Troxie Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Hiho, nu ska jag till skolan för första gången på väldigt länge. HAJRÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Gud vad irriterad jag är. Igår var en av mina lärare sjuk så lektionerna var inställda. Så jag och några kompisar åkte hem. Men sen fick man reda på att några andra i klassen hade vart kvar och haft måleri och att vi fick frånvaro från dom lektionerna som var inställda. Tycker det är väldigt skumt att det kan vara så. Kan verkligen skolan göra så? Vi skulle gentligen ha matte och datorkunskap. Har ni fått instruktioner om att lektionerna var inställda... Så ja, då var dom inställda. Dom har väl egentligen inte rätt att sätta frånvaro på er, eftersom ni fick instruktioner om att det var day off! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Ska fara till skolan om trekvart ungefär, ska skriva en utredande uppsats i aulan 12.00. Alla ettor gör det samma dag, känns rätt seriöst och är inte överdrivet förberedd. Har skadat nacken så är egentligen sjukanmäld, skönt med sovmorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 2. Hur många universitet och högskolor finns det i Sverige (enligt SCB's senaste statistik 2004/2005)? 1. 61 X. 42 2. 35 Från en tävling för oss med Mecenatkort. Jag kan verkligen inte hitta statistiken, gillar inte alls SCBs hemsida. Någon som har lust att försöka hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Från en tävling för oss med Mecenatkort. Jag kan verkligen inte hitta statistiken, gillar inte alls SCBs hemsida. Någon som har lust att försöka hjälpa mig? http://www.hsv.se/densvenskahogskolan/hogs...c800062390.html Uppdaterat för några månader sedan, om någon skola nyligen har stängt så är ju svaret där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 http://www.hsv.se/densvenskahogskolan/hogs...c800062390.html Uppdaterat för några månader sedan, om någon skola nyligen har stängt så är ju svaret där. Tack, jag kollade på lite andra sidor med. Jag hittar inget exakt svar, men det borde vara 42. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Tack, jag kollade på lite andra sidor med. Jag hittar inget exakt svar, men det borde vara 42. Tänkte mest på att det finns 36 nämnda på hemsidan, är det inte rimligare att en har stängt istället för att sex har öppnat? Men det är ju lite konstigt att den senaste datan från SCB ska vara från 2004/2005... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Är ledig på torsdag och fredag denna veckan. Får vara ledig på sin födelsedag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Är ledig på torsdag och fredag denna veckan. Får vara ledig på sin födelsedag ! Det har jag med varit en gång. Jag satt och skrev ett inlämningsarbete om Hinduismen hela dagen. Men min syster, som också var ledig, bakade pannkakor åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 bakade pannkakor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 (redigerad) Har haft feber sedan i måndags. Det börjar gå över nu. Har bara imorn kvar, sedan är det fredag och då är jag ledig oavsett om jag är sjuk eller inte. Sedan är det sportlov. Och Kebab, fel tråd? Den var rolig iaf. Redigerad 18 februari, 2009 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Och Kebab, fel tråd? Den var rolig iaf. Det är nog din hjärna som är i fel tråd för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 (redigerad) Det är nog din hjärna som är i fel tråd för tillfället. Jag kanske var lite otydlig i det jag skrev först. Jag menade att jag hade en skoldag kvar, och att jag inte har skola på fredag... Och jag förstod inte vad katten i Kebabs post syftade på, så jag antog att han tänkte posta den i Katttråden.. (?) Men ja, min hjärna har varit "i fel tråd" sedan i måndags. Redigerad 18 februari, 2009 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 (redigerad) Det är nog din hjärna som är i fel tråd för tillfället. Varför har du börjat blivit så otrevlig? edit: Menar naturligtvis inte endast i denna tråd, utan i flera andra trådar as well. Redigerad 18 februari, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Äh, det var bara mitt sätt att försöka skämta bort ett slarvfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Heja nattskrivning när man börjar 08.00! Sömn är inte så viktigt i dessa lägen. Kan bara skriva insiktsfulla texter på natten, och har speciellt svårt att komma igång just nu då jag fortfarande är nere i deppträsket. JOBBA-JOBBA-JOBBA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Heja nattskrivning när man börjar 08.00! Sömn är inte så viktigt i dessa lägen. Kan bara skriva insiktsfulla texter på natten, och har speciellt svårt att komma igång just nu då jag fortfarande är nere i deppträsket. JOBBA-JOBBA-JOBBA! Vad ska skrivas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Varför har du börjat blivit så otrevlig? Det har jag också undrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts