Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

Så himla glad! Lyckades fixa MVG i Idrott & Hälsa A. Så äckligt skönt.

Vad har du inte MVG i just nu? :rolleyes: Grattis!

--

Så jäwla pissigt gå fram och tillbaka skolan och hem 3 gånger/dag då det fattas lärare eller så är man klar med hela kursen och har ledigt.. Speciellt i den här värmen, sömnbrist och huvudvärk. Sommarlov plz?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har du inte MVG i just nu? :rolleyes: Grattis!

--

Så jäwla pissigt gå fram och tillbaka skolan och hem 3 gånger/dag då det fattas lärare eller så är man klar med hela kursen och har ledigt.. Speciellt i den här värmen, sömnbrist och huvudvärk. Sommarlov plz?

Well, det är en del, eller ja....jag snittar runt 18 just nu. Har VG i bl.a steg tre och fyra i franska och matematik a och b. Naturkunskap A och B har jag även VG i, men det är typ allt. Varför jag vart så glad över det i Idrott var för att jag låg och vägde mellan ett VG och MVG.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satans jävla perkele! Hade det sista provet inför sommaren, fysikprov och jag fick VG+, siktade på ett MVG och förväntade nästan mig det. Ville verkligen ha ett MVG för att säkra mitt MVG i fysik A men inte. Tror jag ändå ska klara mig men skulle vara skönt att få ett säkert MVG. Nåja...

Imorgon är det nog den sista riktiga lektionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis Agge :ermm:

Själv har jag två veckor kvar till sommarlovet :)

Men jag fick i alla fall reda på att jag fick starkt MVG i Matte Diskret, det var jävligt skönt.

Antar att du har haft Matte E då, är Matte E svårt jämfört med Matte D?

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Matte Diskret läses bredvid Matte C, yeah?

Nja, i mitt fall var den bredvid Matte D.

Men det spelar egentligen ingen roll, diskret matematik är så annorlunda jämfört med de vanliga mattekurserna. Otroligt mycket roligare och tänket är på ett helt annat sätt. Det går inte riktigt att jämföra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antar att du har haft Matte E då, är Matte E svårt jämfört med Matte D?

Matte E är i mitt tycke enklare än D.

C var den svåraste Mattekursen jag läst, förutom Matte H då.

Som jag förövrigt klarade godkänt på idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ermm::) :) :):P:w000t: :w000t:

Jag har under hela terminen trott att jag kommer bomma totalt på den här kursen, men i tisdags så var jag inne och kompletterade det första och tredje kapitlet, när han sa att jag fått godkänt på dessa två så kom hoppet tillbaka en aning. Jag hann inte med att ta det andra och svåraste kapitlet men fick gå dit idag, hade läst på som fan och det kändes bra när jag gick in. Men de första tre frågorna som han ställde till mig kunde jag inte alls svara på, så jag såg mitt godkänt segla iväg men så började han ställa frågor från provet vi haft och det kunde jag utan och innan så jag prickade in alla svar utmärkt enligt hans tycke. Så han skrev dit ett grönt G i datorn.

Det var fan så skönt, har mått lite dåligt över den där jävla kursen ända sedan jag fått min första tenta tillbaka som var underkänd och insett att det bara blir svårare därifrån.

Men jävlar, jag är helt uppspelt, jag fucking klarade det! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor