Sniper Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Vad spelar det för roll om folk får se när jag är född? Syftade mer på att vi har samma födelsedatum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Fyfan. Det finns monster I spelet. Satan så overkligt. Hade först tänkt att skaffa en sparfil så jag slipper spela Igenom skiten. Väldigt realistiskt med monster som går runt med Raketlunchare. Spelet är bra men monster förstör allt. Allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Syftade mer på att vi har samma födelsedatum Haha, respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Hittade väldigt bra hemsida med massor av Mods till Far Cry. Finns bl.a. skins och reality mod. Någon som vet var man skall placera moden då den är nerladdad? http://www.worldoffarcry.de/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) Oj vilket bra initiativ. Har faktiskt tänkt på det här tidigare och oj vad glad jag blev när jag såg att någon mer tänkt på reklam i spelen. ALLA nya spel borde innehålla reklam! Kanske inte för att göra spelen helt gratis men tänk om man bara behövde betala 100:- för ett nytt spel? Tror faktiskt att både spelare och spelföretagen skulle tjäna på detta. Jag tror på detta och hoppas på att få se nya spel med reklam i framtiden, till ett förmånligare pris. Redigerad 16 september, 2007 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Gud vad jag älskar ordet kärring. Kärring, du gillar inte monster för du inte gillar att bli skrämd. Antar att du inte gillar Return to Castle Wolfenstien och Bioshock heller, för det är monster i spelen. Själv älskar jag spel där jag har svårt att INTE skita på mig runt varje hörn. Ger sånt jävla adrenalin som heter duga. "Du går i en trång gång, svart så långt ögat kan nå. Det enda lyse är en blinkande lampa längre bort i gången. När du står under lampan så springer en skugga förbi, och du hör ett ljud. Du kollar runt och det är tomt. Du tar ett par steg till, och plötsligt hoppar ett monster ner från taket, och springer mot dig i full fart" Kan fan inte bli mer underbart! Det var ju det Far Cry fick mest kritik för att dom hade monster i spelet. Har själv inte kommit till monstrerna men jag tycker det iaf inte passar in i miljöerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Oj vilket bra initiativ. Har faktiskt tänkt på det här tidigare och oj vad glad jag blev när jag såg att någon mer tänkt på reklam i spelen. ALLA nya spel borde innehålla reklam! Kanske inte för att göra spelen helt gratis men tänk om man bara behövde betala 100:- för ett nytt spel? Tror faktiskt att både spelare och spelföretagen skulle tjäna på detta. Jag tror på detta och hoppas på att få se nya spel med reklam i framtiden, till ett förmånligare pris. Tycker jag också låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) Mycket bra med reklam i spelen Gör lite mer realism över spelen. T.ex. GTA Istället för Sprunk kan dom göra Sprite, Och radio i bilarna JVC och sånt, bilringar Goodyear, riktiga klädesmärken, och något matställe McDonalds, och flygplan med banderoller som det står I Wan't You For The USArmy + Webadress på. Pengar pengar pengar Redigerad 16 september, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Mycket bra med reklam i spelen Gör lite mer realism över spelen. T.ex. GTA Istället för Sprunk kan dom göra Sprite, Och radio i bilarna JVC och sånt, bilringar Goodyear, riktiga klädesmärken, och något matställe McDonalds, och flygplan med banderoller som det står I Wan't You For The USArmy + Webadress på. Pengar pengar pengar Nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Hmm, det längsta jag kommer är att jag måste logga in: Sen dumpas jag på sidan (adress http://www.fileplanet.com/180410/download/Far-Cry-Full-Game-[Free-Game---Ad-Supported]) : http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img178/farcry2.PNG ...och hittar inte filen. När jag söker så hittar jag inga fullspelsresultat... vad gör ni som jag inte gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 ...och hittar inte filen. När jag söker så hittar jag inga fullspelsresultat... vad gör ni som jag inte gör? Tyckte jag läste dom lade ner med det efter en vecka tom. Så inte säkert man kan göra det idag. Dom som har kvar får ha kvar, men dom som inte hunnit fixa går det bye bye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Tyckte jag läste dom lade ner med det efter en vecka tom. Så inte säkert man kan göra det idag. Dom som har kvar får ha kvar, men dom som inte hunnit fixa går det bye bye. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=925189 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Suger rejält att Far Cry ej går att spela för dom utanför Amerika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Suger rejält att Far Cry ej går att spela för dom utanför Amerika. Gick visst. Var bara att ändra till U.S på Ubisofts hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Gick visst. Var bara att ändra till U.S på Ubisofts hemsida. Funkade aldrig för mig, försökte få det att funka i 3 dagar, gjorde nya ubisoft andvändare, ändrade postnumret till ett US-nummer.. ingenting funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Gick visst. Var bara att ändra till U.S på Ubisofts hemsida. Så var det för mig med första gången. När jag skulle ominstallera spelet funkade det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Jag undrar bara.. är det många som spelar Far Cry på internet nu när det är gratis? Tänkte isåfaill installera det igen för det är riktigt roligt online men sist jag spelade var det så lite spelare.. Men hur är det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Jag undrar bara.. är det många som spelar Far Cry på internet nu när det är gratis? Tänkte isåfaill installera det igen för det är riktigt roligt online men sist jag spelade var det så lite spelare.. Men hur är det nu? Det är rätt så kul att spela på internet. Dock måste man ha CD key som inte medföljer till gratisversionen, och även om man fixar det på ett eller annat sätt så kan det vara så att den används av en annan användare. Det kan även vara så att man måste bläddra mellan 8-9 CD keys varje gång man spelar för att ingen av dem funkar. För mig fanns det en enda server som jag kunde joina. Den blev jag senare bannad från. Alla andra servrar har 9999 ping och går ej att joina. Nåja, jag kan endå inte installera spelet nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Det är rätt så kul att spela på internet. Dock måste man ha CD key som inte medföljer till gratisversionen, och även om man fixar det på ett eller annat sätt så kan det vara så att den används av en annan användare. Det kan även vara så att man måste bläddra mellan 8-9 CD keys varje gång man spelar för att ingen av dem funkar. För mig fanns det en enda server som jag kunde joina. Den blev jag senare bannad från. Alla andra servrar har 9999 ping och går ej att joina. Nåja, jag kan endå inte installera spelet nu. Men varför är det så? Får man verkligen inte en egen cdkey när man tankar spelet? Idiotiskt isåfall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Men varför är det så? Får man verkligen inte en egen cdkey när man tankar spelet? Idiotiskt isåfall.. Klaga lagom. Jag köpte spelet för längesen och min cd-key var inte valid. Far cry funkade aldrig bra online har jag hört ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts