Jump to content

Skoltråden

kicken
 Share

Recommended Posts

Halleluja! Idag var sista organiserade skoldagen för i år! Wohoo! :rolleyes:

=SÖMN! Yay! :P

[skryt]

För övrigt går det bra atm:

Nordisk politik, fördjupad: 5

Engelska: 5

Samhällsfilosofi: 4 (fan vad skönt, jag satt uppe en hel natt för att klara skiten)

[/skryt]

Skål!

Nu kan du väl ändå berätta lite om statsvetenskap för oss som är intresserade? :P Snälla, rara! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Halleluja! Idag var sista organiserade skoldagen för i år! Wohoo! :rolleyes:

=SÖMN! Yay! :P

[skryt]

För övrigt går det bra atm:

Nordisk politik, fördjupad: 5

Engelska: 5

Samhällsfilosofi: 4 (fan vad skönt, jag satt uppe en hel natt för att klara skiten)

[/skryt]

Skål!

Härligt! Roligt att det går bra för dig!

Nu kan du väl ändå berätta lite om statsvetenskap för oss som är intresserade? :D Snälla, rara! :wub:

Haha, den meningen har man hört ett antal gånger nu! :P

Kom igen Umberto, give the man some answers!

**

Vi dissikerade grisar idag :P

Jag pillar lite på hjärnan

th_Gris039_1065401_0.jpg

Dålig kvalitet, men ni ser helheten :)

th_Gris027_1065401_1.jpg

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Härligt! Roligt att det går bra för dig!

Haha, den meningen har man hört ett antal gånger nu! :P

Kom igen Umberto, give the man some answers!

**

Vi dissikerade grisar idag :rolleyes:

Jag pillar lite på hjärnan

th_Gris039_1065401_0.jpg

Dålig kvalitet, men ni ser helheten :P

th_Gris027_1065401_1.jpg

Fan vad coolt. NEKRO!

Hade varit grymt att lyssna på blackmetal i ipoden samtidigt :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satans jävla knull-knull (yeah, you heard me)! :confused::D !

Nu får man igen för att man alltid är ute i sista stund med allt. Har nämligen chans genom skolan att söka till en enveckas studieresa i England, vilket vore fasligt skoj. Men skolans hemsida där alla instruktioner står angivna är nere! ;)

Det enda jag kan hoppas på nu är att sidan fungerar imorgon och att jag hinner plita ihop något innan klockan 18. För så länge jag har en poststämpel som säger 1 december så sitter jag säkert. Men fa-an vad surt det känns nu. Till på köpet så hade jag behövt morgondagen till att plugga judendom, kristendom och islam. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satans jävla knull-knull (yeah, you heard me)! :confused::D !

Nu får man igen för att man alltid är ute i sista stund med allt. Har nämligen chans genom skolan att söka till en enveckas studieresa i England, vilket vore fasligt skoj. Men skolans hemsida där alla instruktioner står angivna är nere! ;)

Det enda jag kan hoppas på nu är att sidan fungerar imorgon och att jag hinner plita ihop något innan klockan 18. För så länge jag har en poststämpel som säger 1 december så sitter jag säkert. Men fa-an vad surt det känns nu. Till på köpet så hade jag behövt morgondagen till att plugga judendom, kristendom och islam. ;)

Åh, påminner mig om att vi har ett möte om en studieresa till USA på tre veckor imorgon. Ska lätt ansöka!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bläh, skolan tar livet av mig. Det enda jag i stort sett gör är plugga dag in och ut, så viktiga är betygen för mig. Det är även anledningen varför jag varit frånvarande här på sajten, men om två veckor är helvetet över, jag längtar. Hoppas jag bara fixar proven nu!

Vad ska du göra efter Gymnasiet med så bra betyg som du verkar jobba efter? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt sjukt att jag aldrig lyckas misslyckas till 100%. Jag klarade verkligen inte av att göra religionsprovet, så jag skippade dagens lektion och tänkte göra det på fredag (efter skoltid, då man ska ta ifatt prov man missat i veckan). Kände mig skitdålig, det kändes verkligen fel... Ända tills min vän (som var skitarg på mig för att jag skolkade) skrev ett sms till mig och skrev: "Du gjorde rätt i att skita i det här provet kan jag säga. Hoppas för din skull att det blir ett annat prov för dem som missade nu".

Så nu kan jag inte låta bli att vara lite nöjd ändå; nu vet jag ju att jag måste plugga som självaste fa-an tills på fredag. (Något som man kanske alltid borde göra.. Men jag brukar tyvärr inte göra det.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Woah, vår skola tog emot fysik- och kemipristagarna 2006. I år får vi troligen hit årets pristagare igen för samma områden, dessutom ska just min grupp på tre personer som jobbar inom nutida kemi i vårt nobelprojekt i Kemi B vara ansvariga för att personligen ställa frågor till kemipristagarna inför hela skolan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor