Mordos Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Måndag: 09:00 - 14:40 Tisdag: 9:25 - 15:05 Onsdag: 8.15 - 14:35 Torsdag: 8.15 - 12:25 Fredag: 8.15 - 12:45 Hm. Har man i gymnasiet fått kortare dagar för att man ska kunna plugga eller något? edit; Har ifs inga håltimmar och kort lunch ;O Vissa linjer har kortare dagar, för de är mer ansträngande. Iofs borde min och RävenEs linje vara till 21:00 på kvällen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Måndag: 9.55 - 16:30 Tisdag: 8:15 - 14:55 Onsdag: 10:10/11:45 - 16:25 (beror på språkgrupp) Torsdag 8:15 - 14:35 Fredag: 8:15 - 13:10/14:40 (Beror på språkgrupp) Jag går samhälle IT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Måndag: 8:15 - 15:55 Tisdag: 8:15 - 14:15 Onsdag: 8:15 - 14:15 Torsdag 8:15 - 14:15 Fredag: 8:15 - 14:15 Går Teknik och är nöjd med mitt schema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Kicken, har du någon rolig historia att berätta om våran skola? Tjaaa du. Jag har ju flera historier som hänt med våran klass, men rent generellt har jag väl ingen som jag verkligen minns. Det jag minns mest är brandsläckarincidenten som vissa här har hört talas om . Sök på forumet eller skicka PM om du vill veta mer. Orkar inte förklara en gång till . Annars hände en rätt så rolig sak i början av vårterminen detta år. Det var nämligen så att jag och några till hade håltimma. Plötsligt hör vi hur någonting piper. Det är sjukt lik ett fågelpip/läte. Jag går till fönstrena (A-huset, andra våningen) och tittar ut. Jag ser hur ungefär 200 stycken står ute vid idrottsplanen/grusplanen i olika slungor. Tydligen har brandlarmet gått i B-huset och brandlarmet som inte låter som ett larm, utan en fågel slutar aldrig. Tänk också att detta var runt februari och de flesta har vanliga tröjor eller t-shirts på sig. Snacka om att de flesta frös. Brandlarmet går i runt 40 minuter och de är ju tvungna att stå kvar där så jag håller på att skratta ihjäl mig när jag går tillbaka till fönstrena för att se att dom står kvar efter 20-30 minuter. Det verkar aldrig ta slut, men när det väl tar slut så är jag bland de första att gå in i B-huset. Jag luktar eller ser ingenting. Senare fick jag veta att det antagligen var någon som rökte inne på toaletten. Det tror jag dock inte på. Det var säkert ett vanligt test, men 40 minuter(?), haha. Har för övrigt sett dig flera gånger, men aldrig vågat hälsa <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 "Åh! Klyftpotatis! Jag älskar klyftpotatis! Jag önskar att min framtida flickvän är klyftpotatis!" har gett mig smeknamnet Klyftan idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Idag har det varit en rolig dag med intressanta lektioner, det enda man har att klaga på är att det inte finns särskilt mycket att göra under rasterna...idag hade vi 1½ timmes lunchrast som man bara satt av på en stol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 vad gör ni på raster, lunchraster och håltimmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 vad gör ni på raster, lunchraster och håltimmar?Raster: röker, chillar. Luncraster: äter, röker, chillar. Håltimmar: tristessröker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 "Åh! Klyftpotatis! Jag älskar klyftpotatis! Jag önskar att min framtida flickvän är klyftpotatis!" har gett mig smeknamnet Klyftan idag Wow, klyftigt! ...okej, förlåt. Det där var inte likt mig - jag brukar inte dra självklara, alla-låtsas-skratta-men-egentligen-önskar-de-mig-död-inombords-skämt, men nu gjorde jag det, tydligen. Det ska aldrig hända igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 vad gör ni på raster, lunchraster och håltimmar? Hade jag inte lirat hockey hade jag rökt varje rast i alla fall, man blir så mycket piggare på lektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Jag slutade typ klockan 14 varje dag i sexan. Jag slutade runt 15.00-15.30 i sexan, förutom på fredagar då vi slutade vid klockan 13.30-14.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 På tal om tider, vad säger ni om Tisdagar: 8:20 - 18:20, 10 timmars lycka! vad gör ni på raster, lunchraster och håltimmar? Raster: Sitter och chillar/byter böcker. Lunchraster: Äter/chillar. Håltimmar: Åker hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 "Åh! Klyftpotatis! Jag älskar klyftpotatis! Jag önskar att min framtida flickvän är klyftpotatis!" har gett mig smeknamnet Klyftan idag x_klyfta_x vad gör ni på raster, lunchraster och håltimmar? Lökar i sofforna, dricker kaffe, spelar kort och umgås. Som tur är har CS raderats från datorerna, så nu är vi lite mer sociala på rasterna. Wow, klyftigt! ...okej, förlåt. Det där var inte likt mig - jag brukar inte dra självklara, alla-låtsas-skratta-men-egentligen-önskar-de-mig-död-inombords-skämt, men nu gjorde jag det, tydligen. Det ska aldrig hända igen! Åh, jag vet hur det där känns. Visst önskar du att posten var ogjord samtidigt som du faktiskt är ganska nöjd över den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 (redigerad) x_klyfta_x Varför ska alltid jag blandas in i dessa skämt? Redigerad 27 augusti, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 vad gör ni på raster, lunchraster och håltimmar? Röker och chillar med kompisar, sen ängnar jag en halvtimme åt att försöka få bort röklukten från kläderna och på händerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Hade jag inte lirat hockey hade jag rökt varje rast i alla fall, man blir så mycket piggare på lektionerna. Coolare också, glöm inte att du blir coolare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 vad gör ni på raster, lunchraster och håltimmar? Går till cafeterian/Chillar/Sitter och låtsassover/Läser en random tidning i mysrummet Vistas för det mesta i mysrummet. Chill place. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Wow, klyftigt! ...okej, förlåt. Det där var inte likt mig - jag brukar inte dra självklara, alla-låtsas-skratta-men-egentligen-önskar-de-mig-död-inombords-skämt, men nu gjorde jag det, tydligen. Det ska aldrig hända igen! You go girl! x_klyfta_x Såå mycket älskar jag inte klyftpotatis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 (redigerad) 09:50 - 15:30 ( enbart idrott i psykologi A ) 08:10 - 15:00 ( enbart psykologi A och foto B ) 09:40 - 14:30 ( enbart religion och foto B ) Tors - Fre: UF hela dagarna. Ändras typ var tredje vecka dock, men det är mest lektionerna som blir bytta till nåt annat, inte tiderna. Är rätt nöjd med det schemat! Redigerad 27 augusti, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 vad gör ni på raster, lunchraster och håltimmar? Brukar oftast sitta i datorsalen på raster och håltimmar. På lunchen äter jag och sedan sitter jag i datorsalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts