Umberto Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Jag börjar också 1.9 och sitter här med grym skolanbörjar-ångest nu. Jag står knappt ut med tanken på alla skentrevliga jävlar som man måste träffa igen och låtsas som om man är det minsta intresserad av att höra om vad de har gjort under sommaren. FUCK! Än värre är att jag idag insåg att jag kommer att ha hela 14 h obligatorisk närvaro/vecka under hela fucktember! FUCK! Jävla kicken att starta såna här ångestsframkallande trådar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Jag börjar också 1.9 och sitter här med grym skolanbörjar-ångest nu. Jag står knappt ut med tanken på alla skentrevliga jävlar som man måste träffa igen och låtsas som om man är det minsta intresserad av att höra om vad de har gjort under sommaren. FUCK! Än värre är att jag idag insåg att jag kommer att ha hela 14 h obligatorisk närvaro/vecka under hela fucktember! FUCK! Jävla kicken att starta såna här ångestsframkallande trådar! Hahahaha! Det var inte mitt fel. Jag gillade skolan ett år tillbaka då vi satt fyra stycken och spelade CS på skolans datorer aka förstaposten. Nu har jag lika stor ångest. Har gått en vecka och det har varit den segaste veckan i mitt liv. Kan knappt förstå att imorgon är den första dagen jag måste börja plugga på. Jag orkar inte. Marcus aka klasskompisen sitter och spammar depressiva texter som han själv skapat och klagar allt på skolgången. Jag sitter bara och läser och ställer mig bakom dom. Skolan är deppig. I förrgår kom J över till mig klockan 11 på kvällen. Han hade varit ute och cyklat helt ensam i regnet. Han sa att han inte orkade med någonting. Jag ställer mig bakom hans påstående. Meh, vafan, bita ihop och ta det som en man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Hahahaha! Det var inte mitt fel. Jag gillade skolan ett år tillbaka då vi satt fyra stycken och spelade CS på skolans datorer aka förstaposten. Nu har jag lika stor ångest. Har gått en vecka och det har varit den segaste veckan i mitt liv. Kan knappt förstå att imorgon är den första dagen jag måste börja plugga på. Jag orkar inte. Marcus aka klasskompisen sitter och spammar depressiva texter som han själv skapat och klagar allt på skolgången. Jag sitter bara och läser och ställer mig bakom dom. Skolan är deppig. I förrgår kom J över till mig klockan 11 på kvällen. Han hade varit ute och cyklat helt ensam i regnet. Han sa att han inte orkade med någonting. Jag ställer mig bakom hans påstående. Meh, vafan, bita ihop och ta det som en man. Usch, är det någonting jag hatar så är det personer som kontaktar en på msn dagarna innan skolstart, bara för att klaga på att skolan snart börjar. Jag vill inte slösa mina sista dagar innan skolan på att lyssna på folk som klagar över att det är så lite lov kvar, jag vill göra någonting med lovet. Det gör mig bara sur och ännu mer deppig när folk kontaktar mig för att sitta och 'diskutera' hur lite lovtid det är kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Hahahaha! Det var inte mitt fel. Jag gillade skolan ett år tillbaka då vi satt fyra stycken och spelade CS på skolans datorer aka förstaposten. Nu har jag lika stor ångest. Har gått en vecka och det har varit den segaste veckan i mitt liv. Kan knappt förstå att imorgon är den första dagen jag måste börja plugga på. Jag orkar inte. Marcus aka klasskompisen sitter och spammar depressiva texter som han själv skapat och klagar allt på skolgången. Jag sitter bara och läser och ställer mig bakom dom. Skolan är deppig. I förrgår kom J över till mig klockan 11 på kvällen. Han hade varit ute och cyklat helt ensam i regnet. Han sa att han inte orkade med någonting. Jag ställer mig bakom hans påstående. Meh, vafan, bita ihop och ta det som en man. Tänk på barnen i Afrika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Och du går? Någonstans i gefle eller? John Bauer i Gävle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Skola i morgon, kommer att gå ca 7 killar och 20-23 tjejer i min klass, mysigt Dock är jag så jävla nervös man bara kan bli, och det är väl heller inte så konstigt när man ska börja ny skola, hoppas det blir kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 (redigerad) Usch, är det någonting jag hatar så är det personer som kontaktar en på msn dagarna innan skolstart, bara för att klaga på att skolan snart börjar. Jag vill inte slösa mina sista dagar innan skolan på att lyssna på folk som klagar över att det är så lite lov kvar, jag vill göra någonting med lovet. Det gör mig bara sur och ännu mer deppig när folk kontaktar mig för att sitta och 'diskutera' hur lite lovtid det är kvar. Jag håller med dig. Irriterande. Nu är det dock så att vi redan gått en vecka i skolan. Och jag kan säga att 70 % av oss i klassen är minst sagt lika deppiga, trots att vi ytligt sett är annorlunda. Tänk på barnen i Afrika. Du tänker på sympati, men du bryr dig inte om att jag mår dåligt? Redigerad 24 augusti, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 men du bryr dig inte om att jag mår dåligt? Hahaha, du mår inte dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Nog för att det är trevligt/kul om det inte bara är korvbärare i klassen, men att börja ragga på klasskompisar är väl inte det bästa man kan göra? ...inget jag skulle göra i alla fall. Ord, jag hånglade med två tjejer i min klass första gemensamma festen. Inte att rekommendera. Lawl, i min gamla klass gick det 21 tjejer och 7 killar och inte fan fick man något... Kan tillägga att nästan hela gänget var snygga också. Skola i morgon, kommer att gå ca 7 killar och 20-23 tjejer i min klass, mysigt Dock är jag så jävla nervös man bara kan bli, och det är väl heller inte så konstigt när man ska börja ny skola, hoppas det blir kul. Som min nuvarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 går 12-13 idag & Det var typ 12 tjejer & 15 killar (27 pers) i klassen. hm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Jag överlevde och min klass är reko. Blir tre sköna år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 För mig är det ju främmande det här med att man har klasser i gymnasiet. Får ni ändå välja ämnen/kurser enligt personligt intresse eller är allt planerat i förväg och görs tillsammans med klassen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 (redigerad) För mig är det ju främmande det här med att man har klasser i gymnasiet. Får ni ändå välja ämnen/kurser enligt personligt intresse eller är allt planerat i förväg och görs tillsammans med klassen? Vi får välja valbara kurser och individuellt val enligt personligt intresse, resten är i princip förbestämt. Sen beror det ju på vilken linje man går t.ex jag går Kultur och jag läser Kulturhistorisk fördjupning och Staden och Framtiden och så vitt jag vet är det bara kulturlinjen som har det. EDIT: Blev en hel del "och" där, men jag orkar inte vara grammatiskt korrekt just nu Redigerad 25 augusti, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Jag överlevde och min klass är reko. Blir tre sköna år! Vad ska du gå? ----- NV08A heter min klass. Går med en av mina bästa vänner och två andra som jag känner hyfsat, resten är i princip nya ansikten. Tror det var 11 killar och 7 tjejer. Verkar vara skönt folk, tror det blir fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Min byggklass verkar vara helt okej, frånsett av att den bara består av killar. Lärarna är schysta, man får snusa, och det är en fin matsal. Skulle ta bussen de 6-7 kilometerna hem men jag missade den första och den andra orkade jag inte vänta på så jag promenerade, vilket tog en dryg timme, varpå jag missade att kliva på den senare bussen som körde om mig.. Annars var det en trevlig dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 (redigerad) Vad ska du gå? ----- NV08A heter min klass. Går med en av mina bästa vänner och två andra som jag känner hyfsat, resten är i princip nya ansikten. Tror det var 11 killar och 7 tjejer. Verkar vara skönt folk, tror det blir fint. Medieprogrammet i Luleå. Yays! Redigerad 25 augusti, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Imorgon är det dags. Jag hoppas verkligen att folk inte kommer skrika och ha för sig som de brukar. Då flippar jag. Speciellt om Simon börjar på och köra sin "ÅH, TONY. HEHE." "Ja?" "HEHEHEH." "Vad?" "HEHEHE HEJ." "... okej. Tyst." "HEHEHEH" Fett opepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 (redigerad) Imorgon är det dags. Jag hoppas verkligen att folk inte kommer skrika och ha för sig som de brukar. Då flippar jag. Speciellt om Simon börjar på och köra sin "ÅH, TONY. HEHE." "Ja?" "HEHEHEH." "Vad?" "HEHEHE HEJ." "... okej. Tyst." "HEHEHEH" Fett opepp. Hahaha, så sant. Redigerad 25 augusti, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Skön engelsklektion idag, vi fick ett scenario berättat för oss (någon gång mellan 4-8 imorse så försvann två kaffemaskiner från skolan. Och NI är misstänkta! ) och sedan skulle vi två och två komma på ett bra alibi. Medan ena vittnet berättade sin historia så var det andra utanför klassrummet. Grejen var att jag och min vän inte fattade att det här var något seriöst som vi skulle göra hela lektionen, vilket resulterade i att vi berättade helt olika versioner. Tyvärr gick jag "länge" idag (15.25) så nu sitter jag här ensam i skolan och väntar på bussen hem (16.20). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Första dagen avklarad. Imorgon börjar vi stenhårt - startar 08:05 och slutar 16:05 eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts