kicken Skrivet 25 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Snart dag att fortsätta skriva på svenska uppsatsen som skall vara inne imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 (redigerad) Precis. Edit: inte det enda felet i den meningen men i alla fall. Klockan är mycket. Redigerad 25 maj, 2009 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Precis. Edit: inte det enda felet i den meningen men i alla fall. Klockan är mycket. Jobbigt läge att du måste skriva den när klockan är så mycket då : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Jobbigt läge att du måste skriva den när klockan är så mycket då : < Ja men det är mitt eget fel så jag får helt enkelt skylla mig själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Imorgon ska jag skriva på svenska uppsatsen som som skulle varit inlämnad på 2 månader sedan... Att ha saker i rest är inte najs! Tur att vi har frilu... ehh, ledig dag imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Så himla glad! Lyckades fixa MVG i Idrott & Hälsa A. Så äckligt skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Så himla glad! Lyckades fixa MVG i Idrott & Hälsa A. Så äckligt skönt. Vad har du inte MVG i just nu? Grattis! -- Så jäwla pissigt gå fram och tillbaka skolan och hem 3 gånger/dag då det fattas lärare eller så är man klar med hela kursen och har ledigt.. Speciellt i den här värmen, sömnbrist och huvudvärk. Sommarlov plz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Vad har du inte MVG i just nu? Grattis! -- Så jäwla pissigt gå fram och tillbaka skolan och hem 3 gånger/dag då det fattas lärare eller så är man klar med hela kursen och har ledigt.. Speciellt i den här värmen, sömnbrist och huvudvärk. Sommarlov plz? Well, det är en del, eller ja....jag snittar runt 18 just nu. Har VG i bl.a steg tre och fyra i franska och matematik a och b. Naturkunskap A och B har jag även VG i, men det är typ allt. Varför jag vart så glad över det i Idrott var för att jag låg och vägde mellan ett VG och MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2009 (redigerad) Var hemma igår och hemma idag. skolkarN^ Får fan ge mig snart innan det blir game over! Redigerad 27 maj, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2009 Åka till skolan ~30 minuter, Teknikprov ~10minuter, 4 uppgifter, alla rätt, vänta på bussen ~40 minuter, åka hem ~30 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Satans jävla perkele! Hade det sista provet inför sommaren, fysikprov och jag fick VG+, siktade på ett MVG och förväntade nästan mig det. Ville verkligen ha ett MVG för att säkra mitt MVG i fysik A men inte. Tror jag ändå ska klara mig men skulle vara skönt att få ett säkert MVG. Nåja... Imorgon är det nog den sista riktiga lektionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 JAG TAR STUDENTEN IMORGON!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Grattis Agge Själv har jag två veckor kvar till sommarlovet Men jag fick i alla fall reda på att jag fick starkt MVG i Matte Diskret, det var jävligt skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 JAG TAR STUDENTEN IMORGON!!!! :) Grattis! Se fram emot den roligaste dagen i dit liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 (redigerad) Grattis Agge Själv har jag två veckor kvar till sommarlovet Men jag fick i alla fall reda på att jag fick starkt MVG i Matte Diskret, det var jävligt skönt. Antar att du har haft Matte E då, är Matte E svårt jämfört med Matte D? Redigerad 28 maj, 2009 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Antar att du har haft Matte E då, är Matte E svårt jämfört med Matte D? Matte Diskret läses bredvid Matte C, yeah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Matte Diskret läses bredvid Matte C, yeah? Nja, i mitt fall var den bredvid Matte D. Men det spelar egentligen ingen roll, diskret matematik är så annorlunda jämfört med de vanliga mattekurserna. Otroligt mycket roligare och tänket är på ett helt annat sätt. Det går inte riktigt att jämföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 WOHO! Har klarat av andragradsekvationer. Ska bara fixa geometri så har jag ett godkänt betyg i matte B. YAS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Antar att du har haft Matte E då, är Matte E svårt jämfört med Matte D? Matte E är i mitt tycke enklare än D. C var den svåraste Mattekursen jag läst, förutom Matte H då. Som jag förövrigt klarade godkänt på idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :w000t: Jag har under hela terminen trott att jag kommer bomma totalt på den här kursen, men i tisdags så var jag inne och kompletterade det första och tredje kapitlet, när han sa att jag fått godkänt på dessa två så kom hoppet tillbaka en aning. Jag hann inte med att ta det andra och svåraste kapitlet men fick gå dit idag, hade läst på som fan och det kändes bra när jag gick in. Men de första tre frågorna som han ställde till mig kunde jag inte alls svara på, så jag såg mitt godkänt segla iväg men så började han ställa frågor från provet vi haft och det kunde jag utan och innan så jag prickade in alla svar utmärkt enligt hans tycke. Så han skrev dit ett grönt G i datorn. Det var fan så skönt, har mått lite dåligt över den där jävla kursen ända sedan jag fått min första tenta tillbaka som var underkänd och insett att det bara blir svårare därifrån. Men jävlar, jag är helt uppspelt, jag fucking klarade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Hoola Bandoola! Fick tillbaka 2/3-delar av NP i Eng idag! I skriv fick jag MVG och i hör fick jag ett otroligt starkt VG. Enda anledningen till varför jag inte fick MVG på skriv var den där förbannade jävla skotten! Hörde knappt vad han sa ju! Vilket as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts