Tweak Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 (redigerad) Är det bara jag som avskyr att stå utanför dörren till klassrummet varje prov? Det är samma visa varje gång. Överallt hör man hur alla repeterar och någon kommer fram till mig och frågar om jag kan det och det. Sedan så blir man så stressad att höra när alla andra svarar på instuderingsfrågor och dylikt. Jag är hellre helt ensam och koncentrerar mig på provet, för annars får jag bara massa andra tankar i skallen. Tycker för övrigt att tiden man får för att skriva vissa prov ska vara längre. Finns flera som inte hinner, inklusive jag. Oh! Håller verkligen med. Man blir så bara så stressad. Brukar stå helt utan böcker och försöka koppla bort de andra. Redigerad 20 oktober, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Är det bara jag som avskyr att stå utanför dörren till klassrummet varje prov? Det är samma visa varje gång. Överallt hör man hur alla repeterar och någon kommer fram till mig och frågar om jag kan det och det. Sedan så blir man så stressad att höra när alla andra svarar på instuderingsfrågor och dylikt. Jag är hellre helt ensam och koncentrerar mig på provet, för annars får jag bara massa andra tankar i skallen. Tycker för övrigt att tiden man får för att skriva vissa prov ska vara längre. Finns flera som inte hinner, inklusive jag. GAh! So true... Förresten, hela stycket är otroligt pricksäkert.. I min egen kammare, där är jag hemma och där vill jag plugga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Bra skola! Rättare sagt, bra elever&lärare. Tror dock inte på det där. Dessutom så tar du inte alls skolan seriöst, som man borde göra. Men jah, varför ska jag blanda mig in i det hela. Nej, skolan är usel. Bara massa tjafs, lärarna ska var i klassrummet och inte i lärarrummet och dricka kaffe. Jo, jag tycker att du ska blanda dig i. Varför tror du inte på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Nej, skolan är usel. Bara massa tjafs, lärarna ska var i klassrummet och inte i lärarrummet och dricka kaffe. Låter väldigt trovärdigt, du överdriver inte alls eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Nej, skolan är usel. Bara massa tjafs, lärarna ska var i klassrummet och inte i lärarrummet och dricka kaffe. Jo, jag tycker att du ska blanda dig i. Varför tror du inte på mig? Om du har synen på skolan som något jättejobbigt och tråkigt så har jag svårare att se dig som en pålitlig källa till att det är så illa ställt på skolan i fråga. Det känns lite väl radikalt, det du säger, att ingen av eleverna är det minsta motiverad och lärarna aldrig är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Om du har synen på skolan som något jättejobbigt och tråkigt så har jag svårare att se dig som en pålitlig källa till att det är så illa ställt på skolan i fråga. Det känns lite väl radikalt, det du säger, att ingen av eleverna är det minsta motiverad och lärarna aldrig är där. Aldrig är så klart bara ett uttryck, skulle ordet "sällan" passa dig bättre? Jag syftar på att eleverna inte bryr sig om jag kommer försent eftersom jag bara går in och sätter mig på min plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Jaha, imorgon skulle jag ha samällsfilosofitenta men eftersom jag inte ens har orkat öppna böckerna kommer jag nog inte att gå dit. Omtenta ftw. Nu börjar höstlovet, imorgon åker jag hem till mor och far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Jaha, imorgon skulle jag ha samällsfilosofitenta men eftersom jag inte ens har orkat öppna böckerna kommer jag nog inte att gå dit. Omtenta ftw. Nu börjar höstlovet, imorgon åker jag hem till mor och far. Jag har inte lov förrän på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Bläh. Tre prov kvar dom sista 4 dagarna innan höstlovet. Snacka om att den där jävla USA-resan kommer lägligt. Jag behöver verkligen tänka på annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 I löv envariabelsanalys..... partiell integration, substitutionsregeln, polynomdivision, McLaurin/Taylor-expansioner, binomiutveckling, Eulers fantastiska formel, aretmetiska och geometriska summor, bevisa med induktion, arcusfunktionerna, asymptoter, l'hopitals regel, deriveringsregler, potenslagar, standardgränsvärden, derivatans definition, partialbråksuppdelning, rotationsvolymer, partikulärlösningar, båglängder, konvergens & divergens........ Tenta på torsdag...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 I löv envariabelsanalys..... partiell integration, substitutionsregeln, polynomdivision, McLaurin/Taylor-expansioner, binomiutveckling, Eulers fantastiska formel, aretmetiska och geometriska summor, bevisa med induktion, arcusfunktionerna, asymptoter, l'hopitals regel, deriveringsregler, potenslagar, standardgränsvärden, derivatans definition, partialbråksuppdelning, rotationsvolymer, partikulärlösningar, båglängder, konvergens & divergens........ Tenta på torsdag...... Haha, tungt, ni kör ingen variant av Flogsta- eller Delphivrålet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Haha, tungt, ni kör ingen variant av Flogsta- eller Delphivrålet? Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Vad är det? http://sv.wikipedia.org/wiki/%C3%85ngestskriket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 http://sv.wikipedia.org/wiki/%C3%85ngestskriket Haha, det hade jag läst om tidigare. Fast jag bor inte i en studentlägenhet och det skulle kännas rätt dumt att göra ångestskriket här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Bläh, jag har blivit allt mer skoltrött ju närmare vi kommit höstlovet. Jag har väl kanske tagit i lite för mycket, men höstlovet kommer verkligen lägligt! Tack för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Skönt att man har höstlov snart, denna sista vecka har varit lite segare. Antagligen eftersom jag vet att det är lov imorgon. Har bara 3 lektioner kvar i morgon. Ska hinna med att skriva en sida eller lite kort om filen Elfte timmen, ska väl börja ganska snart. Inte för att jag har sådan lust men går relativt fort att skriva en sida. Ske egentligen inte klaga, vi har ganska slappt på alla våra lektioner. Jaja, sista rycket nu innan lovet. Synd bara att det inte finns mer att läsa på gtasajten så jag kan skjuta upp arbetet ett tag. Läser alltid rent sajten innan jag börjar med något arbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Ja, den här veckan har varit sjukt seg, har suttit hemma hela veckan och arbetat med Matte D och Fysik B. Blä. Förhoppningsvis får jag ett positivt besked hos läkaren imorgon, synd bara att hela den här veckan har blivit skit, får komma igen efter lovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Är Matte B mycket svårare än Matte A? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Är Matte B mycket svårare än Matte A? Nä, inte speciellt. Andragradsekvationer var det enda kluriga som tog en stund att sjunka in imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Slapp vecka, sjukt jobbigt. Vad är det man missar? Är ettan känd för att vara seg på NV (mitt tillval sätter inte igång förrän i tvåan)? Det är väldigt lite att göra just nu, har inte gjort något läxarbete över huvud taget på hela veckan, det finns ju inget att göra! Jag antar att det ändå är bättre än att slita med skolarbetet vilket ni andra verkar göra, men lite orolig blir man ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts