Tweak Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Jag tror att man lär sig att uppskatta helgerna alltmer nu när skolan börjar, på sommarlovet kunde man partaja på en onsdag och sitta hemma på en lördag. Spelade ingen roll vilken dag det var. Verkligen, denna helgen har varit sjukt bra! Ehm, ptja, åtminstone för mig är det rätt självklart att man kommer uppskatta helgerna mer nu när det är skola, och så har det alltid varit i skoltider. Hahahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Skola i morgon... ...well that sucks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Skola i morgon... ...well that sucks Tredje dagen i gymnasiet 8D Ja de ska väl bli najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Imorgon börjas det som sagt. Längtar. Ska bara få i mig någon mat nu sen tänker jag lägga mig. För övrigt så tog jag kontakt med en brud som ska gå i min klass. Antagningslista + BDB = Kewl. Hon verkar helt okej. 11 Brudar och 7 Killar. Gangbang! Värre är det för min polare som ska gå IT. Där ska det bara gå 14 pers, och alla är killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 (redigerad) Andra veckan imorn. Nu börjar allvaret! Redigerad 24 augusti, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Andra veckan imorgon. Nu börjar festerna! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Värre är det för min polare som ska gå IT. Där ska det bara gå 14 pers, och alla är killar. Been there, done that! Förutom att det i min klass var dubbelt så många killar och dubbelt så många tjejer som i din väns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Imorgon börjas det som sagt. Längtar. Ska bara få i mig någon mat nu sen tänker jag lägga mig. För övrigt så tog jag kontakt med en brud som ska gå i min klass. Antagningslista + BDB = Kewl. Hon verkar helt okej. 11 Brudar och 7 Killar. Gangbang! Värre är det för min polare som ska gå IT. Där ska det bara gå 14 pers, och alla är killar. Så VickeX har någonting på G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Jag börjar 1september, längtar nästan lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Så VickeX har någonting på G Gangbang! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 (redigerad) Så VickeX har någonting på G Hehe nej det tror jag då inte. Men det är kul att tjuvstarta. Har aldrig träffat henne, men har på en dag bland annat fått reda på att hon har en pojkvän, vad hon gjort under sommaren, och sett henne i bikini. Edit @ Kebab. Crap, my cover is blown. Redigerad 24 augusti, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Hehe nej det tror jag då inte. Men det är kul att tjuvstarta. Har aldrig träffat henne, men har på en dag bland annat fått reda på att hon har en pojkvän Gangbang! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Imorgon börjas det som sagt. Längtar. Ska bara få i mig någon mat nu sen tänker jag lägga mig. För övrigt så tog jag kontakt med en brud som ska gå i min klass. Antagningslista + BDB = Kewl. Hon verkar helt okej. 11 Brudar och 7 Killar. Gangbang! Värre är det för min polare som ska gå IT. Där ska det bara gå 14 pers, och alla är killar. Nog för att det är trevligt/kul om det inte bara är korvbärare i klassen, men att börja ragga på klasskompisar är väl inte det bästa man kan göra? ...inget jag skulle göra i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Ang. tjuvstarter. I min nya klass, så ska det gå en tjej från min gamla klass. Hon lade till mig på MSN igår för att "det kan vara bra om vi känner varandra nu när vi måste spendera myyyyyycket mer tid tillsammans??" för att citera ordagrant. Jag skrattade lite. Sen så är jag nervös. Borde sova snart. Men jag vill spela CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Marcus says: imorn är det skola Marcus says: jag vet inte om jag ska skjuta mig i huvudet eller vad fan jag ska göra Det meddelandet fick jag på msn nyss! Kan inget annat än hålla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Nog för att det är trevligt/kul om det inte bara är korvbärare i klassen, men att börja ragga på klasskompisar är väl inte det bästa man kan göra? ...inget jag skulle göra i alla fall. Har faktiskt inte tänkt ragga på henne, eller någon annan för den delen heller. Men det är ju schysst att skaffa sig kompisar i klassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Har faktiskt inte tänkt ragga på henne, eller någon annan för den delen heller. Men det är ju schysst att skaffa sig kompisar i klassen. "Kompisar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 (redigerad) Jag har frågat flera gånger men du har aldrig svarat - vad går du för linje? Jag går Natur - Natur. 11 Brudar och 7 Killar. Gangbang! Lawl, i min gamla klass gick det 21 tjejer och 7 killar och inte fan fick man något... Kan tillägga att nästan hela gänget var snygga också. Redigerad 24 augusti, 2008 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Gah. Är så nervös så att mitt huvud snart kommer att implodera. Har inte gått i skolan på ett år. Plus att det blir i en helt ny stad och helt okända människor. Samt att jag måste åka 7.2 mil med tåg varje dag och sen ett par kilometer med buss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Gah. Är så nervös så att mitt huvud snart kommer att implodera. Har inte gått i skolan på ett år. Plus att det blir i en helt ny stad och helt okända människor. Samt att jag måste åka 7.2 mil med tåg varje dag och sen ett par kilometer med buss. Och du går? Någonstans i gefle eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts