DrStupid Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Fyra prov innan höstlovet. :3 bu-hu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 bu-hu... Hur mycket har du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 (redigerad) bu-hu... Vad? Fyra prov på sex dagar är ju mycket? särskilt för en kille i hans ålder Redigerad 16 oktober, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Vad? Fyra prov på sex dagar är ju mycket? särskilt för en kille i hans ålder 6 dagar...? Okej, jag har verkligen ingen koll på tiden här, fått för mig att det var om 3 veckor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 6 dagar...? Okej, jag har verkligen ingen koll på tiden här, fått för mig att det var om 3 veckor... Hahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Fyra prov innan höstlovet. :3 Med provet i religionkunskap imorgon så har vi haft fyra prov bara denna skolvecka, bleh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Har valt att tenta matematik E på grund av enorm rådande skoltrötthet. Kan inte koncentrera mig på några lektioner ändå, och boken utklassar läraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Har valt att tenta matematik E på grund av enorm rådande skoltrötthet. Kan inte koncentrera mig på några lektioner ändå, och boken utklassar läraren. Och jag hoppade av Matte C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Och jag hoppade av Matte C. Så här har jag upplevt det, möjligtvis att skillnaden mellan B och C är ännu större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Så här har jag upplevt det, möjligtvis att skillnaden mellan B och C är ännu större. Oh, skönt. För jag testade aldrig ens, ville bara åt sovmorgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Överväger att tenta av Religion A. Läraren är sjuuuuuuuuuuuuuuuukt kass och det är bara jobbigt att vara på lektionerna. Borde inte vara allt för svårt om jag bara tog tag i det. Boken är ganska tunn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 (redigerad) Och jag hoppade av Matte C. Den kursen är väl ganska viktig om du vill läsa vidare till saker vidare på universitet/högskola, är den inte? Redigerad 16 oktober, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 (redigerad) Den kursen är väl ganska viktig om du vill läsa vidare till saker, är den inte? Vet bara att den inte behövs vid eftergymnasiala studier inom juridik, psykologi, samhällsvetenskap, historianågonting eller journalistik, vilket räcker för mig. Den ingår inte i min linje egentligen, hade läst den som extrakurs. Om jag mot all förmodan i hela världen har fått något fel nu måste ni säga det, för då är jag in deep shit. Redigerad 16 oktober, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 (redigerad) Den kursen är väl ganska viktig om du vill läsa vidare till saker vidare på universitet/högskola, är den inte? Halvt irrelevant tillägg: KTH ska tydligen börja med matematik E som krav för civilingenjör också, bara Chalmers och Lund som har det idag såvitt jag vet. Läser man det på komvux hamnar man i reservgruppen så jag känner verkligen att jag bör klara den i gymnasiet. edit. Detta är alltså HT 2010 om jag har förstått det rätt. Redigerad 16 oktober, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Jag skulle inte hoppa av den kursen för allt i världen. Främst för att jag inte har en aning om vad jag ska göra senare och vill hålla så många dörrar som möjligt öppna. Men för dig som redan vet att du inte kommer behöva den säger jag: Grattis! Du slipper den jobbigaste kursen jag varit med om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Halvt irrelevant tillägg: KTH ska tydligen börja med matematik E som krav för civilingenjör också, bara Chalmers och Lund som har det idag såvitt jag vet. Läser man det på komvux hamnar man i reservgruppen så jag känner verkligen att jag bör klara den i gymnasiet. edit. Detta är alltså HT 2010 om jag har förstått det rätt. Skulle säga att det är i allra högsta grad relevant! När jag tänker på det får jag alltid en liten klump i halsen (själv har jag bara läst MaD), men börjar jag HT 2009 så torde det ju vara lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Så här har jag upplevt det, möjligtvis att skillnaden mellan B och C är ännu större. Jag skulle faktiskt vilja placera D aningen under C, är det bara jag som känner så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Jag skulle faktiskt vilja placera D aningen under C, är det bara jag som känner så? Du kan faktiskt ha en poäng. Logaritmer är jag fortfarande inte kompis med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 (redigerad) Skolan var rOlig i början, var glad o så. Nu är jag så jävla trött varje gång jag kommer hem. Har inte tid med något, måste plugga nästan hela tiden annars kommer jag inte ihåg något när vi har prov. Och så har vi prov varje vecka. Ibland två-tre. Är så trött på skolan just nu, hoppas det blir bättre. Redigerad 17 oktober, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Skolan var rOlig i början, var glad o så. Nu är jag så jävla trött varje gång jag kommer hem. Har inte tid med något, måste plugga nästan hela tiden annars kommer jag inte ihåg något när vi har prov. Och så har vi prov varje vecka. Ibland två-tre. Är så trött på skolan just nu, hoppas det blir bättre. Ja, skolan var kul i sexårsgrupp, och 1&2:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts