Mordos Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Tänk om jag skulle publicera en bild på jesus när hans k*k blir spikad?. Hur kul är det? :| Det det skulle bara religösa reagera på. Jag skulle tycka det skulle vara ett relativt roligt skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Tänk om jag skulle publicera en bild på jesus när hans k*k blir spikad?. Hur kul är det? Färgstarkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Känns jobbigt att folk fortfarande fortsätter att göra teckningar av Muhammed. Jag förstår inte det roliga med att lägga upp en bild på Muhammed i en tidning. Att publicera bilder på Muhammed verkar okej för alla men när det handlar om jesus så blir alla genast sura och tackar nej till bilderna. Tänk om jag skulle publicera en bild på jesus när hans k*k blir spikad?. Hur kul är det? Jag står inte på någonsida. Jag tycker bara att man ska lägga ner detta och sluta publicera massa Muhammed bilder bara för att driva med muslimer. Här är ett exempel på när Jyllands-Posten tackar Nej till Jesus karikatyrer. Vet du vad muslimer och islamister står för? Av ditt inlägg att döma verkar det i alla fall inte så. Att Jyllands-Posten tackar nej till Jesuskarikatyrer betyder inte den kristna majoriteten skulle ta illa vid sig av dem. För övrigt är Danmark ett till synes mer religiöst land än Sverige och kyrkan har rimligen en lite större roll än i vår penis till landmassa. Att folk "fortsätter" att göra karikatyrer av Mohammed kan jag inte riktigt heller förstå, men jag förstår heller inte vad som gör Picassos tavlor så åtråvärda. Det hela handlar om yttrande- samt religionsfrihet, och dessa rättigheter vill muslimerna förtrycka, till och med i andra länder än deras egna geografiska säten. Jag skulle för övrigt tycka det var besynnerligt roligt om en bild där vår käre frälsare blir hamrad i juvelerna fann sin väg ut i media. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 EDIT @StellHell: Även om du inte tycker som dom så kan du iallafall delvis respektera deras religion och skriva något annorlunda, oavsett vad du tycker om dom och deras tro. Varför ska man respektera än religion som verkar gå ut på: - Att kapa ett plan, och krasha in i worldtradecenter. - Att springa med en bomb runt kroppen och spränga den så det dör 40 tal människor. - Att köra med en bil med en bomb inuti och krasha i en lastbil, pansarvagn, ett hus etc. - Kidnappa människor. - Att gå med ansiktet gömt. - Att bränna flaggor. - Att trampa på flaggor. etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Tänk om jag skulle publicera en bild på jesus när hans k*k blir spikad?. Hur kul är det? Sanslöst kul. Men hey, jag förstår lite hur du tänker. Västvärlden är lite som en 9-åring som går fram till en krokodil och sparkar den upprepade gånger i huvudet, skrattar och struntar i vad för konsekvenser det kan innebära. Angående rondellhundsbilden; den är ju så sanslöst dåligt ritad att ingen jävel skulle sett att det var Muhammed utan att läsa titeln (vidare skulle inte många ha sett att det var en rondellhund utan att läsa samma titel). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Varför ska man respektera än religion som verkar gå ut på: - Att kapa ett plan, och krasha in i worldtradecenter. - Att springa med en bomb runt kroppen och spränga den så det dör 40 tal människor. - Att köra med en bil med en bomb inuti och krasha i en lastbil, pansarvagn, ett hus etc. - Kidnappa människor. - Att gå med ansiktet gömt. - Att bränna flaggor. - Att trampa på flaggor. etc. Du är ju verkligen dum i huvudet på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Du är ju verkligen dum i huvudet på riktigt. Jo, skit i honom bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Varför ska man respektera än religion som verkar gå ut på: - Att kapa ett plan, och krasha in i worldtradecenter. - Att springa med en bomb runt kroppen och spränga den så det dör 40 tal människor. - Att köra med en bil med en bomb inuti och krasha i en lastbil, pansarvagn, ett hus etc. - Kidnappa människor. - Att gå med ansiktet gömt. - Att bränna flaggor. - Att trampa på flaggor. etc. Tur att vi kristna har varit SÅ mycket bättre då om man tittar bakåt i tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 (redigerad) Du är ju verkligen dum i huvudet på riktigt. Nej? Jag har bara tittat och lyssnat på nyheterna. Svara varför man ska respektera Islam, kristendomen, judendom etc. då så ska vi se vem som är dummare i huvudet PÅ RIKTIGT! @Eudoros: Tyvärr har jag inte nämnt kristendomen som något bättre heller. Redigerad 2 september, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Nej? Jag har bara tittat och lyssnat på nyheterna. Svara varför man ska respektera Islam, kristendomen, judendom etc. då så ska vi se vem som är dummare i huvudet PÅ RIKTIGT! @Eudoros: Tyvärr har jag inte nämnt kristendomen som något bättre heller. Det roliga är ju att det enda du ser hos islamistiska-tron verkar vara just självmordsbombning, bränna flaggor och kapa plan. Extremister finns det i alla religioner, men endel uppmärksammas väl mer än andra. Och tro inte att jag försöker försvara någon religion, för det gör jag verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Jaja, bränn vår flagga bara. Den är inte grön-gul ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Att publicera bilder på Muhammed verkar okej för alla men när det handlar om jesus så blir alla genast sura och tackar nej till bilderna. Har du aldrig läst en serietidning, din j-j-j-j-j-jackasssss? http://images.google.se/images?svnum=10&am...;q=jesus+satire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Muslimer borde växa upp. <- Muhammed? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Apropå flaggan, kom på hur det ligger till. Det gröna symboliserar att muslimerna tänker ta över Sverige, således är det en tänkt flagga för den framtid där PK-packet fått som de vill och alla skolbarn vänder sig mot mecka. Eller så var den gröna färgen billigare helt enkelt. Det är Ölands flagga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Nej? Jag har bara tittat och lyssnat på nyheterna. Svara varför man ska respektera Islam, kristendomen, judendom etc. då så ska vi se vem som är dummare i huvudet PÅ RIKTIGT! @Eudoros: Tyvärr har jag inte nämnt kristendomen som något bättre heller. Idioter finns, både troende som icke troende, och du verkar ju vara ett bevis på det. Att döma en religion av allt skit du har sett på TV och läst i tidningar är ju bara så jävla korkat. Extremisterna, de som springer runt med bomberna, åker in i WTC och eldar flaggor, är ju en så otroligt liten del av alla muslimer. Och om du tror att det är att spränga så många bomber som möjligt är vad islam går ut på behöver du verkligen läsa på lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Vi känner oss kränkta!! Det där med judarna stämmer tyvärr, ja. Men västerläningar skulle knappast bränna flaggor och starta upplopp över en sån sak. Klart att du känner dig kränkta, annars skulle du ju inte gjort en tråd där du gnäller om muslimer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 (redigerad) Klart att du känner dig kränkt, annars skulle du ju inte gjort en tråd där du gnäller om muslimer. Det är väl självklart han kan göra en tråd om muslimer även om han inte känner sig kränkt. EDIT: Fixade lite med ord. Skrev som en T-Bone Mendez. Redigerad 2 september, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Det är Ölands flagga Eller Norrlands, den stora frågan kanske är hur stor vikt de lade vid färgkalibrering av den gröna färgen på flaggan som brändes. Vilket mysterium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 (redigerad) I Lol: För att deras religon inte går ut på det alls. Finns två sorters muslimer och ena sorten har totalt förvrängt religionen, de har ändrat den och den går inte längre ut på det som den gjorde innan. Därför borde man det. Redigerad 2 september, 2007 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Klart att du känner dig kränkta, annars skulle du ju inte gjort en tråd där du gnäller om muslimer. Det var ironi, ditt spånhuvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts