Mark Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Imorgon ska jag på museum. Efter skolan ska jag ta kort på saker som jag tycker är fult och borde tas bort från centrum. På onsdag har jag sovmorgon eftersom jag redan på tisdagen tog kort (uppgift till Staden och Framtiden). På onsdag har jag även skolfotografering, ingen aning om vad jag ska ha på mig. På onsdag ska jag även ha lämnat in en idéskiss till projektarbetet. På onsdag ska jag ha valt ut ett citat jag vill skriva ett tal om. På torsdag börjar vi förhoppningsvis med Cambridge. På fredag händer det inte så mycket, jag tar bussen hem till Arvidsjaur efter skolan. Ungefär så ser min skolvecka ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Jag har seriöst problem. Jag kan inte sova. Det går bara inte. Jag ska upp om 4 timmar. Jag kommer dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Jag har seriöst problem. Jag kan inte sova. Det går bara inte. Jag ska upp om 4 timmar. Jag kommer dö. Jag har varit vaken sedan 05:03. Jag tittar på film. Jag kommer vara så pissy i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 (redigerad) Usch för långa håltimmar. Har suttit i datorsalen sedan 12.00 och har håla fram till 15.00. VARFÖR ska matte B vara dagens sista lektion? Dock så är den ju frivillig, men jag behöver få ett godkänt betyg i matte. Har även fått en tyskabok som jag ska plugga in för att sedan göra en tenta. Känns inte som att jag prioriterar det just nu. Egentligen så har vi projektarbetstimme snart. Har funderat litegrann och har kommit fram till att jag vill göra någonting med spel, hur de påverkar oss och varför vi dras till dem. Känns dock inte som att det kommer bli ett seriöst projektarbete, men det är det enda jag har i huvudet nu. Jag vill göra någonting med spel, den saken är klar. Kanske ni kan ge några tips på ett slags projektarbete med spel som huvudämne? Skulle verkligen uppskattas. Nu ska jag fortsätta slösurfa igen och förhoppningsvis ta tummen ur röven och göra en idéskiss till projektarbetet. EDIT: Ni behöver ju inte ge tips på projektarbeten om spel, men eftersom det är det jag intresserar mig för så skulle jag nog bli mer engagerad med projektarbetet. Redigerad 26 augusti, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Åh, så jävla skönt att bo 2 minuter från skolan, kan gå hem på alla tråkiga håltimmar/raster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Andra dagen var kanonchill för mig, först kom jag en timme sent (inte med meningen, enligt internet skulle vi börja halv 10, men vi började 8.10..) och när jag kom dit skulle vi precis ta en 40-minuters rast, sedan skrev vi namn på varsin låda och fick motta olika byggnadsverktyg, sedan gick vi på lunch och fick sluta efter den Imorgon ska vi börja följa det riktiga schemat med lektioner, teori o.sv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Första dagen var värre än vad jag trodde. Hela dagen har jag tänkt, "VARFÖR HOPPAR JAG INTE AV?" men, men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Nästan lika chill idag som igår Började 10 då antropologiläraren är i Skottland. Hade slapplektion i fysik (vi fick slå in böckerna och sen sluta ) Hade matte. Lunch. Skulle ha kemi, men läraren kom inte så vi slutade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Andra dagen var kanonchill för mig, först kom jag en timme sent (inte med meningen, enligt internet skulle vi börja halv 10, men vi började 8.10..) och när jag kom dit skulle vi precis ta en 40-minuters rast, sedan skrev vi namn på varsin låda och fick motta olika byggnadsverktyg, sedan gick vi på lunch och fick sluta efter den Imorgon ska vi börja följa det riktiga schemat med lektioner, teori o.sv. Haha, såg dig gå till bussen när jag satt med wedda i parken, då skulle vi börja första lektionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 idag var matten så lätt så det tog oss minst en kvart att lösa ett tal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Första dagen var värre än vad jag trodde. Hela dagen har jag tänkt, "VARFÖR HOPPAR JAG INTE AV?" men, men. Speciellt det jävla cp-schemat. Förväntar dom sig att vi ska hinna fixa prao på bara några dagar? Förberedelse FTW!1 Annars var det kul att träffa alla. :] ..förutom vissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Åh, så jävla skönt att bo 2 minuter från skolan, kan gå hem på alla tråkiga håltimmar/raster. Åh, så jädrans w0rd på det! Problemet är dock att jag oftast får kompisar med mig när jag vill vara ensam. Eftersom de bor så långt borta vill de "chilla" hemma hos mig. Oftast är det dyngnice, då man inte har tråkigt, men sen när man vill vara ensam så ska de ändå med, trots att man säger nej --- Jag börjar få skolångest. Läxförhör imorgon och jag vet inte om han bara ska kolla hur mycket vi kan eller om han ska betygsätta. Så nu har jag sista-minuten-pluggat i 1,5 timma. Det tråkigaste är att det endast är fyra sidor, men det känns som 25 för mig. Kommer inte gå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Jag har varit vaken sedan 05:03. Jag tittar på film. Jag kommer vara så pissy i skolan. Jag vaknade runt 02:40, usch, död. Men dagen var grymt meningslös! Samlades 8:10, dom babblade om schemat och sånt, saker man redan förstått, fick gå runt 09:00, och lektionerna skulle börja som vanligt 09:30, men grejen var att jag hade hål till 12:00. Yay. Och på den lektionen så pratade dom om olika saker jag redan visste i 10 min, sen fick jag gå hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Speciellt det jävla cp-schemat. Förväntar dom sig att vi ska hinna fixa prao på bara några dagar? Förberedelse FTW!1 Annars var det kul att träffa alla. :] ..förutom vissa. Schemat får mig att vilja bli överkörd av en ångvält. På tal om självmord eller mord, det är ungefär vad min dag har gått ut på. Att komma på sätt att ta livet av mig så jag slipper skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Schemat får mig att vilja bli överkörd av en ångvält. På tal om självmord eller mord, det är ungefär vad min dag har gått ut på. Att komma på sätt att ta livet av mig så jag slipper skolan. Grabben, om det nu är så vedervärdigt finns det en enda sak du behöver - ett heroinmissbruk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Grabben, om det nu är så vedervärdigt finns det en enda sak du behöver - ett heroinmissbruk. Låter som en idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Grabben, om det nu är så vedervärdigt finns det en enda sak du behöver - ett heroinmissbruk. Heroine-Hero! Grymt South Park avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Kicken, har du någon rolig historia att berätta om våran skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Mordos och RavenE: Hur helvetiskt är erat schema egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 (redigerad) Mordos och RavenE: Hur helvetiskt är erat schema egentligen? Rent tidsmässigt är det inte så ovanligt, 8.30-15.30 de flesta dagar, det jag (och resten av klassen?) klagar mest över är att vi fick veta IDAG att vi ska ut på prao från och med nästa fredag (prao en dag i veckan under många veckor). Skolan kunde förberett oss på det i brevet som skickades ut för två-tre veckor sedan. Så.. Måndagar är: 10.30-15.30. Tisdagar: 8.30-14.45 Onsdagar: 8.30-15.30 Torsdagar: 8.30-15.30 (Vettefan hur det blir med denna lektion eftersom båda lärarna är tjänstlediga. ) Fredagar: 8.30-15.30 Redigerad 26 augusti, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts