Mordos Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Jahopp. Så här ser mitt schema ut i några veckor framöver. Känns ju värt. (De gröna lektionerna ska jag vara på skolan, resten får jag jobba hemma med.) Notera även de norrländska klassrumsnamnen. "Blåhammaren" (Ett fjäll.) "Rödfjället". hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 "Yay, lov" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) Tack och lov för helg nu. Nästa vecka blir det ingen matte, och vår klass är lediga på fredag p.g.a. att vi haft så mycket matte utanför schemat. Fredagslektionerna sprids ut på mattelektionerna de andra dagarna och det blir ändå ledig tid över. Edit: och sedan är det lov! Redigerad 13 februari, 2009 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Notera även de norrländska klassrumsnamnen. "Blåhammaren" (Ett fjäll.) "Rödfjället". hihi. Oja, vi har så grymt fina klassrumsnamn. \o/ Och vart fan håller du hus? Vi börjar bli oroliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Idag var det Nationellt prov i matte A, Det gick verkligen över förväntningarna, har i regel MVG men det är alltid något som strular. Det var det visserligen idag också, lyckades tänka helt fel på den sista uppgiften . Men annars har jag nog goda chanser att få MVG, VG är nog ett måste, har då skrivit på alla uppgifter och tror jag har rätt på de. A-delen kirrade jag på ca 30 minuter fortare än man skulle, trots att jag kollade igenom den flera gånger. var ändå en ganska enkel A-del B-delen gjorde jag på ca 20 min fortare än man skulle, och då gjorde jag alla uppgifterna 2 gånger . Var lite klurigare men inget som var speciellt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 SPORTLOOOV, WAHOAHOAHOHOOOOOOOOOO. Jag lanar atm. Sjukt bra inledning på ett förhoppningsvis skönt lov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 SPORTLOOOV, WAHOAHOAHOHOOOOOOOOOO. Jag lanar atm. Sjukt bra inledning på ett förhoppningsvis skönt lov! Min sista sovmorgon imorgon . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Skoljäveln drar igång på måndag. Fuuuuuuuuuuuuuck. Lovet gick lika fort som det kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Sportlov vecka 9.. Vad är det nu? 7? Varför har ni det så tidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 (redigerad) Sportlov vecka 9.. Vad är det nu? 7? Varför har ni det så tidigt? 7 är det nu ja, och mitt lov slutar snart : < Redigerad 14 februari, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 7 är det nu ja, och mitt lov slutar snart : < HEHEHEHE :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 HEHEHEHE Käften Bögleif. Vissa har det bra, själv får man längta till sina tredagarshelger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Käften Bögleif. Vissa har det bra, själv får man längta till sina tredagarshelger. Ja, du har ju bara gått ut skolan, haft dina lov. Och har nu ett välbetalt jobb =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Vi har lov v10, någon som har det senare än oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Åh! Efter all skolångest känns det lite bättre nu. Jag har officiellt blivit tilldelad huvudrollen i en pjäs som Sc A ska sätta upp. Jag ska spela en som heter Marcus och hela pjäsen handlar om skolskjutningar. Sedan tror jag eller är rätt säker på att jag även fick ett MVG på min andra monolog som jag spelade upp. I Historia B har jag endast fått MVG förutom ett läxförhör som blev VG+. I Retorik A så fick jag MVG- på mitt första tal som handlade om estoniakatastrofen. Det går även bättre i franska steg 4 och känns mycket mer intressant än steg 3 trots att vi har en lärare som verkligen är sämst. Kommer ni ihåg min arton sidor (var tvungen att korta ner den till femton sidor) långa rapport om invandrarkriminalitet? Den fick jag MVG på och lärarens kommentar bådar verkligen gott för fortsättningen. Han skrev något i stil med: Som jag skrev i början är detta en mycket bra och intressant text.... .... fortsätt så här! Känns som jag måste nämna att detta inte är en post för att skryta om mina betyg, utan för att skriva av mig lite vad som händer samt uppdatera er <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Åh! Efter all skolångest känns det lite bättre nu. Jag har officiellt blivit tilldelad huvudrollen i en pjäs som Sc A ska sätta upp. Jag ska spela en som heter Marcus och hela pjäsen handlar om skolskjutningar. Sedan tror jag eller är rätt säker på att jag även fick ett MVG på min andra monolog som jag spelade upp. I Historia B har jag endast fått MVG förutom ett läxförhör som blev VG+. I Retorik A så fick jag MVG- på mitt första tal som handlade om estoniakatastrofen. Det går även bättre i franska steg 4 och känns mycket mer intressant än steg 3 trots att vi har en lärare som verkligen är sämst. Kommer ni ihåg min arton sidor (var tvungen att korta ner den till femton sidor) långa rapport om invandrarkriminalitet? Den fick jag MVG på och lärarens kommentar bådar verkligen gott för fortsättningen. Han skrev något i stil med: Som jag skrev i början är detta en mycket bra och intressant text.... .... fortsätt så här! Känns som jag måste nämna att detta inte är en post för att skryta om mina betyg, utan för att skriva av mig lite vad som händer samt uppdatera er <: Du skrev att du kunde visa invandrarrapporten efter du fått betyg på den, så bring it on! Vill gärna läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Vi har lov v10, någon som har det senare än oss? # Vecka 10: Västerbotten, Norrbotten, norra Hälsingland, Västernorrlands län, Jämtlands län, Idre # Vecka 11: Jokkmokk Enligt wikipedia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 (redigerad) # Vecka 10: Västerbotten, Norrbotten, norra Hälsingland, Västernorrlands län, Jämtlands län, Idre # Vecka 11: Jokkmokk Enligt wikipedia. Och wikipedia ska man lita på Själv har jag lov v.9 EDIT: För att citera Alle.... Z0MFG NY FUCKING SIDA!111eett Lol BAJS Redigerad 16 februari, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Gud vad irriterad jag är. Igår var en av mina lärare sjuk så lektionerna var inställda. Så jag och några kompisar åkte hem. Men sen fick man reda på att några andra i klassen hade vart kvar och haft måleri och att vi fick frånvaro från dom lektionerna som var inställda. Tycker det är väldigt skumt att det kan vara så. Kan verkligen skolan göra så? Vi skulle gentligen ha matte och datorkunskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Gud vad irriterad jag är. Igår var en av mina lärare sjuk så lektionerna var inställda. Så jag och några kompisar åkte hem. Men sen fick man reda på att några andra i klassen hade vart kvar och haft måleri och att vi fick frånvaro från dom lektionerna som var inställda. Tycker det är väldigt skumt att det kan vara så. Kan verkligen skolan göra så? Vi skulle gentligen ha matte och datorkunskap. Ni kan ju klaga och säkert få det borträknat, men varför? Lite frånvaro gör ingenting, så länge du inte ligger väldigt risigt till på den fronten redan, förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts