Renard Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Vilken är den bästa radiokanalen i GTA's historia? Enligt mig: http://content.answers.com/main/content/wp/en/f/fa/Site_image5.png V-Rock spelar några av de skönaste rocklåtarna från 80-talet. Judas Priest, mina älsklingar Mötley Crüe och Quiet Riot är bara några av alla de sköna band som spelas på denna härliga station. Vilken kanal är din favorit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 (redigerad) Emotion 98.3 Ingen, och jag menar INGEN annan radiokanal slår emotion och dess soundtrack. Foreigner - Waiting For A Girl Like You Cutting Crew - I Just Died In Your Arms Tonight Roxy Music - More Than This Toto - Africa Mr. Mister - Broken Wings John Waite - Missing You Jan Hammer - Crockett´s Theme Redigerad 2 september, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 LCFR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 I VC så är det Flash FM. The Buggles - Video Killed the Radiostar Laura Branigan - Self Control Toto - Hold the Line Hall & Oates - Out of Touch Michael Jackson - Billie Jean The Outfields - Your Love Inga låtar jag lyssnar på vanligtvis, men i spelet så passar de in som handen i handsken. Emotion 98.3 är nästan lika bra. -------------------------------------------------- I SA så är det då K-Rose Conway Twitty & Loretta Lynn - Louisiana Woman, Mississippi Man Hank Williams, Sr. - Hey Good Lookin Statler Brothers - Bed of Roses Desert Rose Band - One Step Forward Ed Bruce - Mamas Don't Let Your Babies Grow Up to Be Cowboys Whitey Shafer - All My Ex's Live In Texas Eddie Rabbitt - I Love A Rainy Night Så jävla härliga när man gled runt på landsbygden (vilket jag gjorde nästan hela tiden). K-DST är nästan lika bra. (I've been through the desert with a horse with no name... ) Från GTAIII kommer jag inte ihåg några kanaler. Vilka flashbacks jag får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 I Vice City så stämde alla kanaler in så bra vart man än var någonstans, men V-Rock, Flash FM och Emotion var dom jag lyssnade mest på. I San Andreas var det ingen kanal som utmärkte sig på det sättet, bra mix på låtar, zappade mellan dom flesta kanaler, utom hiphop kanalerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nybörjaren Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 I GTA3 måste det vara Chatterbox 109. Sjukt rolig pratkanal som man aldrig tröttnar på! I Vice City är det väl V-Rock. Skitbra musik helt enkelt. I San Andreas är det K-Rose. Gillar Country. I LCS är det Head Radio som gäller. Där är det bara bra musik! I VCS är det Flash FM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 (redigerad) GTA3: Hoho. Vet inte, man känner knappt igen nån musik. Flashback är väl okej VC: Flash FM! SA: Ugh. Inte många man älskar, men K-Rose och K-DST är sköna. LCS: I'm having a Flashback - from when I was a man! I still look good in a tie... But now it's time for titties... These tunes are enough o make me fertile again - I can enpregnate myself! That's a talent, no? VCS: Flash FM! Wave 103 är inte dum den heller. Inte heller VROCK. Faktum är att alla kanaler i VCS är skitbra Redigerad 6 september, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 De flesta pratkanaler... kan inte påstå att det finns så mycket musik i min smak... men Doubble Cleef FM är också nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 GTA3: Flashback eller Double Cleff FM VC: typ alla utom Wildstyle och Espantoso SA: K-DST och till viss del även Radio X LCS: FLASKBAK!!! VCS: V-ROCK är jo obligatorisk, bortsett från den så är Flash och Wawe rätt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 VC: typ alla utom Wildstyle och Espantoso Vad pratar du om, det är ju den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Flash FM, Wave 103 och Emotion 98.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Tobbe- Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Flash och V-rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 (redigerad) V-ROCK är lätt det bästa inom ett spel-soundtrack någonsin. RADIO X och K-DST ligger tätt inpå. Vice City och Vice City Stories har för mycket otäck synthpop och slisk, San Andreas för mycket country, soul och hip-hop och GTA III och Liberty City Stories har bara usla B-artister och filmsoundtrack. 5 favoriter: Vice City Alcatrazz - God Blessed Video Quiet Riot - Cum on Feel the Noize Iron Maiden - 2 Minutes to Midnight The Cult - She Sells Sanctuary Anthrax - Madhouse San Andreas Kiss - Strutter Alice in Chains - Them Bones Guns N' Roses - Welcome to the Jungle Rage Against the Machine - Killing in the Name Danzig - Mother Vice City Stories Judas Priest - Electric Eye Quiet Riot - Bang Your Head (Metal Health) Kiss - Lick It Up Dio - Holy Diver Ratt - Round and Round Redigerad 16 september, 2007 av I Need Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 GTA III Flashback FM 95.6 Vice City V-Rock & Flash FM San Andreas K-Rose & WCTR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Radio Los Santos följd av Espantoso. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 (redigerad) Flash FM, Head Radio, Flashback FM, Emotion 98.3, V-Rock, K-DST, Radio X, Wave 103. Redigerad 12 juli, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Groove4life Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 http://gta4sanandreas.uw.hu/radio/kdst1.jpg K-dst ofc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Emotion 98.3 Ingen, och jag menar INGEN annan radiokanal slår emotion och dess soundtrack. Foreigner - Waiting For A Girl Like You Cutting Crew - I Just Died In Your Arms Tonight Roxy Music - More Than This Toto - Africa Mr. Mister - Broken Wings John Waite - Missing You Jan Hammer - Crockett´s Theme DEN är tamefan den bästa på hela VC När det gäller radiokanaler så tävlar Emotion 98.3, VROCK och Espantoso. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 III: Game Radio FM http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/a/a3/Game_Radio.jpg Head Radio http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/5/54/Head_Radio_logo_(GTA3).jpg MSX FM -- Vice City: Wildstyle (No Image) V-Rock VCPR -- San Andreas: Radio X Radio Los Santos WCTR http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1/1c/WCTR_Talk_Radio.jpg -- IV: WKTT (No Image) San Juan Sounds (No Image) Radio Broker (No Image) Massive B Soundsystem (No Image) Liberty Rock Radio (No Image) The Journey (No Image) Jazz Nation Radio (No Image) Fusion FM (No Image) The Beat (No Image) -- Få, men bra kanaler i III, fast det var ganska få kanaler overall. Inte heller så värst många i Vice City. Jag gillade alla kanaler ganska mycket. San Andreas har bäst musik, imo. Radio X är bara pure I GTA IV är alla kanaler ganska bra, men några har övertaget. Ganska medioker musik tycker jag iaf. Det finns dock några gyllene stunder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Helt klart VROCK I VC alltså inte i VCS:) Det finns ingen dålig låt där och många är av mina 80-talsrockfavoriter. +Chatterbox i the sh!t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts