Carlis Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 (redigerad) Hej. Min dator brukade låsa sig ibland, det började med att pekaren hackade fram och alla pogram som är igång hackar och efter ett tag så låste hela datorn sig helt. Detta hände ungefär 1 gång i veckan men nu sen i förrgår så händer det runt 4-5 gånger per dag. Nån som kanske vet vad som kan orsaka det? Tack i förhand Edit: Såg att jag stavade fel på "låser" nån admin kanske kan fixa det. Redigerad 1 september, 2007 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Hej. Min dator brukade låsa sig ibland, det började med att pekaren hackade fram och alla pogram som är igång hackar och efter ett tag så låste hela datorn sig helt. Detta hände ungefär 1 gång i veckan men nu sen i förrgår så händer det runt 4-5 gånger per dag. Nån som kanske vet vad som kan orsaka det? Tack i förhand Edit: Såg att jag stavade fel på "låser" nån admin kanske kan fixa det. Kanske ngt virus? sök med ditt antivirus program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts