_ThuuG Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Fick tydligen MVG i Engelska B. Har verkligen inte gjort någonting alls, förutom att ha presterat bra på nationella. Det sa läraren också, han tyckte att jag skulle ansträngt mig mer. Men varför skulle jag? Jag har gjort exakt samma sak som jag gjorde i A-kursen och fått MVG i båda medan jag koncentrerat mig på annat, det är väl det bästa man kan göra? Det faktum att jag fick så pass högt på nationella visar väl att jag inte behövt lära mig något av det som Engelska B-kursen hade att erbjuda eftersom jag uppenbarligen redan kunde det? Studiebidraget på gymnasiet förresten: Nu fick man ju studiebidraget i måndags, ellerhur? Var det för maj eller juni? Alltså kommer man att få ett till runt den 30 juni eller var detta det sista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Har halvt kickat igång mitt projektarbete nu. Inte fan förstår jag dom som bloggar egentligen, är så sjukt mycket man måste ta med i beräkningen när man bloggar om sport att man blir galen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 Sommarlov och grejor. Rätt nöjd med terminens betyg med tanke på att jag har varit latare än aldrig förr. http://data.fuskbugg.se/skalman01/-----betyg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 Sommarlov och grejor. Rätt nöjd med terminens betyg med tanke på att jag har varit latare än aldrig förr. http://data.fuskbugg.se/skalman01/-----betyg.jpg Hur kan du få IG i religon och MVG i samhällskunskap? Går inte de lite hand i hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 Hur kan du få IG i religon och MVG i samhällskunskap? Går inte de lite hand i hand? Pluggade aldrig i något utav ämnena. Tyckte samhällskunskap var intressant och roligt medan religionen kändes mer som slöseri med tid. Men yäyä, ska skriva ett prov om sekulära livsåskådningar så får jag G. Yay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 Klar med allt plugg i tvåan. Slutar på tisdag. Tror att jag fixat MVG i alla ämnen utom historia A, idrott och hälsa A och Astronomi A vilka jag får VG i. Känns rätt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Gick ut tvåan igår, nu jävlar är det bara ett år kvar! Är otroligt nöjd med mina betyg detta år! Får högst 2-3 G. 2 MVG och resten VG. Det kanske inte låter mycket, men för mig är det ett enormt framsteg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Har halvt kickat igång mitt projektarbete nu. Inte fan förstår jag dom som bloggar egentligen, är så sjukt mycket man måste ta med i beräkningen när man bloggar om sport att man blir galen. Jag gjorde en hockeyblogg. Gick super! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Jaha, så har man gått ut grundskolan. Jag är nöjd med betygen, lärarna, kompisarna, allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Gör jag med ;D Jag gjorde en hockeyblogg. Gick super! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Jag är jävligt förbannad på min SOlärare! Han sa vid jul att jag hade stora chanser att få VG till sommaren om jag fortsätta att jobba som jag gjorde och det har jag gjort! Men jag ska bara få G! Jävla fitta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Har precis fixat klart det sista på flaket och imorgon är det studenten som gäller här i Eskilstuna. Fan vad kul vi kommer att ha! Stort grattis till alla andra studenter i år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 Det är nu man fattar att medelåldern ändå är ganska låg på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 Det är nu man fattar att medelåldern ändå är ganska låg på forumet. Mja, den stiger ju varje år i alla fall. Har StellHell kommit in i en ålderskris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 Det var superbra stämmning på studentskivan tills dess att räcket vid trappen rasade vilket resulterade flera skadade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 Det var superbra stämmning på studentskivan tills dess att räcket vid trappen rasade vilket resulterade flera skadade. Superbra stämning ledde till en stämning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDE-ENTEEEEEEN... FY FAN VAD JAG ÄR BRA! Ännu en gång, stort grattis till alla andra studenter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 Hur räknar man ut sitt meritvärde från gymnasiet? Är det så att kurspoängen multipliceras med poängen från betyget? T.ex 100x20 (MVG)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 (redigerad) Hur räknar man ut sitt meritvärde från gymnasiet? Är det så att kurspoängen multipliceras med poängen från betyget? T.ex 100x20 (MVG)? Sen delar man med antalet timmar poäng tror jag. Redigerad 13 juni, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts