ZcruweN Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 VG, VG, VG och återigen VG. I TYP ALLT Jag är så jävla nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 VG, VG, VG och återigen VG. I TYP ALLT Jag är så jävla nöjd Härligt, grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 Härligt, grattis! Nu kan jag lämna min skola med ett stort leende på läpparna. Lite synd egentligen, hade satsat på ett MVG i webdesign och Mikroprocessorteknik B. Tyvärr så strula mitt Javascript på slutuppgiften för Webdesign, men jag fick ett VG tack vare att jag verkligen försökte iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 Prov i Ljudmedier idag! Vi hade fyra timmar på oss att fixa ett reportage om ett ämne till en viss målgrupp (upphovsrätt till 12-13åringar i mitt fall) och vi är klara 1½ timme före deadline. Känns jävligt bra att sitta här och ta det lugnt medans alla springer som fan runt omkring dig säger jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 Hahaha, imorrn blir fan mest chilla skoldan nånsin. På torsdagar brukar vi ha SO och sen matte, men nu hade vi matte på SO-tiden pga prov, och sedan idrott (bad) istället för SO. Därför skulle vi lägga den SO-lektionen som försvann idag direkt efter den imorrn (och inte ha idrott då). Men SO-lärarn är borta imorrn, och kunde inte fixa vikarie! Så nu börjar vi 12.00 och slutar 13.20 (har bara två 40-min-lektioner sen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 Hahaha, imorrn blir fan mest chilla skoldan nånsin. På torsdagar brukar vi ha SO och sen matte, men nu hade vi matte på SO-tiden pga prov, och sedan idrott (bad) istället för SO. Därför skulle vi lägga den SO-lektionen som försvann idag direkt efter den imorrn (och inte ha idrott då). Men SO-lärarn är borta imorrn, och kunde inte fixa vikarie! Så nu börjar vi 12.00 och slutar 13.20 (har bara två 40-min-lektioner sen). Det suger ju, det känns ju knappt värt att gå till skolan om man bara jobbar 80 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 Det suger ju, det känns ju knappt värt att gå till skolan om man bara jobbar 80 minuter. En gång gick jag till plugget för 30 min Filosofi. Smaka på den du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 Flera gånger har jag gått till plugget för 0 minuer lektion, det är värt! Skippar i regel lektioner om det är den enda den dagen Woohoo, ida ggjorde jag bort alla arbeten som jag kan göra bort! Har alltså inga rester eller liknande som ska in innan sommarlovet En gång gick jag till plugget för 30 min Filosofi. Smaka på den du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2010 Det suger ju, det känns ju knappt värt att gå till skolan om man bara jobbar 80 minuter. Har kommit till min skola och plockat närvaro, åkt hem i två terminer nu på måndagar, runt 12.30-snåret. Det är ganska najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 Prov i Ljudmedier idag! Vi hade fyra timmar på oss att fixa ett reportage om ett ämne till en viss målgrupp (upphovsrätt till 12-13åringar i mitt fall) och vi är klara 1½ timme före deadline. Känns jävligt bra att sitta här och ta det lugnt medans alla springer som fan runt omkring dig säger jag Oh, sjysst examinationsform! Har ni mycket sånt på er skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 Oh, sjysst examinationsform! Har ni mycket sånt på er skola? Första gången för mig, men har hört att det ska vara mycket sådant i trean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 Skulle börjat min lektion 08:50, men då har min mentor tydligen skickat ett mail sent igårkväll till våra föräldrar att vi inte har någon Elevens-val lektion då eller SO-lektion därpå heller.. Så nu sitter jag här hemma och väntar tills nästa lektion 10:55. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 Hah, matten blev 15 minuter sen, och sen jobbade såklart ingen på resten av den. Sen var det ingen tyska för tjejerna skulle på en föreläsning och klassen består av jag, en till kille och sen åtta tjejer. Även spanskan och svenska/engelska ställdes in, bara franskan hade lektion. Så vi stod och skrattade åt dem ett tag innan jag o en polare köpte Cola o drog hem o spelade PES. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 Tar studenten om en vecka och två dagar, och jag har sån jävla ångest... Fan för att ta ansvar, och fan för "det riktiga livet"... Kan någon uppfinna en tidsmaskin så jag kan åka tillbaks i tiden och gå om hela skolan från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Slut på gymnasiet! Najs champagnefrukost men extremt seg skoldag med fööööör långa pauser mellan "aktiviteterna" (vara i klassrummet med lärarna, se på estetarna i aulan, lunch, vara i aulan igen, utspring). Sen vätskebrist. Se till att dricka mycket vatten under studentdagen! På flaket hade jag visserligen kul i början men att huvudvärken kom efter några minuter sabbade resten av åket. Hann inte riktigt reparera det under mottagningen sen så det blev lite segt för mig, kunde inte ens trycka ner första vinglaset. Kul att träffa lite släkt dock Avslutningen blev hemma-klassfest vilket var underbart, precis lagom mängd extra folk och vaniljvodka+sprite+tranbär var det mest lättdruckna jag någonsin testat! Också skönt att stämma träff med vissa för att markera att man ska fortsätta ses. Om det blir så eller inte är en annan femma men jag hoppas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Gah, ångest inför nästa år, har valt Ma B men är inte direkt den skarpaste kniven i lådan så jag vet inte ens om jag klarar det. De flesta säger ju att det är skitsvårt så inte vet jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Gah, ångest inför nästa år, har valt Ma B men är inte direkt den skarpaste kniven i lådan så jag vet inte ens om jag klarar det. De flesta säger ju att det är skitsvårt så inte vet jag.. nja, det är väl först i Matte C som det börjar bli jobbigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 (redigerad) nja, det är väl först i Matte C D som det börjar bli jobbigare... *snart kommer någon som säger att all matte är skitlätt.* Redigerad 2 juni, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 *snart kommer någon som säger att all matte är skitlätt.* Nah, i matte D var det ju fortfarande matematik med siffror (om än gömda bakom x och olika formler) medan i E blev det knas, i alla fall för mig. Imaginära tal, brr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Nah, i matte D var det ju fortfarande matematik med siffror (om än gömda bakom x och olika formler) medan i E blev det knas, i alla fall för mig. Imaginära tal, brr Samma här. Enda provet jag fick IG på under gymnasiet var Matte E, men fixade det sen med ett omprov. Jag hade inte pluggat särskilt hårt iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts