påskharen Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Lätt VCPR från VC! så j*vla ägande! När han chaves (stavning?) kollegor snackar skit om honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Lätt VCPR från VC! så j*vla ägande! När han chaves (stavning?) kollegor snackar skit om honom! I VCS får man ju förklaringen också. Maurice Chavez gjorde Michelle gravid och struntade i henne. "Either marry me, or give me money to get it fixed! I'm not some cheap slut you can just use!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Ooo, tack visste inte det! Har ju bara en dator till mitt gta-spelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J_N-ZoN Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Radio Los Santos och Bounce FM är bäst i SA (fast det är det ända GTA spelen jag har spelat seriöst) Radio Los Santos och Bounce FM är bäst i SA (fast det är det ända GTA spelen jag har spelat seriöst) spelet menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Ooooaah har inte lagt märke till den här tråden. Kanske tar upp den viktgaste punkten genom GTA-historien. MUSIKEN! I GTA:III lyssnade jag alltid på K-Jah, tyckte DJ-snubben var alldeles fantastiskt och hade inte dub-musik funnits i spelet så vet inte jag om jag hade klarat av att kunna spela igenom hela skiten. Sen att man vet varenda ord han ska säga, varenda liten reklamsnutt och musiksnutt på dom fem låtarna av samma artist bevisar bara litegran hur mycket man älskade den kanalen. Det gick så långt att jag till och med köpte Scientist skiva med alla låtarna på CDON, älska helt enkelt. Sen älskade jag Flashback 98.6 med klassiska Scarfacelåtar till, fan vad underbart det var... Rush, rush for the yayo! eller Push it to the limit, BAM BAM haha alldeles fantastiskt. Sen självklart Double Clef FM, jävligt mycket mafia över det hela. Mmmmm. I Vice City kunde man lyssna på allt. Fast det hela berodde ungefär på vart man befann sig på ön. V-Rock var precis som K-Jah i GTA:III, man kunde liksom allt i alla reklamer i det dom skulle säga. Älskade den kanalen. Men alla radiokanaler var lika bra egentligen. GTA-spelet absolut bästa soundtrack. Sen var ju Crockett's Theme med, otroligt iskallt. I San Andreas lyssnade man också på allt. Den bästa blandningen av alla soundtracks! Allt från New Jack Swing till hip-hop till house till klassisk rock till country. Fan vad coolt det var egentligen. Det roliga var att man älskade allt också. K-Rose och Radio X var dominanta, restan var fortfarande minst lika bra men kom inte upp i lika hög standard. Men Voodoo Ray, Movin' on Up, Fools Gold, King Tubby Meets Rockers Uptown, Great Train Robbery med självaste BLACK UHURU och massa annat tungt skit. Fan vad grymt det var! LCS hade liknande med III, när ganska flummigt och typiskt GTA-radio på ett ungefär. Hade sin guldkorn med tyvärr mycket man gärna hoppade över. VCS var grymt det soundtracket också. Kanske lite för liknande med Vice City soundtrack och tyvärr inte lika starkt. Men jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flesh-n-Bone Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Radio Los Santos från San Andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stadion Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Jag tycker att det är V-ROCK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 K-rose är den bästa genom gta tiderna. i IV suger fan alla kanaler =/ sen går det inte stänga va radion heller. huga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 K-rose är den bästa genom gta tiderna. i IV suger fan alla kanaler =/ sen går det inte stänga va radion heller. huga Jo det går genom att hålla inne en av knapparna som du byter kanal med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Jo det går genom att hålla inne en av knapparna som du byter kanal med. Ser man på, tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Amer-163 Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Gta 4: 102.7 THE BEAT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 V-Rock (Vice City, Vice City Stories) Radio X (San Andreas) Liberty Rock Radio 97.8 (IV) K-DST (San Andreas) Emotion 98.3 (Vice City, Vice City Stories) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fjordor6 Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Emotion 98.3 Ingen, och jag menar INGEN annan radiokanal slår emotion och dess soundtrack. Foreigner - Waiting For A Girl Like You Cutting Crew - I Just Died In Your Arms Tonight Roxy Music - More Than This Toto - Africa Mr. Mister - Broken Wings John Waite - Missing You Jan Hammer - Crockett´s Theme Kan inte sägas bättre! Fernando ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtasas Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 I Vice City: V Rock. I San Andreas: Radio X, K-Rose och WCTR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sex_Pistols Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 K-DST, the dust. Med Tommy "The Nightmare" Smith som "Dj". otroligt bra kanal.. Extra bra på grund av att dj:n spelas av Axl Rose. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Emotion 98.3 Ingen, och jag menar INGEN annan radiokanal slår emotion och dess soundtrack. Foreigner - Waiting For A Girl Like You Cutting Crew - I Just Died In Your Arms Tonight Roxy Music - More Than This Toto - Africa Mr. Mister - Broken Wings John Waite - Missing You Jan Hammer - Crockett´s Theme Helt klart, bästa kanalen i hela serien imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Är det bara jag som tycker att "vladivostok" är nr 1i IV? I San Andreas måste det ju varitk-dst! Vice city är ju valet så enkelt! V-rock! I gta 3 så är det flashback den enda som jag kmr ihåg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 december, 2023 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2023 Nu när GTA är fokus igen här på sajten så hade jag tänkt skapa denna tråd, men såg att den fanns. Inget slår nog V-Rock från GTA: Vice City. Perfektion. Lock up your daughters, shoot your sons because Love Fist is coming to town! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 december, 2023 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2023 Bra bump! Mina favoriter, flertalet SA, i min bok det mest välkurerade populärkulturella soundtracket någonsin: K-Rose från GTA SA Radio Los Santos från GTA SA K-DST från GTA SA SF UR från GTA SA (omvärderat den vid senare genomspelningar) K-Jah från GTA III (enbart Scientist? Ja tack) Emotion från GTA VC Kvalitén i radiokanaler tappade rejält med GTA IV och i synnerhet GTA V. Finns enstaka låtar här och var, men ingen helgjuten kanal i mitt tycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 december, 2023 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2023 5 timmar sedan, okka skrev: Bra bump! Mina favoriter, flertalet SA, i min bok det mest välkurerade populärkulturella soundtracket någonsin: K-Rose från GTA SA Radio Los Santos från GTA SA K-DST från GTA SA SF UR från GTA SA (omvärderat den vid senare genomspelningar) K-Jah från GTA III (enbart Scientist? Ja tack) Emotion från GTA VC Kvalitén i radiokanaler tappade rejält med GTA IV och i synnerhet GTA V. Finns enstaka låtar här och var, men ingen helgjuten kanal i mitt tycke. Radio Los Santos undrar jag om jag någonsin lyssnat en hel låt på. Har alltid stängt av när den kommer igång i en bil. K-DST var helt okej och antagligen den bästa i spelet, men av alla spel tycker jag nog att SA har den svagaste musiken. LCS har inte något pangsoundtrack heller men åtminstone mer enhetliga kanaler. Flashback FM tyckte jag var riktigt bra och passade till den leksaksartade känsla som spelet hade, särskilt när man spelade på PSP som är en slags ultra-Gameboy. Jag tyckte lite liknande om IV först men sen lärde jag mig att nästan alla kanaler är riktigt bra och enhetliga, så länge man är på humör för genren respektive kanal erbjuder. Märkligt att du tyckte det var dåligt, jag tog dig för en The Journey-kille. Det är min favoritkanal i IV iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts