Adriian Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Jag letar fodral till min iPod video 80gb och vill gärna ha ett specialdesignat (eller vad man ska säga). Inte dom som finns på Apple.se. Finns det någon annan bra sida med snygga iPod-fodral? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Webbhallen tror jag har ganska bra. Fast jag kan ju ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Några fodral till iPod Video... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Trust me, om du inte är skygg för att lägga någon hundring extra så ska du köpa invisible shield. Nackdel är väl att den inte skyddar för stötar, men stötar+hårddiskbaserad enhet=dåligt även med skydd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 istuff.se Dom säljer bland annat invisible shield som jag har varit mycket nöjd med. Den släpper dock igenom smuts så var beredd på att byta någon gång om året. Ta av den försiktigt, annars lämnar den märken efter "limmet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Tackar tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts