Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

Hur fan kan folk tycka att studenten är något bra? Jag höll god ton hela dagen, men efter att folk sade "nej nu käkar vi och går hem" brast allt. Jag tog en promenad runt kvarteret och samlade mina tankar. När jag kom tillbaka till mina vänner brast allt totalt. Har gråtit konstant sedan dess. Det värsta är att alla bara tror att jag gråter för att jag är full... Alltså, jag gråter i snitt en gång vartannat år, och vare sig jag är full eller inte så är det PÅ RIKTIGT när det väl händer.

Jag tror fan aldrig att jag har varit såhär ledsen... Allt suger.

Oftast är det som så när folk tar studenten. Det är liksom folk som tänker på så mycket, så mycket som ska göras. Sedan gör folk precis det du gjorde när de tänker efter vad ni har gjort.

myself, jag är bara glad att jag är ur mitt hellhole till skola.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill fortsätta gå i skolan :w000t: ...jag älskade verkligen sista ~året när hela klassen var så bra sammansvetsad att det var som att umgås med 24 bra kompisar varje dag.

Antar att alla förväntat sig sådana här inlägg, men som Kebab redan sagt... det här suger.

Jag tror dock på en underbar framtid nu, nu börjar ju livet :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ettan avklarad!

Engelska A - MVG

Webbdesign - MVG

Persondatorer - MVG

Datorkunskap - VG

Elkunskap - VG

Svenska A - VG

Matematik A - G

Programmering A - G

Naturkunskap - G

Digitalteknik - G

Idrott och Hälsa A - G

Var bombsäker på MVG i datorkunskap, men så kan det vara. Däremot VG i Svenska A hade jag inte räknat med, antar att jag har er GTASajtare att tacka för det. Det sätt ni dissar någon på som skriver fel gör att man lär sig ett och annat.

:naughty:

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit, vad alla får pengar nuförtiden! På min tid när jag gick ut hade jag bäst betyg av alla treor, fick hedersomnämnande för exemplariskt studieengagemang, och för det fick jag ett presentkort på Akademibokhandeln på 100:-, hell yeah. Jag känner mig lite som farfar när han berättar historier om hur han köpte hundra kolor för en femma 1948, typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit, vad alla får pengar nuförtiden! På min tid när jag gick ut hade jag bäst betyg av alla treor, fick hedersomnämnande för exemplariskt studieengagemang, och för det fick jag ett presentkort på Akademibokhandeln på 100:-, hell yeah. Jag känner mig lite som farfar när han berättar historier om hur han köpte hundra kolor för en femma 1948, typ.

På din skola* :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor