Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

Men.. Jag trodde du var ironisk när du menade att det var ett bra schema, jag tänkte mest på att det är svinlånga dagar. När jag gick i trean så var jag knappt i skolan alls då vi hade väldigt få lektioner om dagarna. En innan lunch och en efter lunch på mina längsta dagar.

Vet inte vad för linje du gick, men sett till ettan och tvåan är det här rena drömschemat för mig. Mitt schema i tvåan var hemskt. Dagarna var fyllda av långa och tråkiga lektioner. Dessutom slutade jag lika sent som jag gör nu samt att jag även gick till 19.00 en dag i veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte bara att det kanske fanns en logisk förklaring -_-

Men å andra sidan, förra året hade vi en lärare som hade åkt på att lära ut 2 olika ämnen samtidigt, så sånt händer nog :)

Jaså -_-

Njää skulle tro att de har gjort bort sig på samma vis som de tidigare två åren på gymnasiet. Schemaläggaren för vårt program måste ha något speciellt emot oss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skojar du -_- vilket jävla schema du har haha fy fan :)

Hans schema är ju grymt! -_-

Vet inte vad för linje du gick, men sett till ettan och tvåan är det här rena drömschemat för mig. Mitt schema i tvåan var hemskt. Dagarna var fyllda av långa och tråkiga lektioner. Dessutom slutade jag lika sent som jag gör nu samt att jag även gick till 19.00 en dag i veckan.

Say what!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte riktigt...... det står VT på schemat, så förmodligen kommer jag väl ha det här schemat hela vårterminen, eller så ändras det här om till HT istället!

Vi får se, känner bara för att dela med mig av ett schema jag vet att jag kommer ha nån gång under detta läsår!

Nice schema :)

Sovmorgon på måndagar och sluta tidigt resten av veckan -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

började gymnasiumet i torsdags och alla börjar prata om nån nollning? känner mig lite udda för jag är tydligin den ända som inte vet vad det är xD så någon snäll mnfare som har lust att berätta? :ermm:

Edit: mena gtasajtare haha xD

Nollning.

jag har själv inte varit med om det och vi har det inte på vår skola!

Men mest av allt är det 3'orna för den klassen man går i som "nollar" ettorna. Dvs får dom att göra en del pinsamma men även roliga saker tillsammans. Det är ett perfekt tillfälle för ettorna att komma närmare varandra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor