Jazz Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Hade matteprov igår som kändes sådär, fick tillbaka redan idag och jag fick MVG! Blir nog slutbetyget också i MaB, ska inte ha några fler prov tydligen. ... nationella? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Gjorde matte C prov idag, det var nog på håret att jag klarade det.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Sex labbar, tre tentor, två delprov, ett projektarbete och två omtentor. Fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Sex labbar, tre tentor, två delprov, ett projektarbete och två omtentor. Fy fan. Ojdå! När ska det vara klart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Hade matteprov igår som kändes sådär, fick tillbaka redan idag och jag fick MVG! Blir nog slutbetyget också i MaB, ska inte ha några fler prov tydligen. Innan sommaren har jag kvar: Kemiprov, organisk kemi Eng. nationella "reading and listening" Tyskatal om valfritt ämne Bokrapport/analys i svenska; 1984 Historiarapport om valfritt ämne (ryska revolutionen 1905) Skriva en saga, slutmoment i SvA Laborationsrapport, fysik Argumenterande uppsats på engelska om klimathotet Det är en del ändå. Tycker alla prov varit skitlätta, även om det inte kännts som det, MVG på alla Ni ligger ett prov före eller? Då borde ni snart vara klar emd MaB ... nationella? Nej Har kvar följade: Resension på en sagofilm, skrivs klart imorgon på lektionen. Ekologi i NK, förhoppningsvis gör jag klart arbetet redovisar nästa vecka. Matteprov, antagligen enkelt Teknikprov, Mycket enkelt Eng. nationella "reading and listening" Fysikprov? Borde vara ett innan sommarlovet. Antagligen något mer engelskaarbete och svenskaarbete:( Allting kommer väl gå hyffsat lätt, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 (redigerad) Nej Menade förstås om de hade nationella kvar, lite otydligt... ... själv har jag också prov i MaB, olika funktionssystem. Läser ni i Matte 3000? Reason for edit: Fail Redigerad 29 april, 2009 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Fick ett IG idag och kommer säkert få gå om ett år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 ... nationella? Nej, vi ska tydligen inte ha det. Enbart i MaA + sista obligatoriska kursen för programmet (MaD d.v.s). Läser ni i Matte 3000? Yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Hmm.. Jag har kvar. Matte E - slutprov. Fysik B - slutprov. Matte H-tenta. Matte H - omtenta. Projektrapport. I princip klara, finslip bara. Projektarbetet. Behöver knappt skriva någon för vår lärare. Skriva en två sidor lång rapport om vad vi gjort på operativsystemlektionerna. Lämna in frågorna vi svarat på i datorkommunikationskursen. Inte alls mycket då de fyra sista går att göra på en kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 3 års kurser värt av arbete kvar. Jaaaaaaaaaaaaa, skola är kul och lärorikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 fuckhell, dag med arbetslaget på en fritidsanläggning idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 1,2 på högskoleprovet. Jag är varken nöjd eller missnöjd, faktiskt. Har hela tiden sett den här som en testomgång. Nästa gång ska jag plugga lite innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 1,2 på högskoleprovet. Jag är varken nöjd eller missnöjd, faktiskt. Har hela tiden sett den här som en testomgång. Nästa gång ska jag plugga lite innan. Grattis! Det är ju ett riktigt bra resultat Själv säkrade jag förhoppningsvis mitt betyg i Samhällskunskap B genom Enbomaffären. Lite urklipp följer. Fick även vara med i skoltidningen och kommentera kulturkrockar (kunde dock inte få en bra bild på hela texten). Bilden blev förjävlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Hm. Lär få MVG i Svenska B, Engelska C, APU, Design- och Produktutveckling C, Religion A och förhoppningsvis projektarbetet. Fast jag kommer faila Idrott och Hälsa A och Matte B. Kefft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Mog1 att vår lärare i Historia A ger oss 7 sidor arbete som i princip skulle kunna vara ett projektarbete, plus en hemtenta på 4 sidor om hela andra världskriget i jämförelse med första världskriget (och omständigheter idag som kan tala emot/för ett världskrig). Ett område som vi inte ens har börjat med, när det också är 3 veckor kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 För ett år sedan var muntliga framföranden inför större grupp bland det värsta jag visste. NP - Svenska B, muntliga Delen resulterade i ett starkt MVG+. "Jag brukar dela upp det i en plus-del med positiv respons, alltså sådant eleven i fråga klarat av bra *läser upp 7-8 mål som jag uppnåt och hur*, men på minus sidan där jag alltid brukar ge tips på vad man kan förbättra till nästa gång kom jag inte på någonting". Skrivningen gick inte lika bra, men var ändå en förbättring från tidigare. Det kändes som en stark bekräftelse på hur jag har utvecklats som person, häftigt att få det på papper. Gör jag alla mina restarbeten i tid kommer jag nog få VG, ett ganska starkt sådant. Man brukar säga att VG+ inte räknas efteråt. Men det skulle det nog göra för mig, jag har rykt upp mig ifrån att få raka G, jag gjorde vad som krävdes och inte mer till att få VG/MVG. Scrawr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Jag har el-uppgifter att göra samt plugga till svenskaprov... men, fy tusan vad omotiverad jag är för tillfället. Ska vi skita i det här istället? Käka bragokex och glida runt på FB istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Jävla fittmånad. Jag kan direkt nu säga att ni inte kommer få se mig på sajten allt för mycket, det lär bli plugg varje dag tills jag somnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Mog1 att vår lärare i Historia A ger oss 7 sidor arbete som i princip skulle kunna vara ett projektarbete, plus en hemtenta på 4 sidor om hela andra världskriget i jämförelse med första världskriget (och omständigheter idag som kan tala emot/för ett världskrig). Ett område som vi inte ens har börjat med, när det också är 3 veckor kvar. Whoa! Lycka till! Hur gick högskoleprovet förresten? För ett år sedan var muntliga framföranden inför större grupp bland det värsta jag visste. NP - Svenska B, muntliga Delen resulterade i ett starkt MVG+. "Jag brukar dela upp det i en plus-del med positiv respons, alltså sådant eleven i fråga klarat av bra *läser upp 7-8 mål som jag uppnåt och hur*, men på minus sidan där jag alltid brukar ge tips på vad man kan förbättra till nästa gång kom jag inte på någonting". Skrivningen gick inte lika bra, men var ändå en förbättring från tidigare. Det kändes som en stark bekräftelse på hur jag har utvecklats som person, häftigt att få det på papper. Gör jag alla mina restarbeten i tid kommer jag nog få VG, ett ganska starkt sådant. Man brukar säga att VG+ inte räknas efteråt. Men det skulle det nog göra för mig, jag har rykt upp mig ifrån att få raka G, jag gjorde vad som krävdes och inte mer till att få VG/MVG. Scrawr! Grymt mannen! Jävla fittmånad. Jag kan direkt nu säga att ni inte kommer få se mig på sajten allt för mycket, det lär bli plugg varje dag tills jag somnar.Typ, halv-seconded. Ska försöka dra en Umberto och hålla mig borta så mycket som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Hur löser jag följande ekvation? Med additionsmetoden eller subsititionsmetoden? x²+6x-40=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts