Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

Det verkar inte så.

Funderar du på handels? (w00t)

Yes, funderar på vad jag ska göra efter lumpen, och de enda jag kan tänkta mig att plugga är något inom detta.

Iofs vet jag inte ens vad jag vill med mitt liv..

@ FerkurZ: Nja. Min bror gick där, han trivdes. Något du undrar över?

Nja, lite allmänt bara, men de kan jag söka efter.

Vore simdigt om någon gått de, så kan man ställa frågor direkt.

Vad tyckte han om det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh fy fan vilket schema. Jag lider med dig. :/

Nejdå, jag förstår att du tänker på håltimmarna? Well, jag har flera alternativ då skolan är belägen i centrum och jag bor endast 150 meter från skolan. Dessutom blir det perfekt då jag kan ta och gymma under håltimmarna 2-3 gånger under en skolvecka. Gymmet är ju bara tre-fyra minuter från skolan. Så jag kan gå hem, chilla i sta'n eller gymma. PERFECT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första dagen i 1:an avklarad, tror jag kommer trivas rejält på min skola. (Portalen i Uddevalla) Har dessutom ledigt imorgon och slutar 12:30 på fredagar, samt att vi får våran Macbook Pro på måndag (w00t) (Skulle tro att det är en pro iaf)

Men du gillar ju såklart inte Mac, så du är en snel hest och skickar den till mig, eller hur? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nejdå, jag förstår att du tänker på håltimmarna? Well, jag har flera alternativ då skolan är belägen i centrum och jag bor endast 150 meter från skolan. Dessutom blir det perfekt då jag kan ta och gymma under håltimmarna 2-3 gånger under en skolvecka. Gymmet är ju bara tre-fyra minuter från skolan. Så jag kan gå hem, chilla i sta'n eller gymma. PERFECT!

Men.. Jag trodde du var ironisk när du menade att det var ett bra schema, jag tänkte mest på att det är svinlånga dagar. När jag gick i trean så var jag knappt i skolan alls då vi hade väldigt få lektioner om dagarna. En innan lunch och en efter lunch på mina längsta dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor