Tweak Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Jag har slackat något enormt och nu har jag, till nästa vecka måndag och tisdag, och onsdag: Läsa två böcker av Carl Jonas Love Almqvist och skriva prov på demKursprov (!!!) i Italienska Steg 2 som jag har noll koll påBoka tid för "barnobservation" på en förskola, genomföra den, skriva om det, samt diskutera den i skolan i psykologinSkriva en 6-sidig analys om kommunismens uppgång och fall i ÖsttysklandJag har inte börjat på någonting. Har också småläxor och sånt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Nationellt i Matte A imorn då gubbar! Jag suger på matte, så jag kommer faila big time! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Prov imorrn! Upplysningen. Rosseau 'n' shit. Dock har mina klasskamrater redan haft provet. De sa att det var lätt. Men jag är inte så påläst så jag har ångest just nu. Lid med mig bröder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Jag har 5 skoldagar kvar. Det är fint, jag gillar't. Denna veckan: tisdag och onsdag Nästa vecka: tisdag, onsdag, torsdag, studentdagen Sug penis. Sedan är jag i och för sig arbetslös...men det är en annan historia. Balen på lördag förövrigt, bara skor som saknas. Första gången jag skriver i denna tråd (vad jag kommer ihåg) och jag skriver om att jag snart slutar, gött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Kemi B Riksprov imorgon. lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Hade matteprov (varför vill firefox särskriva?) i MaB idag om bla andragradsekvationer och det, det var sjukt mycket svårare än jag hade trott och det är många i klassen som kommer att sänka sitt betyg , lyckligtvis svarade jag på alla frågorna och tror på ett MVG Nivån på detta prov var ungefär 10ggr svårare än det första provet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Pustar ut och tackar Gud för ett lätt prov. 6 frågor, piece of cake. Enda jag inte kunde svara på var vad "Brev till min dotter" handlade om eftersom jag aldrig läst dikten, samt vad Candide menade med "Odla sin trädgård". Vad menar han med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 nationella idag, känns som jag kommer få 5poäng totalt.. heh. hoppas att jag slipper omprov men det är tveksamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 nationella idag, känns som jag kommer få 5poäng totalt.. heh. hoppas att jag slipper omprov men det är tveksamt. Då är du bättre en kompis till mig i alla fall, han fick tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Då är du bättre en kompis till mig i alla fall, han fick tre. Pratade med en tjej som fick en ynka poäng på MaB-provet nu senast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Pro tip! Börja med en enkel uppgift, kanske en du redan börjat på? Känner igen det du känner och det svåraste är att komma igång. Dessutom, tänk inte på att högen knappt blir märkbart mindre av att du gör ett, utan hur skönt det ska bli att veta att du är igång! Tack, jag ska verkligen försöka! Pratade med en tjej som fick en ynka poäng på MaB-provet nu senast Min gode vän fick 0 poäng på ett matte B-omprov där han hade svarat på ALLA frågorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Min gode vän fick 0 poäng på ett matte B-omprov där han hade svarat på ALLA frågorna. hah, stackarn. visserligen var det svårt imo, men inte så svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Tack, jag ska verkligen försöka! Min gode vän fick 0 poäng på ett matte B-omprov där han hade svarat på ALLA frågorna. Pardon my rudeness but... HAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Alltså, framtiden ser ljus ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Nej, nu har jag dragit det här alldeles för långt. Det faktum att jag om en timma tänker gå till skolan och skriva mitt första IG, och samtidigt känna att det inte rör mig i ryggen har fått mig att inse att jag verkligen måste ta tag i mig själv. (Inte för att det kommer hjälpa mig på det här provet, men...) För att få ett störningsmoment mindre ska jag se till att bli bannad härifrån och från gtastunting. Vi ses i juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Klar med Matte A. Ingen mer matte på två år minst. SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Alltså, wow! Jag vet att man inte ska dra förhastade slutsatser, men den här pjäsen som jag och en hel del andra elever satt upp har på något sätt varit livsförändrande. Som sagt så har jag lärt mig att vara kritisk, men alla lovord och komplimang jag fått av lärare, elever och föräldrar har fått mig att inse att jag faktiskt har talang och potential till att bli en bra skådespelare. Vi pratar inte om fem-sex personer som sagt att jag varit bra för trevlighetens skull, utan upp till trettio personer som personligen kommit och sagt att jag varit rent ut sagt fantastisk och att jag borde satsa på en skådespelarkarriär. Konkurrensen i den branschen är dock mördande och det vet jag själv om. Huvudsaken är den att jag nu har fått en till väg jag kan ta i livet om jag verkligen satsar. Jag är självsäker och jag vet att jag skulle lyckas, men samtidigt är jag rädd för att misslyckas. Sedan vill jag fortfarande så enormt gärna studera juridik. Alltså, awopdkwdk. Jag får tänka på saken. Ni som vill ha klipp så kommer det nästa vecka då vi spelade in hela pjäsen i dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 (redigerad) Alltså, wow! Jag vet att man inte ska dra förhastade slutsatser, men den här pjäsen som jag och en hel del andra elever satt upp har på något sätt varit livsförändrande. Som sagt så har jag lärt mig att vara kritisk, men alla lovord och komplimang jag fått av lärare, elever och föräldrar har fått mig att inse att jag faktiskt har talang och potential till att bli en bra skådespelare. Vi pratar inte om fem-sex personer som sagt att jag varit bra för trevlighetens skull, utan upp till trettio personer som personligen kommit och sagt att jag varit rent ut sagt fantastisk och att jag borde satsa på en skådespelarkarriär. Konkurrensen i den branschen är dock mördande och det vet jag själv om. Huvudsaken är den att jag nu har fått en till väg jag kan ta i livet om jag verkligen satsar. Jag är självsäker och jag vet att jag skulle lyckas, men samtidigt är jag rädd för att misslyckas. Sedan vill jag fortfarande så enormt gärna studera juridik. Alltså, awopdkwdk. Jag får tänka på saken. Ni som vill ha klipp så kommer det nästa vecka då vi spelade in hela pjäsen i dag! Kicken, jag ska vara rak och säga detta nu.. Det spelar ingen roll vad du bestämmer dig för att göra i livet. Du kommer lyckas vilket fall som helst. Du är en sådan person. Du är en Carl-Henric Svanberg typ. Redigerad 20 maj, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Kemiprov, organisk kemi Eng. nationella "reading and listening" Tyskatal om valfritt ämne Bokrapport/analys i svenska; 1984 Historiarapport om valfritt ämne (ryska revolutionen 1905) Skriva en saga, slutmoment i SvA Laborationsrapport, fysik Argumenterande uppsats på engelska om klimathotet Yay! Tyskatalet gick ganska dåligt, men annars har alla arbeten/prov känts jättebra. Har bara argumenterade uppsatsen, ett kondistest, och ett litet fysiktest/prov kvar. På tre skolveckor också, jag är glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts