KvaddadPadda Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Bra slut på veckan. Igår hade vi kemiprov. Gick väldigt bra, tydligen MVG-kvalité enligt läraren. Idag gjorde jag och kobbe A-delen av ett matteprov. (våra prov är uppdelade på en A- och en B-del). Både jag och han kirrade full pott. På svenskan hade vår klass fått våra filmrecensioner betygsatta, jag fick MVG där med. Nästa vecka har vi prao. Ska praoa på Coop Forum, i brist på annat. Efter praoveckan har vi en jobbig mellanvecka. SO-prov om WWI, B-delen av matteprovet, praoredovisning ska göras, och engelskaarbete. Sen är det lov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Ah. Jag kan skriva min vecka. Måndag minns jag inte. Tog det nog rätt lugnt. Tisdag pluggade jag hela dagen. Uppsats om Antikens Rom och Grekland. Skrev 3 sidor. Jag gjorde en svenskaintervju också, som tog någon timme. Onsdag skrev jag ett reportage utifrån intervjun. Torsdag skrev jag 3 sidor till på uppsatsen. Lämnade in idag. Jag är trött och ikväll är det fest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 (redigerad) Bra slut på veckan. Kan inte annat än hålla med. Gick bakom en lärare som satt och pratade med andra lärare. En stringtrosa var vääääl synlig. Och läraren är grymt snygg. <3 Redigerad 12 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Gick bakom en lärare som satt och pratade med andra lärare. En stringtrosa var vääääl synlig. Snälla, mitt skrev frågar om det var Eva. Generellt var det väl en okej dag. Jag ogillar läraren Räven finner väldigt sexuellt upphetsande. Hon är så.. Uppe på mig och vill prata hela jävla tiden. Fan, lämna mig ifred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Snälla, mitt skrev frågar om det var Eva. Generellt var det väl en okej dag. Jag ogillar läraren Räven finner väldigt sexuellt upphetsande. Hon är så.. Uppe på mig och vill prata hela jävla tiden. Fan, lämna mig ifred. Skicka henne till mig. Och nej, det var inte Eva. Men det vet du ju redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Idag var en skoldag med ett plus och ett minus. + När vi infann oss på lunch i matsalen (Det var grönsakssoppa) så övertalade vi en kille i klassen för en ganska angenäm summa pengar att gå upp på ett bord, skrika "JAG ÄLSKAR SOPPA" och sedan hälla soppan över sig själv. Efter många om och men genomförde han det, och oj vilken tystnad som bröt ut i matsalen under dom 3 sekundrarna han pratade, varpå alla började applådera när han stog där med soppa droppandes från hela kroppen. Riktigt festligt. - Jag fick IG på det andra kapitlets matteprov i Matte B. Det får bli stödmatte härdanefter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Idag var en skoldag med ett plus och ett minus. + När vi infann oss på lunch i matsalen (Det var grönsakssoppa) så övertalade vi en kille i klassen för en ganska angenäm summa pengar att gå upp på ett bord, skrika "JAG ÄLSKAR SOPPA" och sedan hälla soppan över sig själv. Efter många om och men genomförde han det, och oj vilken tystnad som bröt ut i matsalen under dom 3 sekundrarna han pratade, varpå alla började applådera när han stog där med soppa droppandes från hela kroppen. Riktigt festligt. - Jag fick IG på det andra kapitlets matteprov i Matte B. Det får bli stödmatte härdanefter. Hahahaha, alltså jag skulle kunna varit med på att stå på bordet att skrika, men att hälla soppa över sig själv ?!? Skicka ett PM med hur mycket han fick för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Haha, påminner om när vi fick en kompis att gå upp på scenen och skrika "Jag vill ta Marcus i rumpan" och att sen jucka fem gånger och säga "Uh uh uh".. Rektorn ringde hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Idag var en skoldag med ett plus och ett minus. + När vi infann oss på lunch i matsalen (Det var grönsakssoppa) så övertalade vi en kille i klassen för en ganska angenäm summa pengar att gå upp på ett bord, skrika "JAG ÄLSKAR SOPPA" och sedan hälla soppan över sig själv. Efter många om och men genomförde han det, och oj vilken tystnad som bröt ut i matsalen under dom 3 sekundrarna han pratade, varpå alla började applådera när han stog där med soppa droppandes från hela kroppen. Riktigt festligt. HAHAHAHAHAHAHA! Det där är min sorts humor det! Ni råkade möjligtvis inte filma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 (redigerad) HAHAHAHAHAHAHA! Det där är min sorts humor det! Ni råkade möjligtvis inte filma? Haha, jodå det gjorde vi! Vi satt visserligen ganska långt ifrån så jag vet inte hur bra det blev, men det såg otroligt roligt ut när man såg det "IRL" så att säga. Han cyklade sedan hem och bangade matten för att han var tvungen att duscha. Värt att nämna är att denna killen är helt galen i övrigt och kan göra i princip vad som helst. Edit : Föresten, summan är inte hemlig. 700 kr fick han sammanlagt! Vi var 7 pers som mutade honom med en hundring var. Redigerad 13 oktober, 2007 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Haha, jodå det gjorde vi! Vi satt visserligen ganska långt ifrån så jag vet inte hur bra det blev, men det såg otroligt roligt ut när man såg det "IRL" så att säga. Han cyklade sedan hem och bangade matten för att han var tvungen att duscha. Värt att nämna är att denna killen är helt galen i övrigt och kan göra i princip vad som helst. Edit : Föresten, summan är inte hemlig. 700 kr fick han sammanlagt! Vi var 7 pers som mutade honom med en hundring var. Wow, 700 är ju lätt värt det, såvida man inte har nån tröja som man gillar skitbra på sig eller så. Min kompis fick bara 300 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Haha, jodå det gjorde vi! Vi satt visserligen ganska långt ifrån så jag vet inte hur bra det blev, men det såg otroligt roligt ut när man såg det "IRL" så att säga. Han cyklade sedan hem och bangade matten för att han var tvungen att duscha. Värt att nämna är att denna killen är helt galen i övrigt och kan göra i princip vad som helst. Edit : Föresten, summan är inte hemlig. 700 kr fick han sammanlagt! Vi var 7 pers som mutade honom med en hundring var. Me skulle också gjort det för 700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Usch vill inte gå till skolan imorrn.. Hur många normala högstadie elever har dans varje jävla måndag i 2 år?? Vi måste det för det står i elevmålen säger våran puckade gympalärare, men i 2år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Usch vill inte gå till skolan imorrn.. Hur många normala högstadie elever har dans varje jävla måndag i 2 år?? Vi måste det för det står i elevmålen säger våran puckade gympalärare, men i 2år? På högstadiet hade vi inte mer än 2-3 danslektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Nästa vecka har vi prao. Ska praoa på ett förfåd på LKAB. Vi blir fem stycken på samma ställe, kommer inte att vara tråkigt . Sedan måste man skriva ett arbete om det också, Har redan börjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Usch vill inte gå till skolan imorrn.. Hur många normala högstadie elever har dans varje jävla måndag i 2 år?? Vi måste det för det står i elevmålen säger våran puckade gympalärare, men i 2år? Du måste har förväxlat det till 2 lektioner, inte 2 år, eller så skojjade eran lärare för att skrämma er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Usch vill inte gå till skolan imorrn.. Hur många normala högstadie elever har dans varje jävla måndag i 2 år?? Vi måste det för det står i elevmålen säger våran puckade gympalärare, men i 2år? Vi hade säkert runt 10-15 danslektioner per år i högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Du måste har förväxlat det till 2 lektioner, inte 2 år, eller så skojjade eran lärare för att skrämma er. Nej allvarligt vi har haft det hela förra året och vi ska ha hela detta året.. Dom har till och med hyrt in en danslärare, nån snubbe som springer runt i tofflor och mjukisbyxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Sitter och skriver på hemtentan, sista dagen innan inlämning idag. Har ett par frågor kvar. jobbigt jobbigt. Fråga 8 – Behovs- och Kravanalyser, 5 poäng Du äger en bilfirma som säljer begagnade bilar lokalt på en den ort där du bor. Som komplement till detta vill du nu starta en webbshop. Hur skulle du gå tillväga för att ta fram en behovs- och kravanalys för detta ändamål? Vilka metoder skulle du använda och hur skulle du använda dessa? Tänk på att väl motivera dina val och göra jämförelser mellan olika tekniker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Nej allvarligt vi har haft det hela förra året och vi ska ha hela detta året.. Dom har till och med hyrt in en danslärare, nån snubbe som springer runt i tofflor och mjukisbyxor Men det e la najs? Då kommer du bli kung på dansgolvet om ett år, och kan ragga upp vilken kvinna som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts