den0m Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Jaha... Gick upp klockan 7 för att åka till skolan klockan 08.30. Jag kommer in innanför grindarna, där jag möter 3 klasskompisar som går åt fel håll. Då visa det sig att läraren vi skulle ha hela dagen var sjuk! Då var det bara att pallra sig hem igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Har IT-verkstad atm, första skoldan den här veckan så det går JÄVLIGT segt. typ..sitter å lägger upp bilder på SCHTEKARE på skolans public server och sitter på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Har IT-verkstad atm, första skoldan den här veckan så det går JÄVLIGT segt. typ..sitter å lägger upp bilder på SCHTEKARE på skolans public server och sitter på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Har IT-verkstad atm, första skoldan den här veckan så det går JÄVLIGT segt. typ..sitter å lägger upp bilder på SCHTEKARE på skolans public server och sitter på gtasajten w0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Crap försov mig till nu, så nu blir det att springa till skolan och där väntar bild. Någon som sitter på ett bra tips som jag kan rita? Ska vara något man gör vardagligen . Önska mig lycka till . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Crap försov mig till nu, så nu blir det att springa till skolan och där väntar bild. Någon som sitter på ett bra tips som jag kan rita? Ska vara något man gör vardagligen . Önska mig lycka till . Hmm. Går till skolan kanske? --- Hahaha, två lektioner. På Naturkunskapen så ritade Jonte " I <3 Gay people" i pannan på mig och allla brast ut i gapskratt och jag fick en utskällning av läraren. Fick gå på toa och tvätta av mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Hmm. Går till skolan kanske? --- Hahaha, två lektioner. På Naturkunskapen så ritade Jonte " I <3 Gay people" i pannan på mig och allla brast ut i gapskratt och jag fick en utskällning av läraren. Fick gå på toa och tvätta av mig det. Är din lärare homofob? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Är din lärare homofob? Hur ska jag veta det? Nej, men ärligt så vet jag inte. Han blev nog bara arg för att alla skrattade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Hur ska jag veta det? Nej, men ärligt så vet jag inte. Han blev nog bara arg för att alla skrattade Haha, aa misstänkte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 (redigerad) Vart en hel del med skolan nu, jag har haft 8 prov på 2 veckor, varav 3 prov var idag. Förra veckans prov: Engelska Tyska (122/123p, MVG) Svenska Denna veckan: Engelska (igen) Biologi, genetik SO, idag Matematik, idag Tyska, idag (igen) Och nu har vi börjat läsa Utvandrarna av Vilhelm Moberg, 500 sidor och hyffsat trög. Det blir ca. 100 sidor i veckan, höstlov och 2 veckors Prao inräknat. Men det har gått ganska bra med alla prov, skönt att det är över nu. Redigerad 4 oktober, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Jag räknade precis ut att jag bara har 13 lektioner i veckan. Kommer få MVG i Naturkunskap A, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Jag räknade precis ut att jag bara har 13 lektioner i veckan. Jag räknade precis ut att jag bara har 20 lektioner i veckan. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Hah! Slår er båda. Jag har 2 lektioner i veckan! Ärligt? 21 lektioner --- Är förkyld, men var trots det i skolan. Matteprovet gick rätt bra. Sen har jag räknat ut att medelsnittet på GTAsajten ligger på runt MVG. De flesta är faktiskt otroligt smarta eller så pluggar de bara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Jag räknade precis ut att jag bara har 13 lektioner i veckan. Jag och RävenE har 6 lektioner i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Jag har 26 lektioner per vecka!! aja man måste jobba stenhårt då. Nej men tycker att det är ganska lungt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Jag har 27 lektioner i veckan. Slå den ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Jag har 27 lektioner i veckan. Slå den ni. Jag har bara 19 lektioner. IN YAR FACE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Jag räknade precis ut att jag bara har 20 lektioner i veckan. ... Hah! Slår er båda. Jag har 2 lektioner i veckan! Ärligt? 21 lektioner --- Är förkyld, men var trots det i skolan. Matteprovet gick rätt bra. Sen har jag räknat ut att medelsnittet på GTAsajten ligger på runt MVG. De flesta är faktiskt otroligt smarta eller så pluggar de bara bra. Jag har bara 19 lektioner. IN YAR FACE! Ah! Det är inte sant Jag räknade fel. Jag har 19 lektioner. In your face Eudoros 19 är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 (redigerad) Jag har 16 stycken lektioner per vecka, en enda imorgon. Som alla andra fredagar. Hade Fysikprov idag, det kändes riktigt bra, mycket bättre än jag förväntat. Jag lyckades inte greppa hela skiten förrän igårkväll då jag satt med pappa och pluggade skallen av mig. Pappa lärde mig mer under en kväll än vad min lärare gjort under hela terminen, säger en hel del om våran lärare. Redigerad 4 oktober, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Jag har 9 i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts