Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

Fick tydligen MVG i Engelska B. Har verkligen inte gjort någonting alls, förutom att ha presterat bra på nationella. Det sa läraren också, han tyckte att jag skulle ansträngt mig mer. Men varför skulle jag? Jag har gjort exakt samma sak som jag gjorde i A-kursen och fått MVG i båda medan jag koncentrerat mig på annat, det är väl det bästa man kan göra? :lol: Det faktum att jag fick så pass högt på nationella visar väl att jag inte behövt lära mig något av det som Engelska B-kursen hade att erbjuda eftersom jag uppenbarligen redan kunde det?

Studiebidraget på gymnasiet förresten: Nu fick man ju studiebidraget i måndags, ellerhur? Var det för maj eller juni? Alltså kommer man att få ett till runt den 30 juni eller var detta det sista?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Hur kan du få IG i religon och MVG i samhällskunskap? Går inte de lite hand i hand?

Pluggade aldrig i något utav ämnena. Tyckte samhällskunskap var intressant och roligt medan religionen kändes mer som slöseri med tid.

Men yäyä, ska skriva ett prov om sekulära livsåskådningar så får jag G. Yay.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor