StellHell Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Jag hade skrivit om den där svenska rumpsmiskarsekten. Någon som vet vad den heter? Det är ingen sekt och har absolut inget med religion att göra. Det leds av Hans Scheike och han lär ut och nyttjar "risterapi", ett ord han själv gett det hela vilket han själv säger är ett sätt att bearbeta psykiska problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Cambridgare, ni har också prov nästa vecka, va? Hur känner ni inför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Cambridgare, ni har också prov nästa vecka, va? Hur känner ni inför det? Cambridge as in Cambridge eller Cambridge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 (redigerad) Cambridgare, ni har också prov nästa vecka, va? Hur känner ni inför det? Hade prov i fredags och tror att vi ska ha en del till av det imorgon, inte helt säker på det dock. Gick helt okej, tror jag. Cambridge as in Cambridge eller Cambridge? Jag har gått ner 6 kilo, skitstolt Redigerad 12 oktober, 2008 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Cambridge as in Cambridge eller Cambridge? Cambridge as in Cambridge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Cambridge as in Cambridge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Cambridge as in Cambridge eller Cambridge? Fniss. Markys viktklubb. ----- Captain's log, Igår satt jag hela dagen (och halva natten) vid datorn och skrev en lång argumenterande uppsats mot kloning, på engelska. [skryt] Idag fick jag tillbaka uppsatsen. Det går bra nu! (Grades: 95-100=excellent, 90-94=very good, 80-89=good, 70-79=satisfactory, 60-69=marginal, below 60=fail) [/skryt] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 [skryt] Idag fick jag tillbaka uppsatsen. Det går bra nu! (Grades: 95-100=excellent, 90-94=very good, 80-89=good, 70-79=satisfactory, 60-69=marginal, below 60=fail) [/skryt] Skryt är okej! Grattis, och bra gjort Vad handlade den om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Skryt är okej! Grattis, och bra gjort Vad handlade den om? Tack så mycket. ^^ Den handlade om kloning (det stod i quoten ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Tack så mycket. ^^ Den handlade om kloning (det stod i quoten ). Bara 99 trodde att du var bättre än så Umberto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Fniss. Markys viktklubb. ----- [skryt] Idag fick jag tillbaka uppsatsen. http://i46.photobucket.com/albums/f102/CmdrDelta/ess.jpg Det går bra nu! (Grades: 95-100=excellent, 90-94=very good, 80-89=good, 70-79=satisfactory, 60-69=marginal, below 60=fail) [/skryt] Grattis! Nu blir man ju också väldigt nyfiken, du har inte lust att dela med dig av uppsatsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Det som kunde ha varit en förbannat jävla rolig dag fylld med skolfotografering + fotolektion 8.15-17.00 förstördes av beskedet att en tjej på estet bild tog självmord i fredags. Ajdå. Jag fick veta att jag fick MVG på engelska och matteproven vi haft också, men jag har svårt att vara lycklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Det som kunde ha varit en förbannat jävla rolig dag fylld med skolfotografering + fotolektion 8.15-17.00 förstördes av beskedet att en tjej på estet bild tog självmord i fredags. Ajdå. Jag fick veta att jag fick MVG på engelska och matteproven vi haft också, men jag har svårt att vara lycklig Uh, vad hemskt Beklagar - kände du henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Idag fick jag tillbaka uppsatsen. Det går bra nu! (Grades: 95-100=excellent, 90-94=very good, 80-89=good, 70-79=satisfactory, 60-69=marginal, below 60=fail) Ruskigt nice, bra jobbat! Och alltså, jag förstår ju vad som står där, men det är några ord jag inte kan läsa ut. (Och det irriterar mig lite, jag kan inte riktigt lägga det bakom mig! ) "If you are willing, I'd like a copy ?????? by email to use in future lessons as example ???? good ????(effort?)" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 (redigerad) Ruskigt nice, bra jobbat! Och alltså, jag förstår ju vad som står där, men det är några ord jag inte kan läsa ut. (Och det irriterar mig lite, jag kan inte riktigt lägga det bakom mig! ) "If you are willing, I'd like a copy of this by email to use in future lessons as example of good ????(effort?)" Så mycket förstod jag. ..tror jag. Redigerad 13 oktober, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Ruskigt nice, bra jobbat! Och alltså, jag förstår ju vad som står där, men det är några ord jag inte kan läsa ut. (Och det irriterar mig lite, jag kan inte riktigt lägga det bakom mig! ) "If you are willing, I'd like a copy ?????? by email to use in future lessons as example ???? good ????(effort?)" "of this". "of". kan vara "effort". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Ruskigt nice, bra jobbat! Och alltså, jag förstår ju vad som står där, men det är några ord jag inte kan läsa ut. (Och det irriterar mig lite, jag kan inte riktigt lägga det bakom mig! ) "If you are willing, I'd like a copy ?????? by email to use in future lessons as example ???? good ????(effort?)" Tror det slutar på "good essay" ... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Ah, essay måste det vara! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Grattis! Nu blir man ju också väldigt nyfiken, du har inte lust att dela med dig av uppsatsen? Tack. Nja, helst inte, eftersom jag delvis argumenterar mot en annan students uppsats och det finns en del "privata referenser" till s.k. in-class-debates m.m. Sen vill man ju inte riskera att göra en Dude heller.. ---- Ja, det står essay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Min linje har fått en ny hemsida. Det finns en del bilder och info om det vi jobbar med. Jag har det lyxigt! (Känner att Tux kanske kan bli lite avundsjuk på våra två studios och sex prodriggar ) Titta gärna in snabbt! http://www.nymusik.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts