Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

Igår!

Det vill säga måndagen den 29 juni 2009.

2009-06-26 Gireringskort 1.050,00

Får mitt så jävla tidigt av någon anledning. Anyway. YYYYEEEEES!!!!!!

edit; bidrag för.. 10 dagar skola? Haha, det här går staten minus på!

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2009-06-26 Gireringskort 1.050,00

Får mitt så jävla tidigt av någon anledning. Anyway. YYYYEEEEES!!!!!!

edit; bidrag för.. 10 dagar skola? Haha, det här går staten minus på!

Själv får jag pengarna den 20:e varje månad, 1150 kr, det sitter ännu kvar sedan grundskolan då man fick det, det är nämligen så att pengarna först går till mamma och sedan till mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag kom in på mitt femte val :D :'( så nu undrar jag om jag på något sätt kan stå som reserv på mitt andra handsval istället för första handsvalet? för jag vill fan inte gå barn och fritid då går jag hellre iv :/

Dumt... Om du ändå ska byta så kan du gå bf och läsa av alla kurser som är obligatoriska i programmet du vill gå och få ett mycket slappare schema än alla andra i ettan sen.

Då kan man passa på att fråga när alla börjar om igen!

Jag börjar på Solviks Folkhögskola utanför Skellefteå den 17 Augusti.

September. Yaho

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kan man passa på att fråga när alla börjar om igen!

21 Augusti!

jag kom in på mitt femte val :D :'( så nu undrar jag om jag på något sätt kan stå som reserv på mitt andra handsval istället för första handsvalet? för jag vill fan inte gå barn och fritid då går jag hellre iv :/

Femte val? Hur dåliga betyg fick du?

-

En kille som sökte El/data linjen kom inte in med sina 155p. Någon vecka efter skolstart droppade dock en i våran el/data klass och så kom han in från handel! Så tror du står som reserv, fast på vilken plats vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

21 Augusti!

Femte val? Hur dåliga betyg fick du?

-

En kille som sökte El/data linjen kom inte in med sina 155p. Någon vecka efter skolstart droppade dock en i våran el/data klass och så kom han in från handel! Så tror du står som reserv, fast på vilken plats vet jag inte.

den lägsta hade 170 och gissa vad jag hade zzz 170 men jag blev ju så klart helt jävla cp bort lottad :D och sen så hade alla andra program höjt sig så in i helvete i poäng :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, man räknar in de ~20 dagarna i augusti med. Nu kommer det inte komma några pengar på två månader. ;)

Fast för mig som har tagit studenten är det ju en annan femma. :hmm:

Man kanske räknar in de första dagarna det läsåret? Dvs. att pengarna delvis är ifrån aug 08? :(

Jag har ingen aning, är bara glad över en extra slant! :shifty: Nu väntar jag bara på att pengarna vi skulle få tillbaka på CAE-provet ska komma in ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om en vecka kommer tydligen första antagningsbeskedet... :lol: . Första jävla vägskälet i mitt liv.

Jag antar att du använder dig av studera.nu

Hur ser det ut för dig när du går in på studera.nu/Din anmälan?

För mig står det "Inga handlingar mottagna." Det har gjort mig orolig, kanske att min sökning inte har blivit rätt eller något. Fast den är där om man scrollar ned och mina meriter har kommit in. Så det borde inte vara någonting att oroa sig för.. Väl?

För samtidigt så står det Bedömning pågår... Under den rutan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag antar att du använder dig av studera.nu

Hur ser det ut för dig när du går in på studera.nu/Din anmälan?

För mig står det "Inga handlingar mottagna." Det har gjort mig orolig, kanske att min sökning inte har blivit rätt eller något. Fast den är där om man scrollar ned och mina meriter har kommit in. Så det borde inte vara någonting att oroa sig för.. Väl?

För samtidigt så står det Bedömning pågår... Under den rutan.

Har exakt likadant, så det är nog inga konstigheter om betygen finns på dina meriter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor