kicken Skrivet 20 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Kicken, jag ska vara rak och säga detta nu.. Det spelar ingen roll vad du bestämmer dig för att göra i livet. Du kommer lyckas vilket fall som helst. Du är en sådan person. Du är en Carl-Henric Svanberg typ. Oh, tack så mycket! Det där var snällt sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Just nu blir det att jag gör allting i sista minuten. Har ett högtidstal som ska vara klart i morgon (gjorde klart det nyss) samt en uppsats i franska steg 4 (gjorde klart i går). Till tisdag ska jag ha läst ut en bok på 250 sidor. Jag har läst 50 sidor och kommer läsa 200 imorgon (dagen innan vi ska ha seminarium). På onsdag har vi sista provet i En B och jag har inte ens läst igenom det vi ska läsa en enda gång och det lär jag stressplugga på dagen innan. På fredag har vi svenskprov och det lär jag börja plugga på efter engelskprovet på onsdagen. Yay! Sen är det sommarlov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Just nu blir det att jag gör allting i sista minuten. Har ett högtidstal som ska vara klart i morgon (gjorde klart det nyss) samt en uppsats i franska steg 4 (gjorde klart i går). Till tisdag ska jag ha läst ut en bok på 250 sidor. Jag har läst 50 sidor och kommer läsa 200 imorgon (dagen innan vi ska ha seminarium). På onsdag har vi sista provet i En B och jag har inte ens läst igenom det vi ska läsa en enda gång och det lär jag stressplugga på dagen innan. På fredag har vi svenskprov och det lär jag börja plugga på efter engelskprovet på onsdagen. Yay! Sen är det sommarlov! Det är ju precis så det ska gå till Sitter just nu själv och skriver en outline till en uppsats(500 ord) som ska vara skriven imorgon.sen har jag 4 prov i veckan som det troligtvis blir till att råplugga inför dagen innan. Även ett tal ska skrivas till på fredag där jag ska tala i 15min om matmotivet i Kafkas Förvandlingen. Ajuste, en uppsats(900ord) skall även skrivas tills på onsdag samt jag ska ha läst två kapitel i en etnografi tills på tisdag. En mardrömsvecka utan dess like. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Själv så sitter jag och gör det gamla Svenska B provet. Många av er har säkert gjort det, det är provet om miljö med Olert och Petterson om jag mins rätt. Det ska i alla fall vara inne på tisdag och fixar jag det bra så blir det förmodligen MVG i Svenska A. Sen har jag en examination i samhälle, prov i Matte B och ett Fysik A prov innan sommarlovet. Tror även att vi har ett oförberett prov i Engelska A också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Fan vad skönt det känns. Mindre än två veckor kvar till studenten, och jag är klar med allt. Kan bara glida igenom de få skoldagarna som återstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 FEM DAGAR KVAR!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Fan vad skönt det känns. Mindre än två veckor kvar till studenten, och jag är klar med allt. Kan bara glida igenom de få skoldagarna som återstår. 2 veckor? De på min skola tar studenten nu på torsdag. Vilket betyder att jag är ledig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 2 veckor? De på min skola tar studenten nu på torsdag. Vilket betyder att jag är ledig då. Vi går ut den 5'e juni. Är väl som vanligt? Söderut är alltid först med allt; lov, student osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Vi går ut den 5'e juni. Är väl som vanligt? Söderut är alltid först med allt; lov, student osv. Så är det säkert, har aldrig funderat så mycket på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Snippa, sitter med ett gigantiskt projekt i historia om rymdkapplöpningens effekter som ska in imorgon. Sen har jag en skriftlig komplettering kvar i kemi, efter den är allt klart. Tar studenten den 4:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 (redigerad) Jag har en tenta i kommunikations/informations/mediekulturskunskap kvar (imorgon) och ett arbete i samma ämne om Vannevar Bush och hans ide om the Memex sen är det sommarlov fram till september! Ska dock plugga en del under lovet också, har elektro och matematik att ta igen och omtenta på i augusti. Redigerad 24 maj, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Uppsatsen ska in imorgon och jag är inte färdig. Men jag måste bli färdig annars får jag inget csn i höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Om man får de här resultaten på ett Nationella prov, Läsa:VG Höra:G Skriva:IG Tala:IG Vad tror ni då de slutliga NP betyget blir? G? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Om man får de här resultaten på ett Nationella prov, Läsa:VG Höra:G Skriva:IG Tala:IG Vad tror ni då de slutliga NP betyget blir? G? Lär väl bli IG eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Om man får de här resultaten på ett Nationella prov, Läsa:VG Höra:G Skriva:IG Tala:IG Vad tror ni då de slutliga NP betyget blir? G? Klarar du inte alla momenten blir det IG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 (redigerad) Äntligen klar med programmeringskursen... Bara Matte B kvar (omprov ). Redigerad 25 maj, 2009 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Sitter med ett stort leende på läpparna. 9 sidor, 3481 ord, 13 källor, 32 fotnoteringar. ÄNTLIGEN KLAR MED HISTORIAN EFTER ATT HA BÖRJAT KLOCKAN ETT IGÅR NATT! Man måste ju avsluta gymnasiet på ett värdigt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Lär väl bli IG eller? Hur kan det bli det? Jag fick ju G och VG på två delar, då borde ju betyget endå avrundas till G iallafall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Hur kan det bli det? Jag fick ju G och VG på två delar, då borde ju betyget endå avrundas till G iallafall? Man måste ändå klara alla delmoment för att bli godkänd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Snart dag att fortsätta skriva på svenska uppsatsen som skall vara inne imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts