Frusciante Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Faaan, måste gå på måndag också för att få betyg. Argh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Allt skolarbete har varit klart sedan förra veckan, vecka 51 har vi alltså bara suttit av... jullovet börjar på onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 LOV ! Woooh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Äntligen lov. Börjar den elfte igen, så nu ska jag sova, och kanske kanske försöka komma ikapp litegrann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 JULLOV! Det här är det hittills mest välbehövda lovet, tror jag sa samma sak innan sommarlovet dock, haha. Sista dagen idag, dans i gympasalen, grötlunch och julavslutning i aulan. Jag fick stipendium för flit och framsteg, 600 kronor. Ikväll är det fest och utgång och i princip alla ska ut för en gångs skull, imorgon lagfest och på söndag nyårsplanering, folkölsdrickande, fifakväll och övernattning hos en kompis. Fin lovstart! Åh, julavslutning är något jag saknar! Tänkt vad lite gröt kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 JULLOV! Det här är det hittills mest välbehövda lovet, tror jag sa samma sak innan sommarlovet dock, haha. Sista dagen idag, dans i gympasalen, grötlunch och julavslutning i aulan. Jag fick stipendium för flit och framsteg, 600 kronor. Ikväll är det fest och utgång och i princip alla ska ut för en gångs skull, imorgon lagfest och på söndag nyårsplanering, folkölsdrickande, fifakväll och övernattning hos en kompis. Fin lovstart! Oh, bra jobbat! Och grattis Allt skolarbete har varit klart sedan förra veckan, vecka 51 har vi alltså bara suttit av... jullovet börjar på onsdag. LOV ! Woooh! Äntligen lov. Börjar den elfte igen, så nu ska jag sova, och kanske kanske försöka komma ikapp litegrann. Gratz! ___ Hade sista tentan idag, i envariabelanalys. Gick rätt bra! Får se vad resutlatet blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Nyss tillbaka från pulkaåkning och fika med delar utav klassen. Mycket roligare än ni kan tänka er! Har nog aldrig haft en så här bra klass och då har jag ändå varit med i en heeeeel del klasser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 8.15: NK A, kursavslutning + ett sista moment. Obligatoriskt för kursen 9.20: Jullov 14 Januari: Jullov slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Haha, lärarnas årliga julspex blir faktiskt bättre för varje år. Min fantastiska matte/no-lärare hade huvudrollen i deras version av Tjuren Ferdinand. Fantastico! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Multimedia A, Naturkunskap A, Mediekunskap A - MVG Året slutar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 När slutar era terminer? Är det som för oss, ungefär 20:e januari? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Blev riktigt glad nyss! Har totalt saknat motivation för att börja på uppsatsen för projektarbetet och efter att ha suttit väldigt länge och bara funderat på hur dispositionen m.m ska se ut så har jag äntligen kommit igång med uppsatsen. Fick en riktig kick! Satsar på runt tio sidor/dag i åtta dagar för att bli klar med den. Jag vet naturligtvis inte längden på den än, men jag har en föraning om att den kan komma att bli väldigt lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 När slutar era terminer? Är det som för oss, ungefär 20:e januari? Du menar period va? För terminer slutar ju när jullovet börjar. Blev riktigt glad nyss! Har totalt saknat motivation för att börja på uppsatsen för projektarbetet och efter att ha suttit väldigt länge och bara funderat på hur dispositionen m.m ska se ut så har jag äntligen kommit igång med uppsatsen. Fick en riktig kick! Satsar på runt tio sidor/dag i åtta dagar för att bli klar med den. Jag vet naturligtvis inte längden på den än, men jag har en föraning om att den kan komma att bli väldigt lång. Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 (redigerad) Du menar period va? För terminer slutar ju när jullovet börjar. Höstterminen tar, för oss, slut 15:e januari. Vårterminen börjar alltså den 18:e januari. ...tror jag iaf. Det är +/- två dagar Redigerad 23 december, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Blev riktigt glad nyss! Har totalt saknat motivation för att börja på uppsatsen för projektarbetet och efter att ha suttit väldigt länge och bara funderat på hur dispositionen m.m ska se ut så har jag äntligen kommit igång med uppsatsen. Fick en riktig kick! Satsar på runt tio sidor/dag i åtta dagar för att bli klar med den. Jag vet naturligtvis inte längden på den än, men jag har en föraning om att den kan komma att bli väldigt lång. Wait... Ska du skriva 10 sidor om dagen? Och projektarbetet ska totalt ligga på 80 sidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 (redigerad) Wait... Ska du skriva 10 sidor om dagen? Och projektarbetet ska totalt ligga på 80 sidor? Ja? Seriöst, jag lackar, vad är problemet? Redigerad 23 december, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Höstterminen tar, för oss, slut 15:e januari. Vårterminen börjar alltså den 18:e januari. ...tror jag iaf. Det är +/- två dagar En hösttermin pågår väl ändå från sommarlovets slut till vinterlovets början? En vårtermin pågår från vinterlovets slut till sommarlovets början? Det enda som hände för oss under januari/februari under gymnasiet var att period 2 av 3 tog slut då och vi gick in i den tredje och sista perioden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 En hösttermin pågår väl ändå från sommarlovets slut till vinterlovets början? En vårtermin pågår från vinterlovets slut till sommarlovets början? Det enda som hände för oss under januari/februari under gymnasiet var att period 2 av 3 tog slut då och vi gick in i den tredje och sista perioden. Det har vart så fram till gymnasiet, för då började vi använda universitetets system med en hösttermin som är lika lång som vårterminen (det är därför den sträcker sig till mitten av januari). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Det har vart så fram till gymnasiet, för då började vi använda universitetets system med en hösttermin som är lika lång som vårterminen (det är därför den sträcker sig till mitten av januari). Aye, det hade aldrig vi i gymnasiet, nu på högskolan är det, som du säger, däremot så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Har i stort sett skrivit på uppsatsen hela julafton. Är jag skön eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts