minigun Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) Klaga lagom. Jag köpte spelet för längesen och min cd-key var inte valid. Far cry funkade aldrig bra online har jag hört ändå. Fick Far Cry med mitt gamla grafikkort, så jag har spelat en hel del online och det funkade bra och var riktigt roligt! För få spelare sista tiden dock Men nu hittar jag inte min cdkey och min dvdläsare funkar inte så jag tänkte att det är väl lika bra att ladda hem det, lite reklam kan jag stå ut med. Men så kommer jag hit och får veta att jag kanske inte kan spela Blir faktiskt arg på dom.. * Men nu blir jag ännu mera arg.. det är ju inte gratis längre, varför gratis en kort tid bara :S Redigerad 23 september, 2007 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Fick Far Cry med mitt gamla grafikkort, så jag har spelat en hel del online och det funkade bra och var riktigt roligt! För få spelare sista tiden dock Men nu hittar jag inte min cdkey och min dvdläsare funkar inte så jag tänkte att det är väl lika bra att ladda hem det, lite reklam kan jag stå ut med. Men så kommer jag hit och får veta att jag kanske inte kan spela Blir faktiskt arg på dom.. * Men nu blir jag ännu mera arg.. det är ju inte gratis längre, varför gratis en kort tid bara :S Undrar jag med. Kan inte installera det nu. Reklam försvann för mig efter andra dagen av någon konstig anledning. Jag slapp den helt resten av veckorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Fick Far Cry med mitt gamla grafikkort, så jag har spelat en hel del online och det funkade bra och var riktigt roligt! För få spelare sista tiden dock * Men nu blir jag ännu mera arg.. det är ju inte gratis längre, varför gratis en kort tid bara :S Ah, har säkert varit kul men om man jämnför med andra spel online så fanns det ju många bättre.. Det är nog inte gratis för folk utanför USA skaffade Far cry gratis också. Har inte hört dom säga något sånt men varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Ah, har säkert varit kul men om man jämnför med andra spel online så fanns det ju många bättre.. Det är nog inte gratis för folk utanför USA skaffade Far cry gratis också. Har inte hört dom säga något sånt men varför inte? Visst finns det kanske bättre onlineskjutare. Nu är inte jag den som spelat alla men jag har spelat många och mina favoriter är cod2 och just Far Cry. Far Cry är väldigt speciellt.. speciella maps som jag tycker är väldigt roliga. Men det är väl en smaksak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts