spajdermän Skrivet 15 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2010 Woho! Exams är avklarade och jag är helt och hållet färdig med gymnasiet. Fest och vila väntar i Turkiet om en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Nu är jag helt färdig i gymnasiet! Studenten nästa torsdag och jag hade inte kunnat må bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Eey, hur kan ni redan vara klara? Våra betyg sätt inte förrän 31 maj och sedan ska vi slacka till 11 juni (...) och vi har så jävla mycket att göra just nu att det är sjukt. Matte nationella nästa vecka också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Eey, hur kan ni redan vara klara? Våra betyg sätt inte förrän 31 maj och sedan ska vi slacka till 11 juni (...) och vi har så jävla mycket att göra just nu att det är sjukt. Matte nationella nästa vecka också.. +1 Fast våra betyg sätts 4 juni. Helt galet mycket att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Våra betyg sätts idag och imorgon . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 nationella prov matte a, vg delen på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Starkt MVG på Engelska B - nationella. Känns fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 (redigerad) Böhöver hjälp med engelskan nu igen och jag tror ni kan det "Mr. Jessop is investigating these strange disappearances" Är det rätt? Mr. Jessop undersöker dessa konstiga försvinnanden (alltså flera försvinnanden) Redigerad 20 maj, 2010 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Det är flera försvinnanden, ja. Jag skulle dock använda "Mr. Jessop utreder dessa konstiga försvinnanden" istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 (redigerad) Det är flera försvinnanden, ja. Jag skulle dock använda "Mr. Jessop utreder dessa konstiga försvinnanden" istället Hehe Var nog lite otydlig, det är den engelska meningen ni ska rätta. Skriver för övrigt en bokrecension på engelska om "Destination unknown" Redigerad 20 maj, 2010 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Hehe Var nog lite otydlig, det är den engelska meningen ni ska rätta. Skriver för övrigt en bokrecension på engelska om "Destination unknown" Det är rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 usch fy fan nationella matte a Del 2 imöra. behöver 17p för o få g i matte i slutbetyg.. kommer aldrig klara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 usch fy fan nationella matte a Del 2 imöra. behöver 17p för o få g i matte i slutbetyg.. kommer aldrig klara det Jag fick MVG på nationella i Matematik A, och matte har alltid varit mitt sämsta ämne. Provet är skitlätt, det är lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2010 WAT! Nu är jag ledig fram till studenten på torsdag. Det är lite svårt att greppa, men så otroligt skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 24 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2010 (redigerad) Får tillbaka nationella provet i Matte D imorgon, vilket avgör om jag får VG eller MVG i kursen. Är lite nervös. Vill verkligen ha ett MVG då jag haft MVG i alla tidigare kurser. Det känns som att det är matten som är värd att satsa på för mig, och det hade därför varit tråkigt om jag nu får VG. Provet känndes dock rätt bra. Edit: Fick MVG. Känns sjukt bra. Redigerad 25 maj, 2010 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Första tentan av två avklarad idag. Kommunikation och Information. Det gick bra, skrev åtta-nio fulla A4-sidor (med radavstånd) på fyra timmar. Behandlade syntagmer, mediernas inverkan på identitetsskapande, deltagandekulturer, med mera. Det gick bra! Nu är det tenta i elektroteknik i övermorgon, och jag sitter och spelar Mario Kart Double Dash. Damn, jag gör bäst i att sätta igång och plugga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Klar med alla kurser nu. Känns lite lustigt men samtidigt otroligt skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Klar med alla kurser nu. Känns lite lustigt men samtidigt otroligt skönt. Hatar dig. Fyra inlämningar och en redovisning imorgon. Dags att sätta igång nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Och jag tentade industriell ekonomi idag. Debet och kredit, Soliditet, rörelsekapital, likviditet, investeringskalkyl, direktavkastning, P/E-tal, produktionssystem, resultatplanering, kassaflöde, avskrivning och fan och hans moster. Jag tror att det kan ha gått vägen! Det bara lite smågrejer kvar men har i princip sommarlov nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 IG i Samhällskunskap pga ett endaste litet ig på ett prov? TROTS full närvaro på lektionerna, TROTS att jag har gjort alla uppgifter , TROTS att jag har fått G och uppåt på allt annat!? Hur svinigt är inte det!? Fuck samhällskunskap, får jag ig så kan jag lika gärna skita i dom lektionerna fram tills sommarlovet... Well, det går iallafall bra i allt annat. VG i Foto och Grafisk bild. MVG i filmkunskap, och sen har jag tydligen gjort mig förtjänt av några MVG - uppgifter i Svenskan också. Så med lite tur fixar jag högsta betyg där med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts