GTA3 freak Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Usch vill inte gå till skolan imorrn.. Hur många normala högstadie elever har dans varje jävla måndag i 2 år?? Vi måste det för det står i elevmålen säger våran puckade gympalärare, men i 2år? Tjejbaciller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Ingen skola tills på tisdag, då vi har två lektioner till lunch sedan bär det av hem igen. Härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Haha, jodå det gjorde vi! Vi satt visserligen ganska långt ifrån så jag vet inte hur bra det blev, men det såg otroligt roligt ut när man såg det "IRL" så att säga. Han cyklade sedan hem och bangade matten för att han var tvungen att duscha. Värt att nämna är att denna killen är helt galen i övrigt och kan göra i princip vad som helst. Edit : Föresten, summan är inte hemlig. 700 kr fick han sammanlagt! Vi var 7 pers som mutade honom med en hundring var. Youtube? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Ingen skola tills på tisdag, då vi har två lektioner till lunch sedan bär det av hem igen. Härligt. Fyfan, hur kan ni ha så slappt? Imorgon börjar jag 08.05, och kliver därmed upp runt 06.30. Skjut mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 (redigerad) Ingen skola tills på tisdag, då vi har två lektioner till lunch sedan bär det av hem igen. Härligt. En lektion för mig. Fyfan, hur kan ni ha så slappt? Måndags-lektionen flyttad till onsdag. Hemstudier på Tisdag. Redigerad 14 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 En lektion för mig. Men du är fortfarande tvungen att vara där lika länge som mig. pwn'd n00b. För att besvara Eudoros fråga på mitt sätt, vi i Interaktiv Media 2 har en talang att kunna skära om våra scheman. Allt handlar om att ha lärarscheman och vårt schema, sedan ändra och mixtra så vi får det som vi vill ha det. Annars gnäller vi bara tills vi får som vi vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Vad är eran längsta respektive kortaste lektion? Längsta: 1 h 30 min - NO Kortaste: 40 min - Matematik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Längsta: 1 h 30 min - NO Kortaste: 40 min - Matematik Längsta: 2 h 40 min Kemi. Kortaste: 50 min Svenska, Matte och Engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Längsta: 2 timmar - Bild/HK. (HT resp. VT) Kortaste: 40 minuter - NO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Längsta: 3 timmar och 30 minuter, persondatorer. Kortaste: 50 minuter, engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Längsta: Samhälle A/Ljudmedia A 2 timmar och 35 minuter. Kortaste: Idrott A 1 timme och 20 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Längsta: Tyska, 1 timma och 15 minuter. Kortaste: Naturkunskap A, 50 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Längsta: Projekt, 3h eller HKK, 2h 40m Kortaste: 25-30m, Tyska/B-språk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Längsta: 1h och 20 minuter SO Kortaste: 35 min matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Haha, måndagar med Pertti är speciella. Efter att uttryckt mig att jag var besviken att han inte hade rättat proven idag så gav han tillbaka. Han skulle ge ut läxförhören och läste "Lisa Elwe" på första. Ingen fattade och jag sa att det var min. Han svarade att det var förbjudet att stjäla någons identidet och att det här går till rektorn. Jag blev helt stum för jag hade tydligt skrivit mitt namn i högra hörnet. Alla skrattade, så jag gick fram till hans bord och pekade på mitt namn som sågs tydligt och han svarade med att jag skrev dåligt. Jag förstog senare att det måste ha varit ett skämt. Sedan följde samhällskunskap där vi hade prov. Om jag inte får MVG på det så vet jag inte vad. De två sista frågorna var MVG-betecknade och jag frågade massa om dom gjorde de sista frågorna. Typ 80 % svarade att dom inte orkade. Vad går dom i skolan för tänker man? Hur som helst skrev jag 5 A4-papper. Sen matte och sen blev geografin inställd. Jag och Petter bestämde oss att sätta oss vid Annis och Sara och bara sitta och chilla så det blev så. Sen klassråd och sist svenskan där jag till slut fick världens tråkigaste novell läst. Sen var det slut Just ja, vi kopierade våra ansikten typ hundra gånger i kopiatorn. Haha, vi visade Ingela (Svenskaläraren) sen och hon skrattade ihjäl sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Typ 80 % svarade att dom inte orkade. Vad går dom i skolan för tänker man? Det är väl bara folk som inte kan svaren som säger så? Själv började jag 10.00 idag, rätt skönt men är ändå helt slut nu. Vi fick nya grupper i skolan. Min gruppen består först av en kille som är 18 år (vi går i 1:an, jag vet inte varför han är där) som jag tror är lite mer seriös när det gäller skolan. (hoppas jag iaf) Den andra killen är en riktigt WoW-nörd med för mycket energi. Jag tror jag kommer vara dubbelt så trött när jag kommer hem än innan pga. honom, och den sista killen vet jag ingenting om eftersom han aldrig pratar.. Aja, jag hoppas vi får våra saker gjort som vi ska göra iaf. Matteprov på fredag också. Redigerad 15 oktober, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Alla mina lektioner är 3 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Längsta lektion: 2h 30min matte Kortaste lektion: 45min Spanska Fan va tråkigt idag.. visste inga svar på NO-provet(biologi) chansa igenom allt. men vet någon hur man håller sig vaken när man läser om biologi?? Redigerad 16 oktober, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Längsta Lektion? Har typ 60 minuter matte som längsta Borde nog inte säga mer. Fick tillbaka våra engelska prov idag också, vart nöjd 110/120 (:!!! och 16/16 på läsförståelse= Nästan MVG i Engelska Redigerad 16 oktober, 2007 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Helt otroligt värdelös dag. Egentligen har vi hemstudier på tisdagar, förutom idag. På samhälls-lektionen skulle ett kommunalråd besöka skolan och föreläsa. Hon skulle vara där 08.30, vilket betyder att jag måste ta bussen som går 07.15. Föreläsnigen höll på till ~10.00, och nästa buss går 12.20. En hel förmiddag bortkastad. Kom hem 14.00 om någon är intresserad. Mordos, du håller tyst. (:!!! Redigerad 16 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts