Lajnux Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Usch, har prov på renässansen i morgon och jag känner mig verkligen oförberädd. Det här kommer inte gå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Någon mer än jag som gjorde Matte C-provet idag? Ajuste' fan! Jag gjorde ett Matte C prov för en vecka sedan eller två. Dock inte samma som du tror jag. 23/30 då 20 poäng var godkänt. Det känns så bra att man t.o.m. har ett par poäng marginal på ett prov där väldigt många failar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Då var det äntligen helg, ser ut att bli skoterkörning! Detta är då min lisa på vad jag har kvar att göra innan jul, eller ju två av sakerna behöver inte vara inne innan man jag tänker då minsann göra klart! Engelska bokresension (Ska verkligen satsa på att göra klart åtminståne innan jullovet! kanske ska försöka göra klart i helg men varför sitter jag då på gtasajten? ) Teknikarbete (vi ska skriva som att vi var en speciell vetenskapsman/uppfinnare. Detta kommer troligen gå fort som fan, ska typ vara 1 sida, lol) jakt och fiske (argument för att få jaga och fiska. Vi skulle skriva en sida, skrev 3/4 sida på 20-30 min, kommer antagligen bli mycket längre, ska slipa på den med) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Woho, satte ett starkt VG på senaste matteprovet, och med tanke på hur det gick på förra provet (hint: inte godkänt) så blev jag otroligt nöjd. Där ser man vad ~4 timmar plugg faktiskt kan göra! Borde lära mig att plugga mer till alla prov.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Borde lära mig att plugga mer till alla prov.. I second that, och även sluta skjuta upp saker. Det är jag expert på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Usch vad jag har blivit slarvig med skolarbetet. Inte likt mig. Har två saker som ska vara klar på onsdag och torsdag nästa vecka. Ena har jag inte börjat med och den andra är halvklar, men fortfarande mycket kvar att göra. Blä, gillar inte det här. Och projektarbetet.. jippie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Det bästa jag vet, inom skolan, är när man i till exempel en rapportskrivning valt ett ämne, kämpar,, börjar tvivla på sig själv och tänker att man valt någonting som är över ens nivå, att man är för dålig och att man borde "fegat" som de flesta andra i klassen och valt någonting enkelt så man kan göra det lätt för sig, men tänker att man i alla fall lärt sig någonting och sen till slut får man MVG på sin rapport ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 (redigerad) Tappat suget på skolan atm som fan, vilket hela min klass också verkar ha gjort. 27 stycken i klassen. Eller så skyller vi på lärarna. Matte B, prov någon vecka sedan. Läraren sänker gränsen för G med två poäng. Två stycken får godkänt. Andra programmerings provet idag, ingen fick ens närheten av godkänt förutom möjligtvis en person. Redigerad 8 december, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Tappat suget på skolan atm som fan, vilket hela min klass också verkar ha gjort. 27 stycken i klassen. Eller så skyller vi på lärarna. Matte B, prov någon vecka sedan. Läraren sänker gränsen för G med två poäng. Två stycken får godkänt. Andra programmerings provet idag, ingen fick ens närheten av godkänt förutom möjligtvis en person. Dude. Frågan är om man inte har rätt att skylla på lärarna efter sådana resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Dude. Frågan är om man inte har rätt att skylla på lärarna efter sådana resultat. Om i stort sett alla får IG så är ju något fel, iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Om i stort sett alla får IG så är ju något fel, iallafall. Ja, fedt skum klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Fick MVG på provet i persondator Nu har jag bara kvar: Matte A nationellt prov, test i CADen och en redovisning i Samhällskunskap A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 [...] Råplugga religion Ha skitsvårt religionsprov [...] Jag tror aldrig jag har varit så nöjd med ett VG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Nu har jag varit sjuk i hela två dagar och missat rejält många bygg-timmar Imorgon ska jag och en kompis saga redovisas, vilket kommer att bli ett helvete eftersom det jobb vi lovade att göra hemma inte gick att göra tack vare att ingen av oss kunde öppna .odt-filen eller göra om den till .txt eller .doc-format. Surt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Nu har jag varit sjuk i hela två dagar och missat rejält många bygg-timmar Imorgon ska jag och en kompis saga redovisas, vilket kommer att bli ett helvete eftersom det jobb vi lovade att göra hemma inte gick att göra tack vare att ingen av oss kunde öppna .odt-filen eller göra om den till .txt eller .doc-format. Surt! Vet inte om det är till någon hjälp nu, men Open Office öppnar .odt-filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 (redigerad) Vet inte om det är till någon hjälp nu, men Open Office öppnar .odt-filer. Oj, jag trodde jag hade googlat igenom hela nätverket efter en gratisverion av OpenOffice! Ser ut som om detta är en sådan, tack så mycket! Klart det var mycket till hjälp! Edit: Ah, nu hänger jag med! Jag hade sökt efter ett program vi använder på skolan som heter "StarOffice". Blandade visst ihop de båda.. Redigerad 9 december, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Oj, jag trodde jag hade googlat igenom hela nätverket efter en gratisverion av OpenOffice! Ser ut som om detta är en sådan, tack så mycket! Klart det var mycket till hjälp! Edit: Ah, nu hänger jag med! Jag hade sökt efter ett program vi använder på skolan som heter "StarOffice". Blandade visst ihop de båda.. Jepp, det är en gratisversion av StarOffice, ser typ likadant ut i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Om dryga timmen är det dags för MaD-prov... wish me luck! Kommer behöva det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Prov snart! Och jag vet inte ens vad vi har prov i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Usch... jag har "ingen kraft kvar" nu när det är så få dagar kvar till jullovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts