Mathias Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Nu går jag och lägger mig, det blir en lång dag imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Nu går jag och lägger mig, det blir en lång dag imorgon! Jo. Det blir nog häftigt för er som går ut . Föresten, vid vilken tid springer din klass ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Nu går jag och lägger mig, det är sommarlov imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 SOMMARFUCKINGLOV! Två år kvar av gymnasiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 (redigerad) SOMMARFUCKINGLOV! Två år kvar av gymnasiet Yeah! Första sommarlovsdagen idag, 10 grader med isnålsregn och jag ENORMT förkyld. Nu åker jag till Sthlm i en vecka, hejdå. Redigerad 12 juni, 2009 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Yey, nu var åttan över! Och vilken avslutning! Hagel på vägen till skolan och nästan kvällsmörkt under hela köret, 10-11.30! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Så jävla glad jag är över att min student inte är idag, igår var det skinande sol men ändå inte så varmt så man höll på att dö. Idag är det svinkallt ute och det spöregnar, så jag tycker synd om folket som har sin avslutning idag istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Sommarlov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Stipendie och cash - WIN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 KOLLA VAD JAG FICK! =D=D=D=D=D=D=D:D:D:D:D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Stipendie och cash - WIN! KOLLA VAD JAG FICK! =D=D=D=D=D=D=D:D:D:D:D:D:D Berätta vad ni gjort för att fått de också? Själv har vi inte stipendium men diplom samt den mer stipendiumliknande versionen som jag har för mig är diplom, paket och någonting mer. Antar att det är lite cash däri. Jag fick ett diplom jag. John Bauergymnasiet tilldelar härmed Viktor Gustavsson utmärkelsen Årets Redaktör Sällan har vi sett ett sådant briljant samarbete redan i första årskurs och alla vet ju att ett fungerande samarbete kräver en duktig spindel i nätet. Med detta i åtanke drar vi slutsatsen att denna elev är duktig såväl på att skapa rubriker som på att arrangera desamma i ordnade former - givetvis i digitalt format. Örnsköldsvik den 12 Juni 2009 Underskrift av Rektorn och Naturkunskapsläraren (Naturkunskapen som inte alls var inblandad i projektet som var att skapa en webbtidning). Haha. Jag är så överdrivet stolt. Känner mig så glad. Visste att vi gjorde ett grymt jobb med den där webbtidningen och sedan så fick vi "bara" VG. Lite snålt tyckte jag att det var men nu är jag så glad så. Väldigt tacksam. Har aldrig fått ett diplom i skolsammanhang tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Justja. Lilla Journalistpriset har utsett Aquila till Sveriges bästa skoltidning på webben. Tidningen görs av elever på Medieprogrammet i Luleå. Hehe. Huvudanvsarig etta var jag det. Stolthet goes high Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Berätta vad ni gjort för att fått de också? För att fatta mig kort.. Jag var bäst. http://i40.tinypic.com/2rpsfix.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 För jag har tagit studeeeeeenteeeen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 För jag har tagit studeeeeeenteeeen.. Grattis! Vad stog det på erat flak? Gick omkring och såg många olika flak men harr inte för mig att jag såg dig. Media på Park... Det stog det ingenstans?! Mina betyg var förresten rätt chill. Engelska A: MVG Datorkunskap: MVG Programhantering: MVG Mediekunskap: VG Webbdesign: VG Svenska A: VG Idrott och Hälsa A: G Naturkunskap A: G Matten var inte helt rättad, då några lämnat in nationella provet för sent, men vi fick ett papper med betygsförslag, och där hade jag VG. Så om man jämnför detta med mina betyg i 9an och speciellt 8an (IG i nästan allting) så... märker man att jag inte är lika lat längre. Och sedan det där mysiga diplomet. Underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Engelska A: MVG Hur många gånger fick du ligga med läraren? No offense. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Hur många gånger fick du ligga med läraren? No offense. Haha. Noll. Varför? Tycker du att min engelska suger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Hur fan kan folk tycka att studenten är något bra? Jag höll god ton hela dagen, men efter att folk sade "nej nu käkar vi och går hem" brast allt. Jag tog en promenad runt kvarteret och samlade mina tankar. När jag kom tillbaka till mina vänner brast allt totalt. Har gråtit konstant sedan dess. Det värsta är att alla bara tror att jag gråter för att jag är full... Alltså, jag gråter i snitt en gång vartannat år, och vare sig jag är full eller inte så är det PÅ RIKTIGT när det väl händer. Jag tror fan aldrig att jag har varit såhär ledsen... Allt suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Hur fan kan folk tycka att studenten är något bra? Jag höll god ton hela dagen, men efter att folk sade "nej nu käkar vi och går hem" brast allt. Jag tog en promenad runt kvarteret och samlade mina tankar. När jag kom tillbaka till mina vänner brast allt totalt. Har gråtit konstant sedan dess. Det värsta är att alla bara tror att jag gråter för att jag är full... Alltså, jag gråter i snitt en gång vartannat år, och vare sig jag är full eller inte så är det PÅ RIKTIGT när det väl händer. Jag tror fan aldrig att jag har varit såhär ledsen... Allt suger. Håll god kontakt med dina kamrater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Det faktum att min bästa vän drar över tjejen jag är totalt nerkärad i i detta nu gör inte det hela bättre.... KUK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts