Tackleberry Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Rent tidsmässigt är det inte så ovanligt, 8.30-15.30 de flesta dagar, det jag (och resten av klassen?) klagar mest över är att vi fick veta IDAG att vi ska ut på prao från och med nästa fredag (prao en dag i veckan under många veckor). Skolan kunde förberett oss på det i brevet som skickades ut för två-tre veckor sedan. Så.. Måndagar är: 10.30-15.30. Tisdagar: 8.30-14.45 Onsdagar: 8.30-15.30 Torsdagar: 8.30-15.30 (Vettefan hur det blir med denna lektion eftersom båda lärarna är tjänstlediga. ) Fredagar: 8.30-15.30 Så tufft kan det ändå inte va, det är väl en "Klippa och klistra"-linje ni går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 (redigerad) Mordos och RavenE: Hur helvetiskt är erat schema egentligen? Schemat i sig är inte så jävla illa. Det är mest tiden man behöver spendera med folk man inte gillar de timmarna. Jag kommer ungefär överrens med 3 i klassen. Resten är mest neutral-time-killing-fashion. Så tufft kan det ändå inte va, det är väl en "Klippa och klistra"-linje ni går? Ovanstående. Och ungefär, ja. Redigerad 26 augusti, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Så tufft kan det ändå inte va, det är väl en "Klippa och klistra"-linje ni går? Nä, schemat är inte så farligt. Just planeringen av lärarna som är tummen ner. Schemat i sig är inte så jävla illa. Det är mest tiden man behöver spendera med folk man inte gillar de timmarna. Jag kommer ungefär överrens med 3 i klassen. Resten är mest neutral-time-killing-fashion. Simon tillhör de du kommer överrens med va? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Simon tillhör de du kommer överrens med va? ;D Ja, absolut. Simon tillhör nog snarare folkgruppen som jag vill trycka ned i en låda och skeppa till hungriga isbjörnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Tjaaa, vi har lekt namnlekar idag. Jag kan namnet på Tommy och Emma. Tufft Ja, absolut. Simon tillhör nog snarare folkgruppen som jag vill trycka ned i en låda och skeppa till hungriga isbjörnar. hora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Rent tidsmässigt är det inte så ovanligt, 8.30-15.30 de flesta dagar, det jag (och resten av klassen?) klagar mest över är att vi fick veta IDAG att vi ska ut på prao från och med nästa fredag (prao en dag i veckan under många veckor). Skolan kunde förberett oss på det i brevet som skickades ut för två-tre veckor sedan. Ah, träligt. Är det sant att man har rätt att slippa en skoldag där resan till och från skolan tar längre tid än dagens enda lektion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Ah, träligt. Är det sant att man har rätt att slippa en skoldag där resan till och från skolan tar längre tid än dagens enda lektion? "Rätt att slippa"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 "Rätt att slippa"? Eller ja.. Rätt att jobba ifatt hemma istället eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Eller ja.. Rätt att jobba ifatt hemma istället eller så. Prata med din lärare om ifall du inte skulle kunna göra det? Det där låter dock som den gamla klassiska "Kommer läraren mer än en kvart sen behöver man inte ha lektionen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Idag fick jag, på min första spansklektion, läxa tills i morgon. Måndag: 8.00 - 15.15 Tisdag: 8.05 - 15.00 Onsdag: 8.00 - 13.35 Torsdag: 8.30 - 15.00 Fredag: 8.00 - 15.00 Kan jag inte ens få humana tider på fredagar!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Idag fick jag, på min första spansklektion, läxa tills i morgon. Måndag: 8.00 - 15.15 Tisdag: 8.05 - 15.00 Onsdag: 8.00 - 13.35 Torsdag: 8.30 - 15.00 Fredag: 8.00 - 15.00 Kan jag inte ens få humana tider på fredagar!? Det där är ju humana tider. Tänk om en annan fick ha sådär tidiga slut på sina dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Det där är ju humana tider. Tänk om en annan fick ha sådär tidiga slut på sina dagar. Tidiga? Jag är ju van vid 8.40 - 14.00, ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 (redigerad) Tidiga? Jag är ju van vid 8.40 - 14.00, ungefär. Jag är van vid tidigast 16:00. Slutar 16:40 på måndagar, har tre timmar och 40 minuter programmering efter lunchen. Redigerad 26 augusti, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Tidiga? Jag är ju van vid 8.40 - 14.00, ungefär. Dude såna tider har man väl inte haft sen låg/mellan-stadiet.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Dude såna tider har man väl inte haft sen låg/mellan-stadiet.? Han börjar sjuan(?) nu. Han är ju van vid dom tiderna man hade på mellanstadiet. Dude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 har väl att halvbra schema detta år. har sovmorgon alla dagor utom en dag. på onsdag slutar man också efter lunch . Dessvärre så slutar jag de flesta dagar senare är 16:00 . hatar eller kommer att hata de jävulskt långa luncherna och rasterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Han börjar sjuan(?) nu. Han är ju van vid dom tiderna man hade på mellanstadiet. Dude. med "låg/mellan" menar jag slutet av låg, början av mellan. Dude Mihihihi! Jag är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 med "låg/mellan" menar jag slutet av låg, början av mellan. Dude Mihihihi! Jag är kul Jag slutade typ klockan 14 varje dag i sexan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Jag antar att högskolan räknas? Fy fan vad skönt det ska bli. Efter en sommar som mer eller mindre blivit rutinmässig med de försummade sommarjobben (hade krav på ledighet under Arvika- och Hultsfredsveckorna) vill jag bara ha någonting att göra. Och gosse, nu börjar jag på linjen jag velat gå sedan sjuan: Music & Event Management på RockCity i Hultsfred. Synd dock att jag redan bor i kommunen, en flytt hade varit mer än välkommen i detta skede i livet. Kan knappt bärga mig till måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 (redigerad) Idag fick jag, på min första spansklektion, läxa tills i morgon. Måndag: 8.00 - 15.15 Tisdag: 8.05 - 15.00 Onsdag: 8.00 - 13.35 Torsdag: 8.30 - 15.00 Fredag: 8.00 - 15.00 Kan jag inte ens få humana tider på fredagar!? Måndag: 09:00 - 14:40 Tisdag: 9:25 - 15:05 Onsdag: 8.15 - 14:35 Torsdag: 8.15 - 12:25 Fredag: 8.15 - 12:45 Hm. Har man i gymnasiet fått kortare dagar för att man ska kunna plugga eller något? edit; Har ifs inga håltimmar och kort lunch ;O Redigerad 27 augusti, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts