Sniper Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Har vi någon på forumet som går eller har gått handels? Det verkar inte så. Funderar du på handels? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 @ FerkurZ: Nja. Min bror gick där, han trivdes. Något du undrar över? Korrekt. Aight - hur verkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Det verkar inte så. Funderar du på handels? Yes, funderar på vad jag ska göra efter lumpen, och de enda jag kan tänkta mig att plugga är något inom detta. Iofs vet jag inte ens vad jag vill med mitt liv.. @ FerkurZ: Nja. Min bror gick där, han trivdes. Något du undrar över? Nja, lite allmänt bara, men de kan jag söka efter. Vore simdigt om någon gått de, så kan man ställa frågor direkt. Vad tyckte han om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Vore simdigt om någon gått de, så kan man ställa frågor direkt. Indeed Vad tyckte han om det? Som sagt, han trivdes Nej, sorry. Jag har tyvärr inget mer specifikt svar än så, men han har ett sjysst jobb som konsult på en rätt stor firma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Första dagen i 1:an avklarad, tror jag kommer trivas rejält på min skola. (Portalen i Uddevalla) Har dessutom ledigt imorgon och slutar 12:30 på fredagar, samt att vi får våran Macbook Pro på måndag (Skulle tro att det är en pro iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Idiot-skola som ger oss en ny mentor varje termin. visst, kanske inte deras fel men, the fuck. och så suger dem för att dem skiter fullständigt i allt som har med studievägledning att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Det här året kommer bli så himla chill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Idiot-skola som ger oss en ny mentor varje termin. visst, kanske inte deras fel men, the fuck. och så suger dem för att dem skiter fullständigt i allt som har med studievägledning att göra. Sen är alla lärarna jävligt torra. Oh well, vi får stå ut! Ett år kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Det här året kommer bli så himla chill. Åh fy fan vilket schema. Jag lider med dig. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Åh fy fan vilket schema. Jag lider med dig. :/ Nejdå, jag förstår att du tänker på håltimmarna? Well, jag har flera alternativ då skolan är belägen i centrum och jag bor endast 150 meter från skolan. Dessutom blir det perfekt då jag kan ta och gymma under håltimmarna 2-3 gånger under en skolvecka. Gymmet är ju bara tre-fyra minuter från skolan. Så jag kan gå hem, chilla i sta'n eller gymma. PERFECT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Jag klagar inte! http://img32.imageshack.us/img32/1756/schemaw.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Första dagen i 1:an avklarad, tror jag kommer trivas rejält på min skola. (Portalen i Uddevalla) Har dessutom ledigt imorgon och slutar 12:30 på fredagar, samt att vi får våran Macbook Pro på måndag (Skulle tro att det är en pro iaf) Men du gillar ju såklart inte Mac, så du är en snel hest och skickar den till mig, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Jag klagar inte! http://img32.imageshack.us/img32/1756/schemaw.th.jpg Ska vi byta schema? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Imorgon börjar jag trean. Det är helt sjukt hur snabbt de två första åren har gått... Jag vill inte ta studenten. Jag vill inte behöva ta ansvar. Jag vill inte börja jobba. Fyfan... Får väl börja plugga lite bättre än jag gjort alla tidigare år. Detta är ju sista chansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Nejdå, jag förstår att du tänker på håltimmarna? Well, jag har flera alternativ då skolan är belägen i centrum och jag bor endast 150 meter från skolan. Dessutom blir det perfekt då jag kan ta och gymma under håltimmarna 2-3 gånger under en skolvecka. Gymmet är ju bara tre-fyra minuter från skolan. Så jag kan gå hem, chilla i sta'n eller gymma. PERFECT! Men.. Jag trodde du var ironisk när du menade att det var ett bra schema, jag tänkte mest på att det är svinlånga dagar. När jag gick i trean så var jag knappt i skolan alls då vi hade väldigt få lektioner om dagarna. En innan lunch och en efter lunch på mina längsta dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Upprop kl 14 sen börjar riktiga skolan imorgon. Inte taggad även om det kommer bli nice att träffa alla polers igenl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 kom hem nu och allt verka skit bra kommmer nog trivas bra där här är mitt schema då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Sista året nu, tagga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Jag har tagit ett sabbatsår från skola och stress, men nu på måndag börjar jag på Tärna Folkhögskola, som ligger nära Sala. Där ska jag gå en linje som inriktar sig på film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Sista året nu, tagga. skojar du vilket jävla schema du har haha fy fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts