Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

Stipendie och cash - WIN!

KOLLA VAD JAG FICK! =D=D=D=D=D=D=D:D:D:D:D:D:D

Berätta vad ni gjort för att fått de också?

Själv har vi inte stipendium men diplom samt den mer stipendiumliknande versionen som jag har för mig är diplom, paket och någonting mer. Antar att det är lite cash däri.

Jag fick ett diplom jag.

John Bauergymnasiet tilldelar härmed

Viktor Gustavsson

utmärkelsen

Årets Redaktör

Sällan har vi sett ett sådant briljant samarbete redan i första årskurs och alla vet ju att ett fungerande samarbete kräver en duktig spindel i nätet. Med detta i åtanke drar vi slutsatsen att denna elev är duktig såväl på att skapa rubriker som på att arrangera desamma i ordnade former - givetvis i digitalt format.

Örnsköldsvik den 12 Juni 2009

Underskrift av Rektorn och Naturkunskapsläraren

(Naturkunskapen som inte alls var inblandad i projektet som var att skapa en webbtidning).

Haha. Jag är så överdrivet stolt. Känner mig så glad. Visste att vi gjorde ett grymt jobb med den där webbtidningen och sedan så fick vi "bara" VG. Lite snålt tyckte jag att det var men nu är jag så glad så. Väldigt tacksam. Har aldrig fått ett diplom i skolsammanhang tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För jag har tagit studeeeeeenteeeen..

Grattis! Vad stog det på erat flak? Gick omkring och såg många olika flak men harr inte för mig att jag såg dig. Media på Park... Det stog det ingenstans?!

Mina betyg var förresten rätt chill.

Engelska A: MVG

Datorkunskap: MVG

Programhantering: MVG

Mediekunskap: VG

Webbdesign: VG

Svenska A: VG

Idrott och Hälsa A: G

Naturkunskap A: G

Matten var inte helt rättad, då några lämnat in nationella provet för sent, men vi fick ett papper med betygsförslag, och där hade jag VG.

Så om man jämnför detta med mina betyg i 9an och speciellt 8an (IG i nästan allting) så... märker man att jag inte är lika lat längre. Och sedan det där mysiga diplomet. Underbart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fan kan folk tycka att studenten är något bra? Jag höll god ton hela dagen, men efter att folk sade "nej nu käkar vi och går hem" brast allt. Jag tog en promenad runt kvarteret och samlade mina tankar. När jag kom tillbaka till mina vänner brast allt totalt. Har gråtit konstant sedan dess. Det värsta är att alla bara tror att jag gråter för att jag är full... Alltså, jag gråter i snitt en gång vartannat år, och vare sig jag är full eller inte så är det PÅ RIKTIGT när det väl händer.

Jag tror fan aldrig att jag har varit såhär ledsen... Allt suger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fan kan folk tycka att studenten är något bra? Jag höll god ton hela dagen, men efter att folk sade "nej nu käkar vi och går hem" brast allt. Jag tog en promenad runt kvarteret och samlade mina tankar. När jag kom tillbaka till mina vänner brast allt totalt. Har gråtit konstant sedan dess. Det värsta är att alla bara tror att jag gråter för att jag är full... Alltså, jag gråter i snitt en gång vartannat år, och vare sig jag är full eller inte så är det PÅ RIKTIGT när det väl händer.

Jag tror fan aldrig att jag har varit såhär ledsen... Allt suger.

Håll god kontakt med dina kamrater.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor