skribb Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Nähädu! Jag är agnostiker, din lilla rackare. Bättre. Nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Kan ingen lägga upp en bild på bilden har inte sätt den än?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Kan ingen lägga upp en bild på bilden har inte sätt den än?? Du har en bild här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Du har en bild här. Åh herregud, den var verkligen ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Nu har dom där jävla idioterna på al-qaida bestämt att den som mördar han Lars ska få massa pengar och även chefsredaktören på Nerikes Allehanda var tydligen ond nog att vara förtjäna döden. Man undrar ju hur smart det är av al-qaida att vara sådana. Blir ju bara fler som hatar islam då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Man undrar ju hur smart det är av al-qaida att vara sådana. Blir ju bara fler som hatar islam då. Mja, jag tror inte att "få västerlänningar att gilla oss" ligger särskilt högt på deras to-do-list.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Mja, jag tror inte att "få västerlänningar att gilla oss" ligger särskilt högt på deras to-do-list.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Mja, jag tror inte att "få västerlänningar att gilla oss" ligger särskilt högt på deras to-do-list.. Nej, det gör det inte, men vi ska ändå acceptera deras religion och bla bla bla bla... Hatar varenda PK person som slickar muslimröv a la Mona Sahlin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Nej, det gör det inte, men vi ska ändå acceptera deras religion och bla bla bla bla... Hatar varenda PK person som slickar muslimröv a la Mona Sahlin. Al'Qaeda ≠ Islam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Al'Qaeda ≠ Islam Men oj, förlåt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Men oj, förlåt mig Han menade inte att du stavade fel, han menade att Al Qaida inte var samma sak som den vanliga muslimen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Nu har dom där jävla idioterna på al-qaida bestämt att den som mördar han Lars ska få massa pengar och även chefsredaktören på Nerikes Allehanda var tydligen ond nog att vara förtjäna döden. Jihaaaaaaaad! ------------- Nej, nej. Det är fanimej tragiskt. Såg på text-tv idag att den där Lars skulle få polisbeskydd nu då han skulle till Sverige i något ärende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Han menade inte att du stavade fel, han menade att Al Qaida inte var samma sak som den vanliga muslimen. Ja, jag fattade det. ...min förra post menade jag ''förlåt mig för jag tog den vanliga muslimen för en Al Qaida medlem'', fast på ett 'sarkastiskt' sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Ja, jag fattade det. ...min förra post menade jag ''förlåt mig för jag tog den vanliga muslimen för en Al Qaida medlem'', fast på ett 'sarkastiskt' sätt. Riiight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Riiight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Men oj, förlåt mig Åh, vilket intelligent inlägg, really! Jo, men så är det nog. En och en halv miljard människor sympatiserar med en terrorgrupp som spränger sig själva i luften och dödar oskyldiga "i Allahs namn"! Nej, men ser man på! Det finns runt 450000 muslimer i Sverige! De måste även dem tycka att det är helt okej med Al'Qaeda, alla muslimer är ju trots allt likadana, med terrorbombningar, förtryck av kvinnor, och gud vet vad, så varför ska vi hederliga svenska vikingar *slår sig för bröstet* acceptera att de inte lever precis som vi gör? Nej, tacka vet jag Lars Vilks, som visar var skåpet ska stå, inte ska dessa kamelridare komma hit med sitt halalkött och tro att de är något! Ta seden dit man kommer, vettja! Just det, det är trots allt Internet jag befinner mig på - Notera att ovanstående är ett s.k. sarkastiskt inlägg. </sarkasm> Respektera andra människor, oavsett vilken religion de tillhör. Sedan kan du tycka vad du vill om religionen de utövar, men oliktänkande möts inte med en "Jag är bättre än du"-attityd, som Lars Vilks verkar trott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Åh, vilket intelligent inlägg, really! Jo, men så är det nog. En och en halv miljard människor sympatiserar med en terrorgrupp som spränger sig själva i luften och dödar oskyldiga "i Allahs namn"! Nej, men ser man på! Det finns runt 450000 muslimer i Sverige! De måste även dem tycka att det är helt okej med Al'Qaeda, alla muslimer är ju trots allt likadana, med terrorbombningar, förtryck av kvinnor, och gud vet vad, så varför ska vi hederliga svenska vikingar *slår sig för bröstet* acceptera att de inte lever precis som vi gör? Nej, tacka vet jag Lars Vilks, som visar var skåpet ska stå, inte ska dessa kamelridare komma hit med sitt halalkött och tro att de är något! Ta seden dit man kommer, vettja! Just det, det är trots allt Internet jag befinner mig på - Notera att ovanstående är ett s.k. sarkastiskt inlägg. </sarkasm> Respektera andra människor, oavsett vilken religion de tillhör. Sedan kan du tycka vad du vill om religionen de utövar, men oliktänkande möts inte med en "Jag är bättre än du"-attityd, som Lars Vilks verkar trott. Ibland så undrar jag verkligen om folk är så pass naiva... den genomsnittlige muslimen har givetvis inte ett dugg emot att otrogna kvinnor stenas och att hänga bögar i lyftkranar och har följaktligen ingen anledning till att protestera när detta praktiseras. Allt det där är helt normalt och har alltid varit det inom islam (med undantag av lyftkranar, de fanns inte på 600-talet). Vad PK-kärringar i väst sedan gillar att tro för att rättfärdiga sin egen "tolerans" är en helt annan sak. *Springer och gömmer mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) Ibland så undrar jag verkligen om folk är så pass naiva... den genomsnittlige muslimen har givetvis inte ett dugg emot att otrogna kvinnor stenas och att hänga bögar i lyftkranar och har följaktligen ingen anledning till att protestera när detta praktiseras. Allt det där är helt normalt och har alltid varit det inom islam (med undantag av lyftkranar, de fanns inte på 600-talet). Vad PK-kärringar i väst sedan gillar att tro för att rättfärdiga sin egen "tolerans" är en helt annan sak. *Springer och gömmer mig* Och för att vara på den säkra sidan underkastar man sig deras kultur/religion. Man vill ju inte verka rasistisk! "Jag hatar allt genuint typiskt svenskt." - Mona Sahlin "Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker." - Mona Sahlin "Om två lika meriterade personer söker jobb på en arbetsplats med få invandrare ska den som heter Mohammed få jobbet." - Mona Sahlin "Men det har inget med etnicitet att göra. Vem är förresten svensk och vem är invandrare?" - Mona Sahlin "Svenskar är så tråkiga, vi borde hämta inspiration österut. Islam skulle kunna liva upp Sverige." - Mona Sahlin Redigerad 16 september, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Och för att vara på den säkra sidan underkastar man sig deras kultur/religion. Man vill ju inte verka rasistisk! "Jag hatar allt genuint typiskt svenskt." - Mona Sahlin "Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker." - Mona Sahlin "Om två lika meriterade personer söker jobb på en arbetsplats med få invandrare ska den som heter Mohammed få jobbet." - Mona Sahlin "Men det har inget med etnicitet att göra. Vem är förresten svensk och vem är invandrare?" - Mona Sahlin "Svenskar är så tråkiga, vi borde hämta inspiration österut. Islam skulle kunna liva upp Sverige." - Mona Sahlin Jaja, att Mona Muhammed har fått för mycket invandrarkuk är det ju ingen som har sagt emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Jaja, att Mona Muhammed har fått för mycket invandrarkuk är det ju ingen som har sagt emot. Ändå har han störst förtroende av alla partiledarna... http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=2262...s=rubrik_909802 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts