kicken Skrivet 7 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Låter inte som en jättebra idé. Har du tänkt på hur mycket du sovit per natt de senaste veckorna? Sedan är det nog också en släng av vintertröttheten pga mörkret där ute. Jag har lagt mig 22:00 eller 23:00 i princip varje dag de senaste månaderna (förutom på helger då) och vaknat runt 08:00-09:00 vilket ändå måste ses som en rejäl dosa sömn. Vill tro på vintertröttheten, men sanningen är att det hänt ganska ofta före vinterns ankomst också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 (redigerad) Vad tycker ni jag ska välja till 2an? elektriker eller automation? på automation så får jag ju båda certikat? och äre nån som vet ifall man får välja till svetsning på el? för de skulle vara skit kul Ja jag vet stavning men jag orkar inte bry mig nu Edit: skit i den sista frågan btw... Redigerad 7 december, 2009 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Prov på relativitet och partikelfysik imorgon. Jag råpluggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Jag har lagt mig 22:00 eller 23:00 i princip varje dag de senaste månaderna (förutom på helger då) och vaknat runt 08:00-09:00 vilket ändå måste ses som en rejäl dosa sömn. Vill tro på vintertröttheten, men sanningen är att det hänt ganska ofta före vinterns ankomst också. Det kan isåfall helt enkelt vara att du just nu är lite tröttare en vanligt. Att du bara är det. Det händer mig då och då att jag är riktigt trött trots att jag sovit runt 8 timmar per natt. Så var det för ungefär två månader sedan. Just nu så är det dock lite bättre så i mitt fall räcker 6 timmar just nu. Det kan också handla om att du gör någonting nytt nu som du inte gjorde tidigare, t.ex. att du tränar mer (alt. slutat träna) nuförtiden. Det brukar påverka hur trött man är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Vad tycker ni jag ska välja till 2an? elektriker eller automation? på automation så får jag ju båda certikat? och äre nån som vet ifall man får välja till svetsning på el? för de skulle vara skit kul Ja jag vet stavning men jag orkar inte bry mig nu Edit: skit i den sista frågan btw... Har ni individuella val el liknande, där borde du kunna välja svets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 (redigerad) Det kan isåfall helt enkelt vara att du just nu är lite tröttare en vanligt. Att du bara är det. Det händer mig då och då att jag är riktigt trött trots att jag sovit runt 8 timmar per natt. Så var det för ungefär två månader sedan. Just nu så är det dock lite bättre så i mitt fall räcker 6 timmar just nu. Det kan också handla om att du gör någonting nytt nu som du inte gjorde tidigare, t.ex. att du tränar mer (alt. slutat träna) nuförtiden. Det brukar påverka hur trött man är. Alltså dööööööööööööööööö. Somnade fyra timmar för typ hundrasjuttioandra gången idag. Så ..... jävla ..... frustrerande. Redigerad 9 december, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Spanska läxa till imorrn, måste råplugga, har nästan IG-varning i ämnet . På senaste provet så hade jag 7/61p, så det är väl lite... dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 (redigerad) Alltså dööööööööööööööööö. Somnade fyra timmar för typ hundrasjuttioandra gången idag. Så ..... jävla ..... frustrerande. Känner igen det där. Tänker äh, jag tar en 30-minuters vila och sen vaknar man inte av klockan... Redigerad 9 december, 2009 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Gjorde precis klart ett Internationella Relationer-arbete som jag ska redovisa imorgon. Jag undersökte medias syn på Cecilia Malmström som ny EU-kommissionär. Fyfan, det tog lång tid att göra klart och jag vet inte ens om jag har gjort uppgiften rätt. Alla som har redovisat hittills har haft problemlösande arbeten. Mitt är dock analyserande. Hur som helst så är jag riktigt nöjd med vad jag har åstadkommit så det får duga. Nu ska jag lyssna på Pink Floyds The Wall och försöka slappna av lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Sitter uppe och pluggar inatt eftersom det är tyskaprov på morgonen. Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Till de som går på högskola: Är högskoleprovet svårt? Finns det några ämnen man måste ha, såsom Matte B?(Har bara Matte A i år på el). Går nu andra året på el, inriktning installation, men har märkt att det inte är något jag vill jobba med i framtiden, så har funderat på att läsa vidare. Men måste komma igång i tid, så jag kan plocka upp ev. kurser osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Jag har ingen motivation alls. Det är torsdag idag, och jag var i skolan igår hela dagen, idag försov jag mig. En och en halv dag i skolan på en vecka är lite av ett varningstecken, men jag orkar verkligen inte ta tag i någonting. Vad gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Roligt jullov det kommer bli..... sitta och skriva uppsats typ varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Jag har ingen motivation alls. Det är torsdag idag, och jag var i skolan igår hela dagen, idag försov jag mig. En och en halv dag i skolan på en vecka är lite av ett varningstecken, men jag orkar verkligen inte ta tag i någonting. Vad gör man? Man blir mutat av morsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Roligt jullov det kommer bli..... sitta och skriva uppsats typ varje dag. Äh, det är ganska juligt det med. Jag ska göra detsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 (redigerad) Fan, jag kommer att få G i SO, NO och ENG, men kunde ha fått VG om jag inte snackat så mycket som jag gör... Nästa termin ... True story! Kanske inte något att säga "fan" åt, jag har ju i alla fall fått godkänt Redigerad 10 december, 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Fan, jag kommer att få G i SO, NO och ENG, men kunde ha fått VG om jag inte snackat så mycket som jag gör... Nästa termin ... True story! Kanske inte något att säga "fan" åt, jag har ju i alla fall fått godkänt Vad satsar du på för linje på gymnasiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 2st Engelska redovisningar och ett kemiprov kvar. KÄÄÄMPA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 2st Engelska redovisningar och ett kemiprov kvar. KÄÄÄMPA! Coolt, går du i skola i England? pun intended!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Coolt, går du i skola i England? pun intended!!!! Igår: (22:10) - ' Brandon:OOOOOOOOOJ OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJ FICK JAG MVG PÅ BIOLOGI PROVET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts