Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

:naughty: Idag var det klasskamp mot 9 andra klasser där två av dem var NV08 varv en är kvaddadpaddas klass. Förhoppningsvis och med 70% säkerhet vann vi mot dem! Wohoa, gick väl annars sådär! Vi vann i alla fall 2/8 grenar men det kan ha varit fler. Vi ägde på mini-bowling och dragkamp.

Detta var dock ganska tråkigt när alla klasser var på olika ställen och gjorde sin gren för sig. Hade varit mycket roligare om det var klass mot klass!

men bläää, sitter med en engelska bokresension kvar och den tär på mig så jag måste nog göra klart den nu någon dag eller i helg. Den behöver egentligen inte vara inne föränn v.5

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jäkla mycket i skolan nu att jag inte pallar att plugga. Har haft ångest som fan den senaste veckan.

Been there.

-------

Idag är jag mycket lättad. Jag arbetar med en ganska omfattande studie om politisk valreklam som egentligen skulle ha skickats in senast på nyårsafton men jag var till min handledare idag och hon gav mig ytterligare en månad tid (dvs hela januari, wee!) att skriva fanskapet eftersom jag arbetat bra under hösten och gjort mig förtjänt av ledighet, she said.

Rejoice!

Bara en tenta kvar nu.

----

[skryt]

Skrev btw en essä om bristerna i FN:s säkerhetsråds nuvarande organisationsstruktur och hur den begränsar organisationens möjligheter att agera i internationella frågor:

th_unscuppsats_1070847_0.jpg

Déjà vu... :naughty:

[/skryt]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, shit vad mycket tid vi har spenderat på våran film för kulturhistorian. Idag "började" vi 09.00 och vi arbetade med filmen fram till 17.00. Vi har fortfarande 2 scener kvar att göra (den ena är den beryktade "Epic Battle Scene"). Det ska vi försöka hinna klart imorgon, sen måste vi klippa och redigera så uti helvete. INNAN klockan 16.00 imorgon bitti ska den vara klar att visas på fredag. Känner stressen! Men vi har haft sjukt kul under dessa stressiga veckor vi har jobbat med filmen, och vem vet..kanske postar jag den här på GTAsajten då den är klar :naughty:...förbered er på blod och pokémons :naughty:

Fucking klar! Efter 8 timmars filmande och redigerande är vi äntligen klar!

Imorgon ska den visas på Nordanåteatern kl. 09.30, vi ska tydligen vara formellt klädda. Fuck. Aja, efter det får jag också jullov :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Been there.

-------

Idag är jag mycket lättad. Jag arbetar med en ganska omfattande studie om politisk valreklam som egentligen skulle ha skickats in senast på nyårsafton men jag var till min handledare idag och hon gav mig ytterligare en månad tid (dvs hela januari, wee!) att skriva fanskapet eftersom jag arbetat bra under hösten och gjort mig förtjänt av ledighet, she said.

Rejoice!

Bara en tenta kvar nu.

----

[skryt]

Skrev btw en essä om bristerna i FN:s säkerhetsråds nuvarande organisationsstruktur och hur den begränsar organisationens möjligheter att agera i internationella frågor:

Déjà vu... :lol:

[/skryt]

Imponerande, it is.

Det var avslutning idag. Efter avslutningen fick vi fika i form av sockerkaka och julmust på klassiskt svenskt tradionellt vis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...
Vi ska få ett ex var av filmen imorgon och det kan mycket väl hända att den dyker upp på YT :mf_doof:

Upp med den nu då!

kuuuukar... EL är skrot.. bara skrot. astråkigt. JAG VILL INTE......!!!"7=!"/#(!)/&"# :(:D

Edit: Gick hem tidigt idag. Imorgon så.. kanske..

Äsch, det blir roligare sen! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snacka om att man riktigt jävla trött efter gårdagen, det första jag gjorde när jag kom hem var att sova i en kvart, sedan käkade jag middag och sov en timme. Därefter åkte jag på träning och när jag kom hem igen dog jag. Sov 8½ timmar, vilket jag inte gjort på flera, flera veckor, inte ens på lovet sov jag så mycket.

Kan ha varit anledningen till den enorma huvudvärk jag hade hela dagen idag..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag har jag min första filosofilektion, jag är grymt taggad >_<

Förmodligen en av de mest givande kurser jag läste i gymnasiet (FiA, alltså) - ha det så kul!

Fuck, vi ska tydligen inte börja med det förrens nästa vecka >_<. Nu sitter jag istället på religionskunskapen och har ingen aning om vad vi ska göra, läraren är borta :(

F.ö. var det också en av de mest givande kurser jag läste, heh

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor