felshoe Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Det är så skönt men samtidigt lika tragiskt att vi bara är två stycken av 12 som har varit på matten den senaste månaden. Jag och Chang får ju hjälp med precis allting, men det är samtidigt lite skamligt att gå i samma klass som ett gäng personer som bara skiter fullständigt i matten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Jag hade one-on-one-matte idag, satan var mycket jag fick gjort! Kändes som att poletten plötsligt trillade ner. Nu ska jag satsa på att bli klar med C-kursen till jul och sedan vill jag inte se en mattebok igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Halleluja! Idag var sista organiserade skoldagen för i år! Wohoo! =SÖMN! Yay! [skryt] För övrigt går det bra atm: Nordisk politik, fördjupad: 5 Engelska: 5 Samhällsfilosofi: 4 (fan vad skönt, jag satt uppe en hel natt för att klara skiten) [/skryt] Skål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Halleluja! Idag var sista organiserade skoldagen för i år! Wohoo! =SÖMN! Yay! [skryt] För övrigt går det bra atm: Nordisk politik, fördjupad: 5 Engelska: 5 Samhällsfilosofi: 4 (fan vad skönt, jag satt uppe en hel natt för att klara skiten) [/skryt] Skål! Nu kan du väl ändå berätta lite om statsvetenskap för oss som är intresserade? Snälla, rara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Halleluja! Idag var sista organiserade skoldagen för i år! Wohoo! =SÖMN! Yay! [skryt] För övrigt går det bra atm: Nordisk politik, fördjupad: 5 Engelska: 5 Samhällsfilosofi: 4 (fan vad skönt, jag satt uppe en hel natt för att klara skiten) [/skryt] Skål! Härligt! Roligt att det går bra för dig! Nu kan du väl ändå berätta lite om statsvetenskap för oss som är intresserade? Snälla, rara! Haha, den meningen har man hört ett antal gånger nu! Kom igen Umberto, give the man some answers! ** Vi dissikerade grisar idag Jag pillar lite på hjärnan Dålig kvalitet, men ni ser helheten Redigerad 28 november, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Vi dissikerade grisar idag Uhh.. skulle svimma om jag vore där. Sånt där klarar jag verkligen inte av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Halleluja! Idag var sista organiserade skoldagen för i år! Wohoo! =SÖMN! Yay! [skryt] För övrigt går det bra atm: Nordisk politik, fördjupad: 5 Engelska: 5 Samhällsfilosofi: 4 (fan vad skönt, jag satt uppe en hel natt för att klara skiten) [/skryt] Skål! Snyggt! Åbo Akademi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Härligt! Roligt att det går bra för dig! Haha, den meningen har man hört ett antal gånger nu! Kom igen Umberto, give the man some answers! ** Vi dissikerade grisar idag Jag pillar lite på hjärnan Dålig kvalitet, men ni ser helheten Fan vad coolt. NEKRO! Hade varit grymt att lyssna på blackmetal i ipoden samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Satans jävla knull-knull (yeah, you heard me)! ! Nu får man igen för att man alltid är ute i sista stund med allt. Har nämligen chans genom skolan att söka till en enveckas studieresa i England, vilket vore fasligt skoj. Men skolans hemsida där alla instruktioner står angivna är nere! Det enda jag kan hoppas på nu är att sidan fungerar imorgon och att jag hinner plita ihop något innan klockan 18. För så länge jag har en poststämpel som säger 1 december så sitter jag säkert. Men fa-an vad surt det känns nu. Till på köpet så hade jag behövt morgondagen till att plugga judendom, kristendom och islam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Satans jävla knull-knull (yeah, you heard me)! ! Nu får man igen för att man alltid är ute i sista stund med allt. Har nämligen chans genom skolan att söka till en enveckas studieresa i England, vilket vore fasligt skoj. Men skolans hemsida där alla instruktioner står angivna är nere! Det enda jag kan hoppas på nu är att sidan fungerar imorgon och att jag hinner plita ihop något innan klockan 18. För så länge jag har en poststämpel som säger 1 december så sitter jag säkert. Men fa-an vad surt det känns nu. Till på köpet så hade jag behövt morgondagen till att plugga judendom, kristendom och islam. Åh, påminner mig om att vi har ett möte om en studieresa till USA på tre veckor imorgon. Ska lätt ansöka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (Pust)..en heldags kakling känns verkligen i huvudet och i benen, först och främst den där jävla hjälmen som klämmer och att stå på huk halva dagen gjorde det inte bättre. Men för övrigt är kakling rätt trevligt, jag gillar alla mönster man kan hitta på och resultatet blir oftast väldigt fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Bläh, skolan tar livet av mig. Det enda jag i stort sett gör är plugga dag in och ut, så viktiga är betygen för mig. Det är även anledningen varför jag varit frånvarande här på sajten, men om två veckor är helvetet över, jag längtar. Hoppas jag bara fixar proven nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Bläh, skolan tar livet av mig. Det enda jag i stort sett gör är plugga dag in och ut, så viktiga är betygen för mig. Det är även anledningen varför jag varit frånvarande här på sajten, men om två veckor är helvetet över, jag längtar. Hoppas jag bara fixar proven nu! Vad ska du göra efter Gymnasiet med så bra betyg som du verkar jobba efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Vad ska du göra efter Gymnasiet med så bra betyg som du verkar jobba efter? Jag ska försöka komma in på juristlinjen(juridik) på antingen Uppsala, Stockholm eller Örebro universitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Jävlar vad synd att jag tycker religion är så tråkigt. Bävar inför provet imorgon. Redigerad 1 december, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Jävlar vilken otroligt... inte smart klass jag går i. På torsdag har vi matteprov på ett kapitel om procent och alla är oroliga. PROCENT? Det fick du inte lära dig för ett tag sen, nejdå... nejdå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Jävlar vilken otroligt... inte smart klass jag går i. På torsdag har vi matteprov på ett kapitel om procent och alla är oroliga. PROCENT? Det fick du inte lära dig för ett tag sen, nejdå... nejdå. Jag fick IG 2 gånger på procent. \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Min lärare har slarvat bort hela klassens prov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Helt sjukt att jag aldrig lyckas misslyckas till 100%. Jag klarade verkligen inte av att göra religionsprovet, så jag skippade dagens lektion och tänkte göra det på fredag (efter skoltid, då man ska ta ifatt prov man missat i veckan). Kände mig skitdålig, det kändes verkligen fel... Ända tills min vän (som var skitarg på mig för att jag skolkade) skrev ett sms till mig och skrev: "Du gjorde rätt i att skita i det här provet kan jag säga. Hoppas för din skull att det blir ett annat prov för dem som missade nu". Så nu kan jag inte låta bli att vara lite nöjd ändå; nu vet jag ju att jag måste plugga som självaste fa-an tills på fredag. (Något som man kanske alltid borde göra.. Men jag brukar tyvärr inte göra det.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Woah, vår skola tog emot fysik- och kemipristagarna 2006. I år får vi troligen hit årets pristagare igen för samma områden, dessutom ska just min grupp på tre personer som jobbar inom nutida kemi i vårt nobelprojekt i Kemi B vara ansvariga för att personligen ställa frågor till kemipristagarna inför hela skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts