Jump to content

Far Cry och ett par andra Ubi Soft- spel finns nu gratis!

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Oj vilket bra initiativ. Har faktiskt tänkt på det här tidigare och oj vad glad jag blev när jag såg att någon mer tänkt på reklam i spelen. :D

ALLA nya spel borde innehålla reklam! Kanske inte för att göra spelen helt gratis men tänk om man bara behövde betala 100:- för ett nytt spel?

Tror faktiskt att både spelare och spelföretagen skulle tjäna på detta.

Jag tror på detta och hoppas på att få se nya spel med reklam i framtiden, till ett förmånligare pris. :rolleyes:

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gud vad jag älskar ordet kärring.

Kärring, du gillar inte monster för du inte gillar att bli skrämd. Antar att du inte gillar Return to Castle Wolfenstien och Bioshock heller, för det är monster i spelen.

Själv älskar jag spel där jag har svårt att INTE skita på mig runt varje hörn. Ger sånt jävla adrenalin som heter duga.

"Du går i en trång gång, svart så långt ögat kan nå. Det enda lyse är en blinkande lampa längre bort i gången. När du står under lampan så springer en skugga förbi, och du hör ett ljud. Du kollar runt och det är tomt. Du tar ett par steg till, och plötsligt hoppar ett monster ner från taket, och springer mot dig i full fart"

Kan fan inte bli mer underbart!

Det var ju det Far Cry fick mest kritik för att dom hade monster i spelet. Har själv inte kommit till monstrerna men jag tycker det iaf inte passar in i miljöerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj vilket bra initiativ. Har faktiskt tänkt på det här tidigare och oj vad glad jag blev när jag såg att någon mer tänkt på reklam i spelen. :D

ALLA nya spel borde innehålla reklam! Kanske inte för att göra spelen helt gratis men tänk om man bara behövde betala 100:- för ett nytt spel?

Tror faktiskt att både spelare och spelföretagen skulle tjäna på detta.

Jag tror på detta och hoppas på att få se nya spel med reklam i framtiden, till ett förmånligare pris. :rolleyes:

Tycker jag också låter bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket bra med reklam i spelen :) Gör lite mer realism över spelen. T.ex. GTA

Istället för Sprunk kan dom göra Sprite, Och radio i bilarna JVC och sånt, bilringar Goodyear,

riktiga klädesmärken, och något matställe McDonalds, och flygplan med banderoller som det står I Wan't You For The USArmy + Webadress på. Pengar pengar pengar :cry:

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket bra med reklam i spelen :P Gör lite mer realism över spelen. T.ex. GTA

Istället för Sprunk kan dom göra Sprite, Och radio i bilarna JVC och sånt, bilringar Goodyear,

riktiga klädesmärken, och något matställe McDonalds, och flygplan med banderoller som det står I Wan't You For The USArmy + Webadress på. Pengar pengar pengar :ph34r:

Nej tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, det längsta jag kommer är att jag måste logga in:

img039_farcry1.png

Sen dumpas jag på sidan (adress http://www.fileplanet.com/180410/download/Far-Cry-Full-Game-[Free-Game---Ad-Supported]) :

...och hittar inte filen. När jag söker så hittar jag inga fullspelsresultat... vad gör ni som jag inte gör? :)^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar bara.. är det många som spelar Far Cry på internet nu när det är gratis?

Tänkte isåfaill installera det igen för det är riktigt roligt online men sist jag spelade var det så lite spelare..

Men hur är det nu?

Det är rätt så kul att spela på internet. Dock måste man ha CD key som inte medföljer till gratisversionen, och även om man fixar det på ett eller annat sätt så kan det vara så att den används av en annan användare. Det kan även vara så att man måste bläddra mellan 8-9 CD keys varje gång man spelar för att ingen av dem funkar. För mig fanns det en enda server som jag kunde joina. Den blev jag senare bannad från. Alla andra servrar har 9999 ping och går ej att joina. Nåja, jag kan endå inte installera spelet nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är rätt så kul att spela på internet. Dock måste man ha CD key som inte medföljer till gratisversionen, och även om man fixar det på ett eller annat sätt så kan det vara så att den används av en annan användare. Det kan även vara så att man måste bläddra mellan 8-9 CD keys varje gång man spelar för att ingen av dem funkar. För mig fanns det en enda server som jag kunde joina. Den blev jag senare bannad från. Alla andra servrar har 9999 ping och går ej att joina. Nåja, jag kan endå inte installera spelet nu.

Men varför är det så? Får man verkligen inte en egen cdkey när man tankar spelet? :(

Idiotiskt isåfall.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor