studenter! Gick du i Eskilstuna? isåfall vilken skola? var där och glodde på studenten nämligen då min flickvän tog studenten även hon . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Gick du i Eskilstuna? isåfall vilken skola? var där och glodde på studenten nämligen då min flickvän tog studenten även hon . Jag tog studenten ifrån säkerhetsprogrammet på Eskil Var gick din flickvän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2010 Jaha..då var en period av livet slut, aldrig mer grundskola! Det känns tomt på något sätt, till exempel så kommer man ju att sakna lärare och klasskamrater..Men det är ju också en början på något nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 18 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2010 Jaha, så har man gått ut grundskolan. Jag är nöjd med betygen, lärarna, kompisarna, allt. Vilket gymnasium blir det? Superbra stämning ledde till en stämning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 18 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2010 Vilket gymnasium blir det? Sam på Karro (Örebro). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2010 Jag tog studenten ifrån säkerhetsprogrammet på Eskil Var gick din flickvän? Hon gick Rekarne, klass är svårare att säga dock haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 20 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2010 Hon gick Rekarne, klass är svårare att säga dock haha Ok, då sprang hon ut innan vi gjorde. Eskil springer alltid ut sist, så vi sprang ut klockan tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2010 Sam på Karro (Örebro). OK, tänkte om du skulle gå musik, men icke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 Skippade helt sista vecka av skolan så har ingen aning om vad som hände då . Betygen blev i alla fall bra, var lite orolig över Engelska B och CAD. I engelskan har vi haft vikarie men det hela slutade med ett VG och är jävligt nöjd. CAD så kan jag allting men gjorde inte slutprovet som alla andra i klassen gjorde. Läraren gav mig MVG, helt rätt! Sjukt surt att få sänkt betyg fast man kan allt för att man inte gjort provet. Har alltså gått ut 2:an för er som är intresserade, Har 4 VG och resten MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 Om tre veckor får jag veta om jag kom in på högskolan jag valt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 Om tre veckor får jag veta om jag kom in på högskolan jag valt! Vad har du sökt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 Om tre veckor får jag veta om jag kom in på högskolan jag valt! Om två veckor får jag reda på mina gymnasiebetyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 Vad har du sökt? Digital Compositing på Interaktiva Akademin i Eksjö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 Mjaaa, då blir det att plugga upphandling i höst i Stockholm! Fick antagningsbesked per telefon idag. (...någon som vill ge mig bostad? Gärna i Vasastaden eller på Kungsholmen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 Mjaaa, då blir det att plugga upphandling i höst i Stockholm! Fick antagningsbesked per telefon idag. (...någon som vill ge mig bostad? Gärna i Vasastaden eller på Kungsholmen ) På Handels? Jag bor ett stenkast därifrån, men det finns tyvärr inget rum ledigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 På Handels? Jag bor ett stenkast därifrån, men det finns tyvärr inget rum ledigt Hehe ne, har nog inte betygen (16,4 för den som är intresserad) för att komma in på Handels. Det jag kommit in på är en två-årig YH-utbildning. Utbildningslokalerna är på Karlbergsvägen, nära S:t Eriksplan och Karlbergs pendelstation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2010 Mehe, fick äntligen betygen i tisdags och kunde nog omöjligt vara nöjdare idag såg jag att antagningsbeskedet hade kommit upp på studera.se så nu blir det tydligen civilingenjör, teknisk fysik på kth till hösten. Supernöjd! :yes: Nu saknas bara boende. Halp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2010 Hehe ne, har nog inte betygen (16,4 för den som är intresserad) för att komma in på Handels. Det jag kommit in på är en två-årig YH-utbildning. Utbildningslokalerna är på Karlbergsvägen, nära S:t Eriksplan och Karlbergs pendelstation. Vi är snittbetygskompisar! Själv är jag (föga förvånande) antagen till Naturvetenskapligt basår. Gött ändå att vara 100% säker på vad som händer efter sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2010 Om tre veckor får jag veta om jag kom in på högskolan jag valt! Antagen! \o/ Dags att leta boende i Eksjö då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Mehe, fick äntligen betygen i tisdags och kunde nog omöjligt vara nöjdare idag såg jag att antagningsbeskedet hade kommit upp på studera.se så nu blir det tydligen civilingenjör, teknisk fysik på kth till hösten. Supernöjd! :yes: Nu saknas bara boende. Halp? Stort! Grattis - jag tror du kommer att trivas bra på teknisk fysik. Och lycka till på Stockholms bostadsmarknad - inte för att vara en downer, men bered dig på att du kommer att få leta som ett djur för att hitta något. Står du i SSSB:s kö? Antagen! \o/ Dags att leta boende i Eksjö då... Grattis! Blev det den där "beyond interaktionsdesign"-grejen du skrev om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts